ΤΑ ΖΟΜΠΙ
ΤΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ

Η υπέρτατη έμπνευση
για κάθε ταινία τρόμου


IMAGE DESCRIPTIONΗ δημοσιογραφική ομάδα της «Ελεύθερης Έρευνας» αποφάσισε να κάνει μια μεγάλη έρευνα σχετικά με ένα θαύμα, που δεν είναι ευρέως γνωστό.

Την ημέρα της ανάστασης του μεγάλου πρωταγωνιστή των ημερών, συνέβη ένα ακόμη θαύμα κολοσιαίων διαστάσεων, που όμως πέρασε στα ψιλά των εφημερίδων της εποχής.

Ο Ιώβ, είχε πλέον χάσει την ιώβεια υπομονή του. Ο Θεός του, το σκέφτηκε πολύ (πολύ περισσότερο από όσο σκέφτηκε τη δημιουργία των πρωτόπλαστων) και το αποφάσισε: «Μετά την ανάσταση του παιδιού, να αναστηθούν και πολλοί πεθαμένοι άγιοι, παρακαλώ. Ο Ιώβ, αρχηγός. Θα το γιορτάσουμε!».

Είπε και ελάλησε, όπερ και εγένετο!

Η περιγραφή είναι του Ευαγγελιστή Ματθαίου, ο οποίος σημειωτέον, εκτός από Ευαγγελιστής, ήταν και Άγιος και Απόστολος. Ό,τι έχει γράψει λοιπόν, το έγραψε με την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος, οπότε δεν θα μπορούσε επ' ουδενί να αμφισβητηθεί από τον κάθε άμυαλο κακοήθη και κακοπροαίρετο:

IMAGE DESCRIPTIONΟ δε Ιησούς, αφού πάλι έκραξε με φωνή μεγάλη, άφησε το πνεύμα του.

Και ιδού το παραπέτασμα του ναού σχίστηκε στα δύο από πάνω έως κάτω
και η γη συγκλονίστηκε από το σεισμό και οι πέτρες σχίστηκαν και τα μνημεία
στην περιοχή της Ιερουσαλήμ ανοίχτηκαν μόνα τους και πολλά σώματα
των πεθαμένων αγίων αναστήθηκαν.

Κι αφού βγήκαν από τα μνημεία μετά την ανάσταση του Χριστού,
εισήλθαν στην άγια πόλη, την Ιερουσαλήμ και παρουσιάσθηκαν σε πολλούς.

Κατά Ματθαίον, 27, 50-53.


Αναστήθηκαν λοιπόν πολλοί πεθαμένοι, περίμεναν όμως πρώτα να αναστηθεί ο Ιησούς και μόνο όταν έγινε αυτό, τότε βγήκαν από τους τάφους τους κι εκείνοι και περιδιάβαιναν την Ιερουσαλήμ.

Σύμφωνα με τα ιερά κείμενα, ο Ιησούς αναστήθηκε «τη τρίτη ημέρα κατά τας Γραφάς», γιατί ως γνωστόν από την Παρασκευή μέχρι το Σάββατο μεσολαβούν τρεις ημέρες. Επομένως, οι πεθαμένοι αυτοί είχαν αναστηθεί, αλλά δεν σηκωνόντουσαν από τους τάφους τους. Μετά την ανάσταση του Ιησού σηκώθηκαν κι άρχισαν να περιφέρονται σα ζόμπι σε ταινία του μακαρίτη George Romero.
IMAGE DESCRIPTION
Να σημειωθεί, ότι κατά την διάρκεια αυτής της ―μάλλον τριήμερης― αναμονής, δεν βρέθηκε ούτε συνοδός εδάφους (δηλαδή κάποιος εν ζωή άγιος), ούτε συνοδος αέρος (δηλαδή Αρχάγγελος ή έστω άγγελος) να τους ενημερώσει για τα αίτια της καθυστέρησης ή για την ημέρα και ώρα της εξόδου τους από τους τάφους τους, ούτε καν να τους προσφέρουν έστω μια πορτοκαλάδα... έναν καφέ, βρε παιδί μου!

IMAGE DESCRIPTIONΟι ζωντανοί κάτοικοι ψιλοτρόμαξαν στην αρχή, διότι η εμφάνισή τους δεν ήταν και η καλύτερη. Βγήκαν από τους τάφους τους όπως-όπως, ίσως με κάποιο σάβανο όσων δεν είχε λειώσει, πρόχειρα ριγμένο στους ώμους.

Στα αρχεία δεν αναφέρεται σε ποια κατάσταση ήταν τα σώματά τους. Είχαν επανέλθει στην ολόσωμη εμφάνισή τους ή βγήκαν άλλος σκελετός κι άλλος στη ενδιάμεση και βρωμερή; Rexona πουθενά, δεν είχε ανακαλυφθεί ακόμα. Καθρέφτες, ούτε για δείγμα.

Ξεκίνησαν για την Ιερουσαλήμ κακήν κακώς. Δεν γνωρίζουμε και πόσο μακριά ήταν το νεκροταφείο.

Το δράμα τους άρχισε αμέσως.

Το πρώτο πράγμα που έκαναν, ήταν να πάνε στα σπίτια τους.

• Άλλος βρήκε την γυναίκα του ξαναπαντρεμένη. «Τι να σου κάνω; Πεθαμένος δεν ήσουν; Τι μου κουβαλήθηκες τώρα;».

• Άλλος βρήκε το σπίτι του πουλημένο, διότι οι κληρονόμοι δεν είχαν χρήματα να πληρώσουν το φόρο κληρονομιάς. «Δεν φτάνει που δεν άφησες κανά μετρητό για το φόρο, ζητάς και τα ρέστα από πάνω;».

• Άλλος δεν βρήκε τη γυναίκα του, διότι είχε πεθάνει κι εκείνη, αλλά δεν είχε κληρωθεί για την ανάσταση. Αυτοί οι τελευταίοι στάθηκαν οι πλέον τυχεροί όλων. Και ζωντανοί και χωρίς την γυναίκα τους, που τους είχε ψήσει το ψάρι στα χείλη με την αναποδιά και τις απαιτήσεις της.

Πάντως … μύλος!

IMAGE DESCRIPTIONΟι καημένοι δεν ήξεραν πού να πάνε σ΄ αυτά τα χάλια. Να ζήσουν με τους ζωντανούς ούτε λόγος να γίνεται.

Κι εδώ δημιουργούνται τεράστια θεολογικά κενά:

IMAGE DESCRIPTION• Πόσοι ακριβώς ήταν; Πολλοί, λέει ο Ματθαίος, απροσδιόριστα.

• Ποιοι ήταν; Πεθαμένοι άγιοι, λέει. Ασαφές.

• Αναστήθηκαν και τα ρούχα τους ή περιφέρονταν όπως είπαμε, με κανα λιωμένο σάβανο ή γυμνοί στους δρόμους
ή κοκαλιάρηδες (κυριολεκτικά);

• Πόσο καιρό έκατσαν στη Γη;

• Αναλήφθηκαν κι εκείνοι, όταν αναλήφθηκε ο Ιησούς ή παρέμειναν στη Γη και ξαναπέθαναν, όπως ο Λάζαρος;

Αχ, Άγιε μας Απόστολε, μισά μας τα είπες, μείναμε με τα ερωτηματικά και θα μας φάει η αγωνία...



ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ


10 ΣΧΟΛΙΑ

  • Ανώνυμος 47418

    7 Μαΐ 2019

    Ένα λαθάκι στο τέταρτο επεισόδιο του GoT:
    https://www.youtube.com/watch?v=CUo5vwr3My8
    Στο επεισόδιο φαίνεται πε΄ριπου στο 16:30.

  • Ανώνυμος 47407

    4 Μαΐ 2019

    https://www.in.gr/2019/05/04/life/arya-challenge-saronei-diadiktyo/
    https://www.in.gr/2019/04/18/plus/ta-nea-tis-agoras/game-thrones-men-must-die-oloi-oi-thanatoi-pou-mas-sygklonisan/

  • Ανώνυμος 47391

    2 Μαΐ 2019

    Προσθήκη στο 47358:

    "Μα... Ανάσταση με μολότοφ; Πού πάμε;"
    https://www.capital.gr/o-dimitris-papakonstantinou-grafei/3357458/ma-anastasi-me-molotof-pou-pame

    Αχάριστε, αντί να κάνεις τον σταυρό σου που πατάς τα ποδάρια σου στο καλύτερο οικόπεδο του πλανήτη..

  • Ανώνυμος 47370

    29 Απρ 2019

    Ας επιστρέψουμε στα ζόμπι και συγκεκριμένα στα ζόμπι του Game of Thrones.
    Μετά από ένα πολύ καλό πρώτο επεισόδιο, ακολούθησε ένα άνευρο και μάλλον αδιάφορο δεύτερο επεισόδιο.
    Είθισται σειρές με πολλά επεισόδια, να αφιερώνουν και ένα επεισόδιο για να θυμούνται οι πρωταγωνιστές τα παλιά.
    Ε, κάτι τέτοιο ήταν και το δεύτερο επεισόδιο.
    Στο τρίτο επεισόδιο οι δημιουργοί ξεπέταξαν τα ζόμπι με μια Άρια που πετάχθηκε σαν πέος από το πουθενά, ενώ ο Τζον Σνόου έπαιζε κρυφτούλι με τον δράκο του πάγου και ο Night King πλησίαζε αργόσυρτα τον Μπραν με συνοδεία πιάνου. Οι δράκοι εμφανίζονταν και εξαφανίζονταν σε διάφορες σκηνές, οι βασικοί πρωταγωνιστές επιβίωσαν, αν και εμφανίζονται να περιτριγυρίζονται από δεκάδες ζόμπι ο κάθενας και το κερασάκι στην τούρτα ήταν η αψυχολόγητη επίθεση κατά μέτωπο με το ιππικό των Ντοθράκι!
    Πρώτη φορά συναντώ στην στρατιωτική ιστορία περίπτωση έναρξης επίθεσης με κατά μέτωπο επίθεση ιππικού. Καλά αυτός ο συγγραφέας της σειράς τόσο τούβλο είναι στις στρατιωτικές τακτικές, τα έχω πάρει στο κρανίο να πούμε. Το ιππικό είναι για πλαγιοκοπήσεις, ελιγμούς και επίθεση στα αδύναμα σημεία, όπως δηλαδή το χρησιμοποίησε το επιτελείο του Μεγαλέξαντρου και όχι μόνο. Ο Σουν Τσου στο βίβλιο "Η τέχνη του πολέμου" το αναφέρει απλά ότι υπάρχουν δύο ειδών δυνάμεις, η άμεση επίθεση και η έμμεση και οι δύο αυτές μπορεί να εναλλάσσονται. Συνιστά δε να χρησιμοποιείται κυρίως ο δεύτερος τύπος δύναμης. Το ιππικό στις αρχαίες μάχες παίζει το ρόλο της έμμεσης προσέγγισης και υποτίθεται ότι πρέπει να εμφανίζεται εκεί που δεν το περιμένει ο αντίπαλος. Δεν είναι μπουλούκι που το αμολάς στο πεδίο της μάχης και μετά χτυπάς παλαμάκια.
    Ας πούμε όμως και τα θετικά. Μόλις τρία επεισόδια απομένουν και αναμένεται μια χορταστική σύγκρουση με τη Σέρσι.
    Οι δράκοι πιθανώς θα σκοτωθούν, για να είναι πιο ενδιαφέρουσα και ισότιμη η μάχη.
    Spoiler alert:
    https://www.harpersbazaar.com/culture/film-tv/a27299927/game-of-thrones-how-arya-killed-the-night-king/

    Περί Σουν Τσου:
    https://www.iefimerida.gr/news/140085/«η-τέχνη-του-πολέμου»-η-ιερή-βίβλος-ηγετών-στρατηγών-χρηματιστών-διευθυντικών-στελεχών-κ
    http://www.polemosnet.com/index.php/2016/06/04/soun-tsou-i-techni-tou-polemou/

    Και μουσικό διάλειμμα στον απόηχο του πασχαλιάτικου μουσικού οδιπορικού:
    https://www.youtube.com/watch?v=aDbDgMYDV5E

  • Ανώνυμος 47366

    29 Απρ 2019

    Είστε έτοιμοι για τον πασχαλιάτικο μουσικό μαραθώνιο;
    Ξεκινάμε με εκκλησιαστική μουσική και τραγούδια.
    Πάμε!!!

    Tristania - a sequel of decay
    https://www.youtube.com/watch?v=kX9fDYcPYsA
    Enigma - Sadeness
    https://www.youtube.com/watch?v=RNYC3kAsPiw
    ENIGMA Mea Culpa
    https://www.youtube.com/watch?v=ZSWvg4-aCug
    Josh Garrels - Rise (Kye Kye Remix)
    https://www.youtube.com/watch?v=SF9NkMPf9PI
    Gregorian - Nothing else matters
    https://www.youtube.com/watch?v=H7csvgL-G3E

    Πέτρος Γαϊτάνος ΄΄ Η Ζωή εν τάφω ΄΄ Petros Gaitanos Greek Byzantine music
    https://www.youtube.com/watch?v=56vFLIQSGds
    Όσοι είχαν την απορία από πού προέρχεται το αρχικό απόσπασμα από το βίντεο με τον Ιησού τον Ζαγοραίο, τώρα ξέρουν.
    https://www.youtube.com/watch?v=fI5qquVpdVY

    Όχι, δεν τελείωσε ακόμα το μουσικό οδοιπορικό. Συνεχίζουμε με κομμάτια για τους θολοκουλτουριάρηδες.
    Άνθρωποι είναι και αυτοί.

    Καρυοφυλλιά Καραμπέτη - Το Μονόγραμμα (Οδυσσέας Ελύτης)
    https://www.youtube.com/watch?v=j_2pyNuL0_A
    Santorini - Vangelis - Irene Papas "Menousis"
    https://www.youtube.com/watch?v=luY5U4zvKZ8
    ODES - Irene Papas & Vangelis
    https://www.youtube.com/watch?v=Aq1hodbSDkg
    Gliki Mou Ear Vangelis & Irene Papas
    https://www.youtube.com/watch?v=qrewgxPLdzE

    Η μουσική στο Μονόγραμμα του Ελύτη είναι από την ταινία φαντασίας The Fountain (2006).
    https://www.youtube.com/watch?v=vr0NBPRMe2E
    https://www.imdb.com/title/tt0414993/

    Και καλό Πάσχα.
    https://i.postimg.cc/GmZ3ZKFy/mpotides-27-4-2019.jpg
    https://i.postimg.cc/rynkBgcw/CH2.jpg
    https://i.postimg.cc/1zGSbQRk/CH.jpg
    ΥΓ: Τί άλλο θέλετε επιτέλους.

  • Ανώνυμος 47360

    28 Απρ 2019

    Προσέξτε πώς ο Πορφύριος βάζει τρικλοποδιά στον εαυτό του και τα μπερδεύει.
    Αποδίδει στον θεό αυθαίρετα μια ιδιότητα, στην προκειμένη περίπτωση ότι είναι αγαθός εκ φύσεως και καταλήγει ότι δεν μπορεί να κάνει το κακό, ακόμα και αν είναι παντοδύναμος.
    Ότι να 'ναι δηλαδή. Οι κλασσικές λογικές αντιφάσεις και λογικά αδιέξοδα που εμφανίζονται όταν κάποιος αναφέρεται σε προσωπικό θεό.
    Θεό που τον ερμηνεύουν κατά το δοκούν και με βάση το δικό τους φαντασιακό και ιδανικά.
    Ο θεός-πρόσωπο έχει εγώ και άρα έχει βούληση και θέληση. Και γνωρίζουμε τις επιπτώσεις και συνέπειες του "προσωπικού θεού": ως συνείδηση διαθέτει αναγκαστικά βούληση και θέληση, ως εκ τούτου επικεντρώνει την προσοχή του, διαχωρίζει, κατηγοριοποιεί, κρίνει, δικάζει, τιμωρεί, επιβάλλεται, καταπιέζει, εκβιάζει, ανταμοίβει, έχει σκοπό, έχει περιούσιο λαό, που συνεπάγεται λαούς που δεν είναι περιούσιοι κ.λπ.
    Υπογραφή: Υπέρτατος Άρχων (ελεύθερη απόδοση στα ρωμέικα του ξενόφερτου όρου Supreme Being).

    Μουσικό διάλειμμα:
    https://www.youtube.com/watch?v=JQVop3-OOXc

  • Ανώνυμος 47359

    28 Απρ 2019

    ΠΕΡΙ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ

    IV, 24. Ας μιλήσουμε πάλι για την ανάσταση των νεκρών. Για ποιο λόγο να κάνει τέτοιο πράγμα ο Θεός; Γιατί να ακυ­ρώσει με τόση ευκολία τους νόμους του που ορίζουν την αλ­ληλοδιαδοχή των όντων και τη διατήρηση και μη εξαφάνι­ση των ειδών, και να θέσει εξ αρχής και να διατυπώσει άλ­λους νόμους; Άπαξ και αποφάσισε κάποια πράγματα ο Θεός και τα διατήρησε επί τόσους αιώνες, είναι φυσικό αυτά να εί­ναι αιώνια και να μην καταδικάζονται από το δημιουργό τους ούτε να καταστρέφονται -θαρρείς και τα ‘χει φτιάξει κα­νένας άνθρωπος κι είναι θνητά κατασκευάσματα κάποιου θνητού.

    Συνεπώς θα ήταν παράλογο να επακολουθήσει η α­νάσταση γενεών ολόκληρων που ‘χουν πεθάνει’ και μαζί με κάποιον που πέθανε πριν τρία χρόνια να αναστήσει και τον Πρίαμο και το Νέστορα που πέθαναν πριν χίλια χρόνια, και τους άλλους που έχουν πεθάνει ακόμα πιο πριν, από κατα­βολής του ανθρώπινου γένους. Κι αν καλοεξετάσει κανείς και το παρακάτω, θα βρει ολωσδιόλου ανόητη την ιδέα της αναστάσεως: πολλοί άνθρωποι, βέβαια, έχασαν τη ζωή τους στη θάλασσα και τα κορμιά τους φαγώθηκαν από τα ψάρια κι άλλοι τόσοι έχουν καταβροχθιστεί από θηρία και όρνεα.

    Πώς είναι δυνατόν να επανέλθουν τα σώματα τους; Ας το ε­λέγξουμε αυτό πιο λεπτομερώς: κάποιος ναυαγεί, στη συνέ­χεια τον τρώνε τα μπαρμπούνια, κι οι ψαράδες που έπιασαν κι έφαγαν τα μπαρμπούνια κατόπιν σκοτώθηκαν και στη συ­νέχεια φαγώθηκαν από τα σκυλιά, και τα σκυλιά σαν ψόφη­σαν φαγώθηκαν εξ ολοκλήρου από κόρακες και γύπες. Πώς λοιπόν θα ξανασυντεθεί το σώμα του ναυαγού που αφανίστη­κε περνώντας μέσα από τόσα ζώα;

    Και πάλι, ένα νεκρό σώ­μα που κάηκε στη φωτιά κι ένα άλλο που κατέληξε να φαγω­θεί από τα σκουλήκια, πώς είναι δυνατόν να ανασυσταθούν και να επανέλθουν στην αρχική τους μορφή; Μα θα μου πεις, ο Θεός είναι δυνατό να το κάνει αυτό, πράγμα που δεν είναι αλήθεια. Δεν τα μπορεί όλα ο Θεός. Δεν μπορεί να κάνει ώστε να μην έχει γεννηθεί ο ποιητής Όμηρος και να μην έχει γίνει η άλωση της Τροίας. Δεν θα μπορούσε, το δύο διπλασιαζόμενο να το κάνει πέντε ενώ είναι τέσσερα, ακόμα και να το ‘θελε.

    Ούτε θα μπορούσε να γίνει ποτέ κακός ο Θεός, ακόμα και να το ήθελε. Ούτε θα μπορούσε ποτέ να πέσει σε σφάλμα, διότι είναι αγαθός. Και δεν είναι από αδυναμία του που δεν μπορεί να γίνει κακός ή να πέσει σε σφάλμα. Διότι όσοι είναι από τη φύση τους προετοιμασμένοι και ικανοί για κάτι μα εμποδίζονται να το πράξουν, είναι φανερό ότι εμποδίζονται επειδή είναι αδύναμοι. Όμως ο Θεός είναι εκ φύσεως αγαθός και όχι επειδή κάτι τον εμποδίζει να είναι κακός μα και χω­ρίς να εμποδίζεται, πάλι δεν μπορεί να γίνει κακός.

    Ας σκεφτούμε και πόσο παραλογισμό κρύβει ετούτη η υπό­θεση: τον ουρανό, που η θεσπέσια ομορφιά του ξεπερνά κάθε άλλη σύλληψη του νου, να τον αφήσει ο Δημιουργός να λιώ­σει και τα άστρα να πέσουν και τη γη να χαθεί και συγχρό­νως να αναστήσει τα σαπισμένα και κατεστραμμένα κορμιά των ανθρώπων -ισως αξιόλογων ανθρώπων μερικά- κι άλ­λα που ακόμα και πριν το θάνατο τους ήσαν άχαρα, δύσμορφα και με φάτσες σιχαμερές. Μα ακόμα κι αν του ήταν εύκο­λο να τα αναστήσει ευπρεπισμένα, θα ήταν αδύνατο να χω­ρέσει η γη αναστημένους όλους όσους έχουν πεθάνει από κα­ταβολής κόσμου.

    http://terrapapers.com/porfyrios-kata-christianon/
    https://el.wikipedia.org/wiki/Κριτική_στον_Χριστιανισμό

  • Ανώνυμος 47358

    28 Απρ 2019

    Night of the Living Dead (1968) του George Romero, ίσως μακράν η καλύτερη ταινία με ζόμπι.
    Βγήκε σε ριμέικη το 1990 από τον Tom Savini, συνεργάτη του Romero:
    https://www.youtube.com/watch?v=hyor-Hyibh8
    Η πρωταγωνίστρια Patricia Tallman έκανε την Lyta Alexander στη sci-fi σειρά "Babylon 5" και έχει παίξει μικρούς ρόλους στις σειρές του Star Trek.
    Επί της ευκαιρίας προτείνονται: Zombieland (2009) και Warm Bodies (2013).

    Στο μεταξύ καφρίλα:
    https://www.youtube.com/watch?v=YzBMJJtigas

    «Από κάτι τέτοια λέω να ξυπνήσουμε. Έχουμε το Μέγα Αλέξανδρο στη Βεργίνα» σημειώνει εμφατικά η Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ. Η Ακαδημαϊκός θεωρεί πως ο ισχυρισμός της θα μπορούσε να εξακριβωθεί με ειδική εξέταση στους τρεις σκελετούς.
    https://www.iefimerida.gr/ellada/arbeler-ehoyme-ton-mega-alexandro-sti-bergina

    Και το κερασάκι στην τούρτα:
    "Λέω στον Ανδρόνικο “Βρε Μανώλη, είναι δυνατόν βασιλεύς βασιλεύων να είναι μέσα σε τάφο, αν είναι ο Φίλιππος; Γιατί, αν ήταν ο Φίλιππος τότε ο Αλέξανδρος ήταν βασιλεύς βασιλεύων και τον βάζουν μέσα σε τάφο;”. “Έλα βρε Ελένη, ο Αλέξανδρος είναι θαμμένος στην Αλεξάνδρεια”, μου είπε»."

    Ξυπνήστε συν-έλληνες (sic). Μας το κρύβουν οι οβραίοι.

    ΥΓ: Τη μανία των πρωτοχριστιανών με τις αναστάσεις τις παρωδεί ο νεοπλατωνικός Πορφύριος στο "Κατά χριστιανών".
    Αποφεύγει φυσικά να κριτικάρει τον πυρήνα του χριστιανικού δόγματος, διότι θα δημιουργούνταν ενοχλητικοί συνειρμοί, αφού παρόμοιες ιδέες που βρίσκονταν και στον νεοπλατωνισμό.

  • Ανώνυμος 47357

    28 Απρ 2019

    Υπάρχει κάποια σκοπιμότητα που δεν έγραψε όλες τις λεπτομέρειες ο Ματθαίος, όπως και οι υπόλοιποι ευαγγελιστές. Ποια είναι αυτή; Πως αν έγραφαν τα πάντα στα ευαγγέλια, αυτά θα ήταν τεράστια σε όγκο, πράγμα που θα ήταν αποτρεπτικό να τα διαβάζουνε και να τα μελετούνε οι πιστοί.
    Ενώ τώρα, που είναι σχετικά μικρά σε όγκο και μεταφέροντας συνοπτικά τον λόγο του Θεού, κατέστη δυνατόν ο κάθε πιστός που είναι κάτοχος των Ευαγγελίων, να τα μελετά και να φωτίζει την ψυχή του με τις αλήθειες του Κυρίου - Αμήν.
    Εγώ νομίζω ότι ο λόγος για την παράλειψη λεπτομερειών γύρω από αυτό το θέμα, είναι προφανής. Ο Ματθαίος θέλει να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των ανθρώπων όχι στην ανάσταση των Αγίων, οι οποίοι - μεταξύ μας - δεν πιάνουν χαρτωσιά μπροστά στον Ιησού, αλλά στο μοναδικό και ανεπανάληπτο γεγονός της Ανάστασης του υιού του Θεού. Πού έγκειται η μοναδικότητα του; Στο ότι όλες οι αναστάσεις οφείλονται στην επέμβαση του Θεού, ενώ στην περίπτωση του Χριστού έχουμε αυτο - ανάσταση!
    Αλλά πάλι, δεν είμαι σίγουρος για την ερμηνεία μου.. Ευτυχώς, θα έχουμε μια δεύτερη ευκαιρία να μας απαντηθούν τα ερωτήματα: στην Δευτέρα Παρουσία (εκεί να δείτε ζόμπι! Τότε οι ταινίες τρόμου θα έχουν πρωταγωνιστές τους σημερινούς ανθρώπους..). Σαν καλός Χριστιανός που είμαι θα πάω στον Παράδεισο, και δεν θα ξεχάσω να ρωτήσω για τις απαντήσεις από πρώτο χέρι.
    Σας συμβουλεύω κα Φυλακτού, να κάνετε και σεις το ίδιο. Αλλά για να πάτε στον Παράδεισο πρέπει να απομακρυνθείτε από την αθεϊα και από αυτό το σατανικό ηλεκτρονικό περιοδικό..
    Ο Θεός να σας φυλάει κα Φυλακτού, γιατί μου είστε πολύ συμπαθής.
    ΥΓ
    Εχω δώσει εντολή, όταν πεθάνω να με θάψουν με αρχαιοελληνική πανοπλία, ώστε στην Δευτέρα Παρουσία, όταν αναστηθώ, να την φοράω και να ξεχωρίζω από τους άλλους που είμαι Έλλληνας!

  • Ανώνυμος 47356

    28 Απρ 2019

    Μην μπερδεύεσαι Ευγενία:
    Ματθ. 27,1 Πρωΐας δὲ γενομένης συμβούλιον ἔλαβον πάντες οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ πρεσβύτεροι τοῦ λαοῦ κατὰ τοῦ Ἰησοῦ ὥστε θανατῶσαι αὐτόν·
    Ματθ. 27,2 καὶ δήσαντες αὐτὸν ἀπήγαγον καὶ παρέδωκαν αὐτὸν Ποντίῳ Πιλάτῳ τῷ ἡγεμόνι
    Ματθ. 27,11 Ὁ δὲ Ἰησοῦς ἔστη ἔμπροσθεν τοῦ ἡγεμόνος· καὶ ἐπηρώτησεν αὐτὸν ὁ ἡγεμὼν λέγων· σὺ εἶ ὁ βασιλεὺς τῶν Ἰουδαίων; ὁ δὲ Ἰησοῦς ἔφη αὐτῷ· σὺ λέγεις.
    Ματθ. 27,26 τότε ἀπέλυσεν αὐτοῖς τὸν Βαραββᾶν, τὸν δὲ Ἰησοῦν φραγελλώσας παρέδωκεν ἵνα σταυρωθῇ.
    Ματθ. 27,46 περὶ δὲ τὴν ἐνάτην ὥραν ἀνεβόησεν ὁ Ἰησοῦς φωνῇ μεγάλῃ λέγων· ἠλὶ ἠλί, λιμᾶ σαβαχθανί; τοῦτ᾿ ἔστι, Θεέ μου Θεέ μου, ἱνατί με ἐγκατέλιπες;
    Ματθ. 27,50 ὁ δὲ Ἰησοῦς πάλιν κράξας φωνῇ μεγάλῃ ἀφῆκε τὸ πνεῦμα.
    Ματθ. 27,57 Ὀψίας δὲ γενομένης ἦλθεν ἄνθρωπος πλούσιος ἀπὸ Ἀριμαθαίας, τοὔνομα Ἰωσήφ, ὃς καὶ αὐτὸς ἐμαθήτευσε τῷ Ἰησοῦ·
    Ματθ. 27,58 οὗτος προσελθὼν τῷ Πιλάτῳ ᾐτήσατο τὸ σῶμα τοῦ Ἰησοῦ. τότε ὁ Πιλᾶτος ἐκέλευσεν ἀποδοθῆναι τὸ σῶμα.

    Ματθ. 27,62 Τῇ δὲ ἐπαύριον, ἥτις ἐστὶ μετὰ τὴν παρασκευήν, συνήχθησαν οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι πρὸς Πιλᾶτον
    Ματθ. 27,63 λέγοντες· κύριε, ἐμνήσθημεν ὅτι ἐκεῖνος ὁ πλάνος εἶπεν ἔτι ζῶν, μετὰ τρεῖς ἡμέρας ἐγείρομαι.
    Ματθ. 27,65 ἔφη αὐτοῖς ὁ Πιλᾶτος· ἔχετε κουστωδίαν· ὑπάγετε ἀσφαλίσασθε ὡς οἴδατε.

    Ματθ. 28,1 Ὀψὲ δὲ σαββάτων, τῇ ἐπιφωσκούσῃ εἰς μίαν σαββάτων, ἦλθε Μαρία ἡ Μαγδαληνὴ καὶ ἡ ἄλλη Μαρία θεωρῆσαι τὸν τάφον.
    Ματθ. 28,5 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ ἄγγελος εἶπε ταῖς γυναιξί· μὴ φοβεῖσθε ὑμεῖς· οἶδα γὰρ ὅτι Ἰησοῦν τὸν ἐσταυρωμένον ζητεῖτε·
    Ματθ. 28,6 οὐκ ἔστιν ὧδε· ἠγέρθη γὰρ καθὼς εἶπε. δεῦτε ἴδετε τὸν τόπον ὅπου ἔκειτο ὁ Κύριος.
    Ματθ. 28,7 καὶ ταχὺ πορευθεῖσαι εἴπατε τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ ὅτι ἠγέρθη ἀπὸ τῶν νεκρῶν, καὶ ἰδοὺ προάγει ὑμᾶς εἰς τὴν Γαλιλαίαν· ἐκεῖ αὐτὸν ὄψεσθε· ἰδοὺ εἶπον ὑμῖν.