START-UP
ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ

Ορθοδοξία hi-tech:
Τάματα εξ αποστάσεως


Η πραγματικότητα, μας ξεπερνά. Υπάρχει σήμερα μια νέα ιστοσελίδα με το όνομα: Do my tama. Μπαίνεις κι αρχίζεις και βλέπεις τον τιμοκατάλογο. Αμέ, έχει! Ό,τι θες, αρκεί να είσαι χριστιανός ―αλλιώς γιατί να δώσεις τα ωραία σου λεφτά για αέρα κοπανιστό;― και να νιώθεις την επιτακτική ανάγκη να βγάλεις από το πορτοφόλι σου την πιστωτική ή τη χρεωστική σου κάρτα ή αν έχεις λογαριασμό στο paypal. Δεκτά όλα!

IMAGE DESCRIPTIONΠρώτα διαλέγεις γεωγραφικό διαμέρισμα και εκκλησία ή μοναστήρι όπου επιθυμείς να σε διαβάσουν. Στην πρώτη σελίδα έχει τις τέσσερις πιο φιρμάτες εκκλησίες και μοναστήρια, μα παρακάτω σου λέει: «Διάλεξε», μπας και δεν είσαι υπερφίαλος (ψώνιο δηλαδή) και θες κανά άλλο, λιγότερο γνωστό, ένα άσημο ρε παιδί μου. Πώς πας δηλαδή και ψηφίζεις Λεβέντη, για να μην το ρίξεις δαγκωτό στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. ή στη Νουδού, ε να, έτσι!

Πήρες λεφτά μαζί σου; Πάμε!





Τιμοκατάλογος και Υπηρεσίες:
IMAGE DESCRIPTION
Για να μην κοροιδεύουμε τα συγχωροχάρτια, που ήταν της μόδας πολλούς αιώνες πριν.
Σήμερα, με την βοήθεια της τεχνολογίας ―βοήθειά της!―, τα ξεπεράσαμε αυτά.

Μνημόνευση: 40 ευρώ με φωτογραφία.

Λαμπάδα: 100 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων μνημόνευσης και φωτογραφίας.

Πρόσφορο: 120 ευρώ με φωτογραφία και 170 ευρώ με βίντεο, συμπεριλαμβανομένων λαμπάδας και μνημόνευσης.

Τάματα: 170 ευρώ με φωτογραφία και 200 ευρώ με βίντεο, συμπεριλαμβανομένων πρόσφορου,
λαμπάδας και μνημόνευσης.

Αυτό που με τσαντίζει πιο πολύ, είναι ότι αν άνοιγα εγώ ή εσείς μια τέτοια φάμπρικα (παρντόν, ιστοσελίδα εννοώ) για δεήσεις προς το Εντερπράιζ, ή το Ιπτάμενο Μακαρονοτέρας, ή την Μεγάλη των Μπάτσων Σχολή, όχι με πολλά χρήματα, μόνο με ένα ευρώ τη δέηση, θα ήμασταν όλοι στη φυλακή για απάτη.

Γαμώτο…



ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ


7 ΣΧΟΛΙΑ

  • Ανώνυμος 46609

    25 Δεκ 2018

    "πράγματι δεν είναι δουλειά της επιστήμης να κατασκευάζει αντίπαλα ιδανικά του χριστιανισμού και γενικότερα να κατασκευάζει ιδανικα και αξίες. Ελα, όμως που πολλοί πιστεύουν ότι είναι η δουλειά της και την χρησιμοποιούν σαν πολιορκητικό κριό εναντίον του, με ότι σημαίνει αυτό."

    Σωστό και όχι μόνο αυτό. Όχι μόνο πιστεύουν αλλά θεωρούν ως θεμελιώδη και αυταπόδεικτα πράγματα που είναι κοινωνικές συμβάσεις, δηλαδή δικά μας κατασκευάσματα που τα χρησιμοποιούμε προσωρινά διότι μας βολεύουν. Κάποιοι βέβαια βολεύονται περισσότερο από κάποιους άλλους με αποτέλεσμα όταν έρθει η ώρα της αλλαγής, να της πάνε κόντρα (συντηρητισμός).

    "Ο άνθρωπος έχει συνειδητοποίησει πως ζει σε ένα σύμπαν που δεν έχει νόημα και στερείται σκοπού. Είναι τέτοια η φύση του ανθρώπου που δεν μπορεί να το αποδεχθεί. Χωρίς τα ιδανικά που ο ίδιος επινοεί, δηλαδή ζώντας σε ένα κόσμο χωρις σκοπό και νόημα είναι μάλλον πέραν πασης αμφιβολίας ότι η ανθρωπότητα θα είχε εξαφανιστεί προ πολλού. Είναι κάτι που απλώς, δεν αντέχεται.. "

    Συμφωνώ επίσης.

    "Ακόμη και οι ΕΛλληνες που πρώτοι σε φιλοσοφικό και κυρίως καλλιτεχνικό επίπεδο επισήμαναν το πεσιμιστικό της ζωής και το αποδεχτηκαν, ένοιωσαν την ανάγκη να το αντιμετωπίσουν με μία θαρραλέα στάση απέναντι του (πεσιμισμό). Και επινόησαν την τραγική τέχνη, την κωμωδία, τον ηρωισμό. για να κοιτάξουν το μηδέν στα μάτια και να μην πανικοβληθούν. Είναι μια άλλη ιστορία ότι η σωκρατική επιστημοσύνη, διαλεκτική και ο ορθολογισμός, αφάνισαν αυτά τα διανοητικά επιτεύγματα και δεν αφορά το θέμα μας."

    Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για τα γνωστά παραμύθια και μπούρδες που διαδίδει εν Ελλάδι κυρίως η αριστεροδιανόηση της ρωμιοσύνης. Οι αρχαίοι έλληνες ζούσαν σε αρκετά ακραίες πατριαρχικές κοινωνίες με ότι αυτό συνεπάγεται. Δεν ήταν μόνο η ρωμαική κοινωνία πατριαρχική, όπως διαδίδουν κάποιοι ρωμιοί ημιμαθείς αμπελοφιλόσοφοι.
    Η δυτική σκέψη, προβληματική στα θεμέλιά της, αναπόφευκτα καταλήγει στον μηδενισμό (Nihilism). Ένα από τα θεμελιώδη προβλήματά της είναι η επιμονή της να μην θέλει να συνδέσει τον παρατηρητή με το παρατηρούμενο, που στην τελική δεν είναι διαχωρισμένα. Και ο λόγος που δεν θέλει, είναι φυσικά η μεγαλοιδεάτικη περιβολή του εγώ (εγωκεντρική αντίληψη).
    Αλλά αυτό που η δυτική σκέψη αντιλαμβάνεται αρνητικά, μπορεί να ειπωθεί και με θετικό τρόπο, όπως προσπαθεί ο καημένος ο A. Watts να εξηγήσει στους δυτικούς χρησιμοποιώντας πεζή δυτική ορολογία (αν και δεν θα έπρεπε να το γράψει τόσο πεζά). Δες το σχόλιο 46286 εδώ:
    https://www.freeinquiry.gr/single-post.php?id=4411

    Κατόπιν εδώ:
    "Το νόημα είναι ότι η επαφή με τον υπέροχο και χωρίς κανένα σκοπό κόσμο της φύσης, μας προσφέρει ένα ζευγάρι καινούργια μάτια για να αντικρίσουμε τον εαυτό μας, μάτια που δεν καταδικάζουν ούτε καταργούν τη σημασία του εαυτού μας, αλλά τον βλέπουν σαν κάτι διαφορετικό από αυτό που φανταζόταν ότι είναι." (46290)
    Και εδώ:
    "Και ιδωμένη με τον τρόπο αυτό, ούτε σαν κάτι που υπόκειται σε καταδίκη, ούτε σαν κάτι που αξίζει τον κόπο να το παίρνουμε στα σοβαρά, η μεγάλη σημασία του ανθρώπου για τον εαυτό του διαλύεται μέσα σε ένα γέλιο." (46291)
    Και τέλος εδώ:
    "Γιατί όπως η ανοημοσύνη του τρελού είναι ένας παφλασμός από λόγια που γοητεύουν μόνον τον ίδιο, έτσι και η ανοημοσύνη της φύσης και του σοφού είναι η αντίληψη ότι η απώτερη απουσία νοήματος του κόσμου περιέχει την ίδια κρυφή χαρά με την παροδικότητα και την κενότητά του." (46292)

    Ένα από τα πολλά συμπεράσματα των παραπάνω είναι και το ότι η ζωή δεν μπορεί να κατακτηθεί ή μοντελοποιηθεί, αλλά να βιωθεί. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

    Γράφεις πιο κάτω ότι δεν πρέπει να απορριφθούν. Μα δεν ισχυρίστηκα ποτέ κάτι τέτοιο. Απλά σημειώνω το προφανές: ότι είναι δικά μας κατασκευάσματα που εξυπηρετούν προσωρινές ανάγκες και τίποτε πεισσότερο και δεν πρέπει να τα παίρνουμε τόσο σοβαρά, δηλαδή ως απαράβατα και θεμελιώδη. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ, όσο χρήσιμες και ας μας είναι οι κοινωνικές συμβάσεις. Η δε αναγκαιότητα δεν είναι θεμελιώδης, είναι προσωρινή. (Πρόσεξε: ενώ το αποδέχεσαι γράφοντας "Το οτι η συντριπτική πλειοψηφία τους δεν έχει φυσική σημασία ή καλλίτερα φυσική αλήθεια", μία πρόταση πιο πριν γράφεις: "είναι φυσική αναγκαιότητα". Μια μικρή αντίφαση που απλά επισημαίνω.)

    Ας κλείσω με μια αναφορά στον τρόπο αντίληψης. ΟΚ λοιπόν και πώς είναι ένας σωστός τρόπος αντίληψης.
    Σύμφωνα με το tao te ching:

    Αν θέλεις να μαζέψεις κάτι, πρέπει πρώτα να το σκορπίσεις.
    Αν θέλεις να αποδυναμώσεις κάτι, πρέπει πρώτα να το δυναμώσεις.
    Αν θέλεις να απαλλαγείς από κάτι, πρέπει πρώτα να το αφήσεις να εξαπλωθεί.
    Αν θέλεις να δώσεις τέλος σε κάτι, πρέπει πρώτα να το ξεκινήσεις.
    Αυτό ονομάζεται αντίληψη του πώς είναι πραγματικά τα πράγματα. (36)

    (Για τους ψαγμένους που πονηρεύτηκαν από το απόσπασμα, μπορούν να βρουν σε αυτό μια εξήγηση για το παράδοξο Φέρμι. Αυτό που ονομάζεται αυτοκαταστροφικός παράγοντας για τους ανεπτυγμένους πολιτισμούς, για τους συντάκτες του tao te ching είναι απλά κάτι φυσικό, ενσωματωμένο στην φυσική πραγματικότητα, την οποία ερμηνεύουν συνπληρωματικά. Αν κάτι εξαπλωθεί, έχει διαμορφώσει μέσα του αμέσως τον σπόρο της εξαφάνισής τους. Αυτό όμως για να γίνει κατανοητό αντιληπτικά, θα πρέπει να δέχεται κάποιος την φυσική πραγματικότητα (και τις μεταβολές) ως συμπληρωματικά πράγματα).
    ΥΓ: Ας δούμε τις συνέπειες αν δεν ισχύει αυτό που ανέφερα. Αν κάτι συνεχίσει να εξαπλώνεται χωρίς σταματημό, κάποια στιγμή στο μέλλον θα επικρατήσει στο σύμπαν μόνο μία συμπαντική μορφή ως η πιο επιτυχημένη προφανώς. Κια τότε θα είναι κάτι μόνο του, χωρίς μεταβολές και αλλαγές, δηλαδή χωρίς την ύπαρξη πραγματικότητας (αφού πραγματικότητα = συνεχείς μεταβολές). Φυσικά το σύμπαν δεν λειρτουργεί έτσι ντετερμινιστικά, αλλά συμπληρωματικά, παράγοντας συνεχώς νέες μορφές.

  • Ανώνυμος 46606

    24 Δεκ 2018

    46595,
    πράγματι δεν είναι δουλειά της επιστήμης να κατασκευάζει αντίπαλα ιδανικά του χριστιανισμού και γενικότερα να κατασκευάζει ιδανικα και αξίες. Ελα, όμως που πολλοί πιστεύουν ότι είναι η δουλειά της και την χρησιμοποιούν σαν πολιορκητικό κριό εναντίον του, με ότι σημαίνει αυτό.
    Ο άνθρωπος έχει συνειδητοποίησει πως ζει σε ένα σύμπαν που δεν έχει νόημα και στερείται σκοπού. Είναι τέτοια η φύση του ανθρώπου που δεν μπορεί να το αποδεχθεί. Χωρίς τα ιδανικά που ο ίδιος επινοεί, δηλαδή ζώντας σε ένα κόσμο χωρις σκοπό και νόημα είναι μάλλον πέραν πασης αμφιβολίας ότι η ανθρωπότητα θα είχε εξαφανιστεί προ πολλού. Είναι κάτι που απλώς, δεν αντέχεται.. Ακόμη και οι ΕΛλληνες που πρώτοι σε φιλοσοφικό και κυρίως καλλιτεχνικό επίπεδο επισήμαναν το πεσιμιστικό της ζωής και το αποδεχτηκαν, ένοιωσαν την ανάγκη να το αντιμετωπίσουν με μία θαρραλέα στάση απέναντι του (πεσιμισμό). Και επινόησαν την τραγική τέχνη, την κωμωδία, τον ηρωισμό. για να κοιτάξουν το μηδέν στα μάτια και να μην πανικοβληθούν. Είναι μια άλλη ιστορία ότι η σωκρατική επιστημοσύνη, διαλεκτική και ο ορθολογισμός, αφάνισαν αυτά τα διανοητικά επιτεύγματα και δεν αφορά το θέμα μας. Συνεπώς ο άνθρωπος, έχει αδήριτη ανάγκη να επινοεί αξίες που θα δίνουν νόημα στο μη νόημα, γιατί όπως έχω πει ήδη, είναι τέτοια η φύση του. Αρα αυτές "οι κοινωνικές συμβάσεις" που ανήκουν "στην ιδεόσφαιρα της ανθρώπινης κοινωνίας", είναι φυσική αναγκαιότητα. Άρα πράξη κατα φύσιν. Το οτι η συντριπτική πλειοψηφία τους δεν έχει φυσική σημασία ή καλλίτερα φυσική αλήθεια, και είναι σχεδόν όλα τους κίβδηλα - ιδιως οι σύγχρονες αξίες - δεν αποδεικνύει οτι είναι κάτι που πρέπει να απορριφθεί. Πρόκειται για πανίσχυρο ένστικτο.
    Και ένα μικρό μέρος από τον αφορισμό "οι δάσκαλοι του σκοπού"του ξεπερασμένου Νίτσε από το έργο του "Χαρούμενη επιστήμη" (σημ. δική μου εννοεί Διόνυσος - Απόλλων σε ισσοροπία): "Σιγά σιγά, ό ανθρωπος έγινε ένα χιμαιρικό ζώο που έχει να εκπληρώσει μια συνθήκη ύπαρξης παραπάνω από τα άλλα ζώα: ο άνθρωπος οφείλει από καρου'σε καιρό να πιστεύει, να γνωρίζει το λόγο για τον οποίο υπάρχει. Το είδος του δεν μπορεί να ευδοκιμήσει χωρίς μια περιοδική εμπιστοσύνη προς την ζώη - χωρίς μια πίστη στον Λόγο της ζωής! Κι ανθρώπινη φυλή θα αποφασίζει ξανά και ξανά από καιρού σε καιρό: "υπάρχει κάτι με το οποίο στο εξής δεν πρέπει να γελάμε πια καθόλου!". Και ο πιο προνοητικός φίλος του ανθρώπου θα προσθέσει: "Στα μέσα και στις ανγκαιότητες για τη διατήρηση του είδους δεν ανήκουν μόνο το γέλιο και η χαρούμενη σοφία αλλά και το τραγικό μ' όλο το υπέρτατο ά-λογο του"
    Και συνεπώς!συνεπώς! συνεπώς! Ω, με καταλαβαίνετε, αδέλφια μου; Καταλαβαίνετε τούτο το νεο νόμο της άμπωτις και της πλημμυρίδας; Θα 'ρθει και η δική μας ώρα!" - ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

  • Ανώνυμος 46597

    24 Δεκ 2018

    Στο μεταξύ: ο ημιμαθής αριστερορωμιός Παπαδημούλης τις αρπάζει τις φάπες του:
    https://www.iefimerida.gr/news/467598/itan-o-iisoys-prosfygas-mia-tromeri-kontra-xespase-metaxy-adoni-kai-papadimoyli
    Πετάγεται σαν πέος και ο Βαξεβάνης για να κάνει τί άλλο; Μα φυσικά ερώτηση!
    Πάντως σε τέτοιου είδους υψηλού επίπεδου συζητήσεις (sic) που πρωτοστατούν ρωμιοί, δεν βγάζεις άκρη.
    Είναι απίστευτο πόσο όλοι τους τα έχουν αποδεκτεί όλα τόσο διαστρεβλωμένα.
    Δεν βαριέσαι βρε αδελφέ. Το γέλιο κάνει καλό στην υγεία.
    Εξάλλου το 99,99% της πνευματικής παραγωγής της ανθρωπότητας είναι σκουπίδια.

    Το χριστουγεννιάτικο μήνυμα του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας Αναστάσιου - «Ο Χριστός αντίδοτο στην ανασφάλεια»
    https://www.iefimerida.gr/news/467596/hristoygenniatiko-minyma-toy-arhiepiskopoy-alvanias-anastasioy-o-hristos-antidoto-stin
    Εννοεί η μαστούρα αντίδοτο στην ανασφάλεια. ;)

  • Ανώνυμος 46595

    24 Δεκ 2018

    Ας μου επιτραπεί να σχολιάσω αυτό που αναφέρεται στο 46592.
    Δεν είναι δουλειά της επιστήμης και της τεχνολογίας επαναξιολόγηση αξιών, ιδανικών ή κατασκευή τους.
    Αυτά (ιδανικά, αξίες) τα διαμορφώνουν οι άνθρωποι εντός των κοινωνιών, είναι δηλαδή κοινωνικές συμβάσεις, ανήκουν και κυκλοφορούν στην ιδεόσφαιρα της ανθρώπινης κοινωνίας.
    Το αν δε έχουν φυσική σημασία, είναι μια άλλη (πονεμένη) ιστορία. (Συνήθως δεν έχουν καμία φυσική σημασία).
    Πρέπει να σταματήσει επιτέλους το παιχνίδισμα με τέτοιες λεξούλες: ιδανικά, αξίες. Πρόκειται για ανέξοδες λύσεις εκ τους ασφαλούς. Οι άνθρωποι δεν είναι ρομπότ να ακολουθούν directives.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ip7GGf2_b6Y
    Αν θέλει να αλλάξει η ανθρωπότητα θα πρέπει πρώτα να αφήσει στην άκρη τις υψηλές αξίες και τους μεγαλοιδεατισμούς (και να μειώσει το εγώ της και τις ανάγκες/επιθυμίες της που έχουν πιάσει ταβάνι και ακολούθως αλλαγή, δηλαδή προσαρμογή, του life-style). Αποτελούν πλεονασμό για τη βιόσφαιρα στην οποία ζούμε, που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι οι βιοφυσικοί κύκλοι (νερό, οργανικές ουσίες κ.λπ.), η λειτουργία των οποίων παρεμποδίζονται από την εξάπλωση και τεχνολογική ισχύ της ανθρωπότητας.
    https://www.tanea.gr/2017/08/03/greece/me-pistwsi-zei-pleon-i-anthrwpotita/
    Ο Νίτσε είναι πλέον ξεπερασμένος και μάλιστα κατά αιώνες. Οποιοσδήποτε μπορεί να κριτικάρει τη θεολογία της θρησκείας, πρόκειται για παραμύθια της Χαλιμάς. Η ανασκευή τους δεν αποτελεί πλέον επιχείρημα ή απόδειξη ότι αυτός που την κριτικάρει, έχει να προτείνει κάτι που αξίζει.
    Το όνομά μου: Υπέρτατος Άρχων!
    (Απόδοση στα ρωμέικα της ξενόφερτης φράσης: Supreme Being. Πώς σας φάνηκε, καλό; Σκασμός υπάνθρωποι!)

  • Ανώνυμος 46594

    24 Δεκ 2018

    https://www.freeinquiry.gr/single-post.php?id=2103

  • Ανώνυμος 46592

    24 Δεκ 2018

    Η όλη υπόθεση είναι γελοία και φέρνει τουλάχιστον χαμόγελο στα χείλη. Αλλά για να μιλήσουμε σοβαρά. Τίθεται ένα ερώτημα. Πώς γίνεται με τόση τεχνολογία και εκπληκτική πρόοδο της επιστήμης, οι άνθρωποι να βρίσκονται ακόμη στην εποχή των συγχωροχαρτιών πριν από αιώνες; Μοιάζει σχεδόν τίποτε να μην έχει αλλάξει από τότε.. Η απάντηση βρίσκεται στο ότι η πρόοοδος της επιστήμης και της τεχνολογίας, δεν παράγουν από μόνα τους νέα ιδανικά και αξίες που θα αντικαταστήσουν τα άρρωστα και δεισιδαιμονικά ιδανικά της θρησκείας.
    Δείχνει και κάτι άλλο. Πως δεν αρκεί να φέρνεις στο φως όλες αυτές τις άρρωστες πρακτικές ανθρώπων που ζουν με τον φόβο του Κυρίου, ο οποίος καταδυναστεύει την ζωή τους. Οχι πως δεν είναι μια εξόχως σημαντική και απαραίτητη πράξη. Το αντίθετο. Αλλά δεν αρκεί. Χρειάζεται να υπάρξει μία νέα επινόηση νέων ιδανικών και αξιών, που αντικαταστήσουν τα χριστιανικά. Ο Νίτσε στο εργο του "ο Αντίχριστος" στην τελευταία του παράγραφο γράφει: "Επαναξιολόγηση όλων των αξιών !". Μόνο όταν γίνει πράξη αυτό το τρομερά δύσκολο εγχείρημα, θα δούμε αυτά του Χριστιανισμού να καταρρέουν σαν χάρτινος πύργος. Αλλά αυτή η υπόθεση αφορά μάλλον, τους επόμενους αιώνες..
    το όνομα μου:
    "αυτός που έχει λιγότερη νοημοσύνη από έναν κουτοπόνηρο Ρωμιό, δυστυχώς"

  • Ανώνυμος 46591

    24 Δεκ 2018

    Για πολλές σφαλιάρες μιλάμε...