ΚΑΛΗ
ΠΑΠΑΡΙΑ!

Εφχές σε όλους τους έλινες
από τους
“The freeinquiry.gr band”

Ορισμένοι στίχοι του τραγουδιού, όπως και εικόνες του βιντεοκλίπ
μπορεί να θεωρηθούν από κάποιους ακροατές ως προσβλητικοί.



Μουσική: José Feliciano (αρχ. τίτλος: Feliz Navidad)

Στίχοι: Γιάννης Λάζαρης

Διασκευή: The freeinquiry.gr band

Ηχογράφηση: Cubase 9.5, Αθήνα, Δεκ. 2017


Η «The freeinquiry.gr band» είναι μια ερασιτεχνική διαδικτυακή μπάντα, που λειτουργεί στο πλαίσιο του περιοδικού «Ελεύθερη Έρευνα» - www.freeinquiry.gr.

«The Freeinquiry.gr band» is an internet group of amateur musicians that functions within the framework of the website freeinquiry.gr.



Web TV: https://www.freeinquiry.gr/webtv.php

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCohDesjrEuaaIX9PW5a54iQ

SoundCloud: https://soundcloud.com/user-638053267

e-mail: freeinquiry.grband@gmail.com



Ο Τάκης Μπαμπέσης γεννήθηκε στα Λιόσια.
Σπούδασε στo Koukouvaounes State University.
Θεωρεί τον εαυτό του γνήσιο απόγονο του Αισχύλου (μέσω αίσχους).
Είναι οικολόγος / γυναικολόγος.
Πρωταγωνίστησε σε ερωτικές ταινίες. Μεγάλη του επιτυχία ήταν το «Φέξε μου και γλίστρησα», όπου υποδυόταν αυτόν που γλίστρησε.
Δούλεψε και ως σχολιαστής / πανελίστας.
Είναι αναρχοαυτόνομος, υπερασπιστής των μπαρμπουνιών και της πολικής αρκούδας.
Χρημάτισε αριστερός ψάλτης στον Άγιο Πατάπιο και δεξιός στην Αγία Πολυξένη τη Χαμηλοβλεπούσα.
Ως χόμπι έχει να διασκευάζει ορθόδοξους ύμνους σε ρυθμούς house και hip hop.
Σήμερα, συζεί με τις τέσσερις γυναίκες του και τα δεκαεπτά παιδιά του στο Ισλαμαμπάντ.

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ


28 ΣΧΟΛΙΑ

  • Ανώνυμος 44479

    30 Δεκ 2017


    Ανώνυμος 44450
    27 Δεκ 2017

    Ανώνυμος 44436
    25 Δεκ 2017


    Ανώνυμος 44424
    23 Δεκ 2017

    βρε την γκριναρα Bielidopoulina φρου φρου. παλι αλλαξε φατσα η κρυφοπορ.

  • Bielidopoulos

    28 Δεκ 2017

    Έγραψα στο προ-προ-προηγούμενο σχόλιό μου: \"Τρικυμία στο κρανίο του ρωμιού. Η ρωμιοσύνη είναι προτεκτοράτο μεν, αλλά πώς το ερμηνεύουν αυτό οι ρωμιοί; Μα φυσικά το ερμηνεύουν ως εξής: αφού είναι προτεκτοράτο σημαίνει ότι τις αποφάσεις τις παίρνουν οι ξένοι, άρα οι ρωμιοί δεν φέρουν ευθύνες, για όλα φταίνε η Μέρκελ, ο Σόιμπλε και ο Σόρος..\"
    Αλλά και πως το έγραψα. Δεν ιδρώνει το αυτί του ρωμιού. Επιμένει να γράφει σε όλα του τα σχόλια ότι φταίνε οι ξένοι που επιβουλεύονται τη ρωμιοσύνη και συνομωτούν εναντίον της (καλά κρασιά). Καραγκιοζάκος με πατέντα. Πουθενά αλλού στον κόσμο και σε καμία εποχή της ανθρώπινης ιστορίας χρεοκοπημένο κράτος με χαμηλότερη παραγωγικότητα και ανταγωνιστικότητα από τη Βουλγαρία δεν μοίραζε τετραψήφιες συντάξεις επιπέδου Ελβετίας και εφάπαξ επιπέδου πριγκιπάτου. Αυτό όμως δεν ενοχλεί τους (β)ρωμιούς. Παράξενο. Πρέπει να είναι και πολλοί κάφροι. Η αρχαιότητα έδωσε τον οπλίτη, ο μεσαίωνας τον ιππότη, η δύση τον επενδυτή και η ρωμιοσύνη τον συνταξιούχο πολυτελείας! Φάε μια κρεμούλα πλατσουρίζοντας στη λιμνούλα σου όργιο.
    https://www.youtube.com/watch?v=CvTc7qwlQa0

  • Ανώνυμος 44471

    28 Δεκ 2017

    @Belidopoulos Δεν θα ασχοληθω πολυ γιατι φλυαρεις τοσο πολυ που με κανει να αναρωτιεμαι αν πασχεις απο καποια μορφη αυτισμου. Η Ελλαδα ειναι προτεκτορατο-αποικια με την εννοια οτι τις μεγαλες αποφασεις τις παιρνουν ξενοι. Η Ελλαδα δεν διαφερει απο υπαναπτυκτες περιοχες τις νοτιας Ευρωπης με χαμηλη συσσωρευση κεφαλαιου, οπως η Νοτια Ιταλια, αν και εμεις δεν εχουμε τοσο εντονο προβλημα με το οργανωμενο εγκλημα οπως εκει. Περιοχες τις Μεσης Ανατολης οπως το Εμιρατα η το Καταρ η το Ισραηλ δεν εχουν καμια σχεση με μας. Για το δε Ναβαρινο συμφωνω.

    Δεν καταλαβες τι εγινε με την φραπορτ γιατι εισαι αφελης. Δανειστηκαμε απο τους ξενους για να τα δωσουμε στις τραπεζες που τα εδωσαν στην φραπορτ για να μας παρει τα αεροδρομια. Τετοια κολπα δεν τα εκανε ουτε η Βρετανια στις αποικιες της. Η επισημη Ευρωζωνη λοιπον δεν αντιμετωπιζει την Ελλαδα ως χωρα που χρειαζεται μεταρρυθμισεις και πρεπει να κυβερνηθει με βασει το συμφερον του λαου της. Την αντιμετωπιζει ως μια ασημαντη αποικια η οποια θυσιαζεται για υπερτερους πολιτικους σκοπους.

    Ναι χρεοκοπησαμε. Και τι κανουν οι ανθρωποι οταν χρεοκοπουν, οταν δηλαδη το equity τους ειναι αρνητικο; Κανουν default, δηλ. κηρυσσουν την χρεοκοπια τους και ξεκινανε απο την αρχη. Εμεις τι κανουμε; Δανειζομαστε και αλλα λεφτα μεσω του μνημονιου παροτι χρεοκοπημενοι. Δεν υπαρχει κανενας απολυτως ορθολογικος λογος να υποστηριζει νοημων ανθρωπος οτι ο δανεισμος μας ειναι η σωτηρια μας. Ο λογος που μας δανειζουν ειναι αλλος. Θελουν να διασωσουν τις ελληνικες και ευρωζωνικες τραπεζες απο την χρεοκοπια, κρατωντας τες σε νεκροζωντανη κατασταση, για εναν απλο λογο. Οι Γερμανοι δεν θελουν να αποδεχτουν τον εξευρωπαισμο των Γερμανικων τραπεζων. Εσυ ομως το πιστευεις οτι οι ξενοι πετανε δισεκατομμυρια στο χρεοκοπημενο τραπεζικο μας συστημα ετσι απο φιλανθρωπια γιατι εισαι βλακας ολκης. Και το ποσο καραγκιοζακι εισαι φαινεται απο το απλο γεγονος οτι βριζεις τους Ρωμιους οντας ο ιδιος Ρωμιος.

    Ο Ελληνικος λαος ειναι ψυχοπνευματικα εξαθλιωμενος και εσυ δεν αποτελεις εξαιρεση του κανονα αλλα απλως μια ακομα παραλλαγη αυτης της εξαθλιωσης.

  • Bielidopoulos

    28 Δεκ 2017

    Αν και ο κ. Τσίπρας και τα περισσότερα στελέχη της κυβέρνησης είναι νέα πρόσωπα σε σχέση με αυτούς που κυβέρνησαν τις τελευταίες δεκαετίες τη χώρα, οι αντιλήψεις που μεταφέρουν και οι πρακτικές που ακολουθούν είναι οι χειρότερες του πελατειακού κομματικού κράτους της μεταπολίτευσης. Πολιτικά αυτοί οι άνθρωποι είναι πιο \"γέροι\" από τους \"γέρους\"...
    http://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3263468/prota-kalutera-meta-xeirotera

    Έγινε και αυτό. Αντιεξουσιαστές κατέλαβαν γυμναστήριο στην περιοχή των Εξαρχείων προκειμένου να αρχίσουν προπονήσεις στην πυγμαχία. Οι αντιεξουσιαστές διαφημίζουν τη νέα αυτή δράση με αφίσα που έχουν αναρτήσει σε γνωστή ιστοσελίδα του χώρου. Καλούν μάλιστα σήμερα τον κόσμο από τις εφτά το απόγευμα έως τις εννέα το βράδυ σε ανοιχτές προπονήσεις ενδυνάμωσης στο γυμναστήριο που βρίσκεται επί της συμβολής των οδών Ειρήνης Αθηναίας και Πουλχερίας.
    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500186072

    Έγραφα πιο πριν \"κατά βάθος είναι φασιστόμουτρα και απατεώνες. Δεξιοί και αριστεροί.\", γκούχου, γκούχου..

  • Bielidopoulos

    28 Δεκ 2017

    @44461
    Τα πράγματα είναι απλά, αλλά εν Ελλάδι ελέω αναλφαβητισμού (πολιτικού, οικονομικού, επιστημονικού) μπλέκουν αλήθειες με παραμύθια και με πράγματα που είναι άσχετα με το θέμα, με αποτέλεσμα λογικός άνθρωπος να μην μπορεί να βγάλει άκρη με τη ρωμέικη αρλουμπολογία.

    Στο Διεθνές Δίκαιο ή την Πολιτική ο όρος Προτεκτοράτο (Protectorate) σημαίνει κάποια εδαφική κατοικήσιμη περιοχή που ελέγχεται (ή κυριαρχείται κατά διάφορους βαθμούς) από μία ή περισσότερες \"προστατεύουσες\" [προστάτιδες] (protecting) Δυνάμεις. Και άλλες φορές προσδιορίζει συνήθως την προστατευόμενη οντότητα, ενώ άλλες φορές, τη σχέση μεταξύ προστάτιδος και προστατευομένου. Γενικά τα Προτεκτοράτα είναι δημιουργήματα συνθηκών του Διεθνούς Δικαίου οι οποίες και καθορίζουν τις σχέσεις μεταξύ αυτών και του κράτους ή των κρατών που ασκούν την προστασία. Συνεπώς τα προτεκτοράτα αποτελούν υποκείμενα του Διεθνούς Δικαίου.
    https://el.wikipedia.org/wiki/Προτεκτοράτο

    Είναι προφανές ότι το νεοελληνικό κράτος ξεκίνησε ως προτεκτοράτο ήδη πριν ακόμα την επίσημη ίδρυσή του το 1830. Δεν είναι μόνο τα αγγλικά δάνεια, αλλά και η καθοριστική συνδρομή της ναυμαχίας του Ναυαρίνου. Ε όποιος πιστεύει το αντίθετο δεν γνωρίζει ιστορία ή έχει μία εξιδανικευμένη, φανταστική και άρα πλαστή προσέγγιση της ιστορίας. Και σημειώνω για να είμαι πλήρης ότι αυτό δεν συνέβει μόνο με το νεοελληνικό κράτος, αλλά με τα περισσότερα, αν όχι όλα τα κράτη του πλανήτη. Βέβαια από τότε έχουν αλλάξει κάποια πράγματα με κυριώτερο την είσοδο στην ευρωζώνη.
    Αν οι ρωμιοί θέλουν να αλλάξουν την κατάστασή τους θα πρέπει να αλλάξουν πρώτα οι ίδιοι, όχι οι άλλοι. Τα έχω πει πολλές φορές: μείωση των συντάξεων, καμία τετραψήφια σύνταξη δεν θα δίνεται στη ρωμιοσύνη, συρρίκνωση και εξυγίανση του δημοσίου, άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων κ.λπ. Όσο δεν γίνονται αυτά η κρίση θα συνεχίζεται. Τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες και υπεκφυγές. Πολλά λόγια, καθόλου έργα εν Ελλάδι.

    ΥΓ1: Αν έχεις επισκεφτεί χώρες της νότιας Ευρώπης, όπως Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, αν έχεις μπει σε καθολική εκκλησία, τότε θα ξέρεις ότι σίγουρα στον ευρωπαικό νότο δεν ανήκει η ρωμιοσύνη. Μάλλον προς μέση ανατολή μεριά. Όμως για να σπάμε πλάκα καλή είναι. ;)
    ΥΓ2: Τα αεροδρόμια που λες που δόθηκαν για πενταροδεκάρες ήταν πτωχευμένα και διαλυμένα και στο διαγωνισμό μόνο η Fraport καταδέχθηκε να δώσει 1,2 δις για αυτά. Δεν είναι τυχαίο που τα πήρε αυτή η εταιρία διότι ειδικεύεται στη διαχείριση αεροδρομίων παγκοσμίως. Αλλά όπως είπα εσείς οι ρωμιοί είστε αναλφάβητοι πολιτικά, οικονομικά και επιστημονικά. Πετάτε τις αρλούμπες σας και άγιος ο θεός! Μα καλά δεν έχετε συνειδητοποιήσει ότι έχετε πτωχεύσει; Έχετε πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σας συν ότι νομίζετε ότι σας επιβουλεύονται και σας καταδιώκουν. Φάπα στη φάπα όμως πού θα πάει. Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι λέει ο λαός..
    http://www.kathimerini.gr/904901/article/oikonomia/epixeirhseis/sth-fraport-apo-x8es-ta-14-aerodromia-katavlh8hke-to-timhma-toy-12-dis
    http://www.protothema.gr/economy/article/717672/fraport-zitaei-apozimiosi-70-ekat-euro-apo-tin-ellada-gia-ta-14-perifereiaka-aerodromia/

  • Ανώνυμος 44461

    27 Δεκ 2017

    Ζουμε πλεον σε μια εποχη που φερει την κληρονομια του εθνικισμου. Το \"Ρωμιος\" ειναι μια παλαια υπερεθνικη θρησκευτικη εννοια και σημαινει ανατολικορθοδοξος χριστιανος και επι τουρκοκρατιας δηλωνε πολλες εθνοτικες ομαδες. Σημερα οι τεως Ρωμιοι ανα τα Βαλκανια προσδιοριζονται με αλλες κατηγοριες, που τις λεμε \"εθνικες\".

    Πες οτι φερουμε το ονομα \"Ελληνας\" επειδη τα εδαφη του κρατους το οποιο κατοικουμε λεγονταν παντα κατα τον μεσαιωνα \"Ελλαδα\". Λεμε τους Σλαβομακεδονες \"Μακεδονες\" (τουλαχιστον ολος ο κοσμος εκτος απο μας) επειδη ζουν σε μια ιστορικη περιοχη που η κληρονομια των περασμενων αιωνων παραδιδει με αυτο το ονομα. Δεχομαι απολυτα οτι δεν καταγομαστε απο τους αρχαιους Ελληνες αλλα η χρηση αυτου του ονοματος μπορει να νομιμοποιηθει σε γεωγραφικη-ιστορικη βαση. Το να επιμενουμε να λεμε τους Ελληνες \"Ρωμιους\" ειναι μια καραγκιοζιδικη ταση καποιων ορθοδοξων διανοουμενων που υιοθετωντας τη, αυτη η σελιδα αυτογελοιοποιειται αντι να δινει βαρος στους (ορθους) ισχυρισμους της.

    Ναι ειμαστε για τον πουτσο ως λαος ετσι που ειμαστε και καλα κανεις και το λες. Ομως αν δεν σε ενδιαφερει καθολου να καλυτερεψει αυτη η χωρα, τοτε σηκω και φυγε στο εξωτερικο και σταματα να μας πρηζεις το παπαρι. Αν παλι σε ενδιαφερει να καλυτερεψει πρεπει να καταλαβεις κιολας οτι τα επιπεδα του προηγμενου βιομηχανικου βορρα δεν θα τα αγγιξει ποτε, και ας ερθει να εφαρμοσει τις \"μεταρρυθμισεις\" σου ο θεος ο ιδιος. Ανηκουμε στον παγκοσμιο νοτο και εκει θα ανηκουμε παντα. Αμα σου ειναι ανυποφορο οτι ανηκεις στον παγκοσμιο νοτο και δεν μπορεις να σταματησεις να βριζεις την χωρα και να δειξεις επικοδομητικη διαθεση τοτε το μπουλο γιατι καταντας ανοητος θορυβοποιος. Ολοι οι Ελληνες το ξερουμε απο μικρα παιδια οτι ζουμε σε μια χωρα με απειρα κακως κειμενα. Δεν χρειαστηκαμε ποτε εσενα ρε καραγκιοζη για να το μαθουμε. Η μονη προσφορα αυτης της σελιδας ειναι η καταδειξη της πραγματικης μας καταγωγης εστω και με εναν επιπολαιο-υβριστικο υφος.

    Ευθυνη εχουμε με την εννοια οτι ποτε δεν καταφεραμε να ανεξαρτητοποιηθουμε. Γι αυτο οντως φταιμε εμεις και οχι οι ξενοι. Τις αποφασεις ομως για το μελλον μας τις εχουμε εκποιησει σε αυτους δεδομενης αυτης της ανικανοτητας μας. Εγω θελω να διαφυγουμε απο αυτην την κατασταση και να μαθουμε επιτελους να ειμαστε ανεξαρτητοι. Εσυ μαλλον πιστευεις οτι η οιονει φυσικη κατασταση του Ρωμιου ειναι να ειναι ραγιας. Μπορει ενδεχομενως να θεωρεις οτι σου αξιζει αυτο και σ\' αυτη την περιπτωση εχεις απολυτο δικιο. Εγω ομως, που οντας 27 ανηκω στην νεα γενια, θεωρω οτι δεν μου αξιζει.

    Ειπες τεραστια ανοησια. Δεν ξεκινησαν ολα τα εθνη κρατη ως προτεκρατα. Ποιανου προτεκτορατο ηταν η Γαλλια το 1789; Ποιανου προτεκτορατο ηταν η Τουρκια το 1920; Τα εθνη κρατη δημιουργηθηκαν επειτα απο αγωνες ανεξαρτησιας απο τον φεουδαλικο κατακερματισμο τους και απο ξενους ιμπεριαλιστες. Σε περιπτωσεις οπως της δικης μας και του Ιρακ, ειχαμε ανεξαρτητοποιηση απο μια μεγαλη δυναμη και κατευθειαν εισοδο στον ελεγχο μιας αλλης μεγαλης δυναμης. Ομως το Ιρακ καταφερε να ανεξαρτητοποιηθει στην πορεια μεχρι που ο Σανταμ πηρε ποδι και η χωρα περασε στον ελεγχο των ΗΠΑ. Εμεις δεν το καταφεραμε ποτε. Το οτι ενα κρατος γεννηθηκε ως προτεκτορατο δεν σημαινει οτι ειναι καταδικασμενο να μεινει για παντα προτεκτορατο. Αν μενει για παντα προτεκτορατο φταινε τα ελαττωματα των κατοικων του.

    Ειναι αφελες να πιστευεις οτι οι Ευρωπαιοι αποικιοκρατες μπορουν να μας προσφερουν μια καλυτερη μοιρα απο οτι μπορουμε εμεις οι ιδιοι, και οτι θελουν και ξερουν το καλο μας. Οι Γερμανοι χρησιμοποιουν την Ελλαδα ως ενα εργαστηρι πολιτικων που μετα εξαγουν αλλου στην Ευρωζωνη και ως μεσο εκφοβισμου τριτων. Ο Σοιμπλε και η Μερκελ πρωταγωνιστουν στην πολιτικη σκηνη του σημερα και προφανως φερουν ευθυνες για το οσα συμβαινουν και στην Ελλαδα και την Ευρωπη. Εχεις δικιο οτι η κριση οντως ΔΕΝ εγινε για να μας παρουν την δημοσια περιουσια κ. λπ. Ομως οτι μας την παιρνουν μας την παιρνουν. Δεν μπορεις να το αρνηθεις αυτο. Δωσαμε πχ. για πενταροδεκαρες 14 περιφερειακα αεροδρομια σε μια κρατικη γερμανικη εταιρια. Αυτο δεν ειναι τιποτε αλλο παρα μεταφορα πλουτου στο Βερολινο.

    Ειμαστε οι Ρωμιοι βαρβαροι και διεφθαρμενοι? Ναι ειμαστε. Ομως δεν σημαινει οτι πρεπει να κατσουμε να πεθανουμε αμαχητι για να ξεπληρωσουμε καποιο ηθικο χρεος. Oταν μιλαει η φωνη της επιβιωσης καθε ηθικη παει περιπατο.

    Το 9 η το 10 μχ. ποιος ηταν ο ανωτερος πολιτισμικα? Οι Ρωμαιοι η οι Αρχαιογερμανοι? Οι Ρωμαιοι ηταν. Ομως οι Αρχαιογερμανοι αντισταθηκαν στην επαρχιωποιηση τους και επνιξαν στο αιμα τους Ρωμαιους. Και εμεις αν ειχαμε αξιοπρεπεια θα επρεπε να αντισταθουμε με καθε μεσο, αιματηρο και μη, στην κοσοβοποιηση και ερημοποιηση που επιβαλλουν οι ξενοι. Που να την βρεις εσυ ομως την αξιοπρεπεια ρε γελοιο υποκειμενο;





  • Ανώνυμος 44459

    27 Δεκ 2017

    Σωστότατος!!!

  • Bielidopoulos

    27 Δεκ 2017

    @44455
    Τρικυμία στο κρανίο του ρωμιού. Η ρωμιοσύνη είναι προτεκτοράτο μεν, αλλά πώς το ερμηνεύουν αυτό οι ρωμιοί; Μα φυσικά το ερμηνεύουν ως εξής: αφού είναι προτεκτοράτο σημαίνει ότι τις αποφάσεις τις παίρνουν οι ξένοι, άρα οι ρωμιοί δεν φέρουν ευθύνες, για όλα φταίνε η Μέρκελ, ο Σόιμπλε και ο Σόρος.. Διάβαζε για να μαθαίνεις: όλα τα κράτη-έθνη (σχετικά πρόσφαττη επινόηση) ξεκίνησαν ως προτεκτοράτα, δηλαδή υπό προστασία από οικονομικά δυνατότερα κράτη. Τίποτε το παράξενο ή συνομωσιολογικό επαυτού σε ένα κόσμο διαιρούμενο σε κράτη. Δες για παράδειγμα τη συνθήκη των Σεβρών:

    Η συνθήκη όριζε τα εξής: η Οθωμανική Αυτοκρατορία παρέδιδε την κυριαρχία της Μεσοποταμίας (Ιράκ), της Παλαιστίνης και της Υπεριορδανίας στην Βρετανία ως προτεκτοράτα της Κοινωνίας των Εθνών, την Συρία και τον Λίβανο στην Γαλλία επίσης ως προτεκτοράτα και η υπαγωγή της Ανατόλιας στη σφαίρα επιρροής της Ιταλίας. Η Χετζάζ (μέρος της σημερινής Σαουδικής Αραβίας) το Κουρδιστάν και η Αρμενία θα γίνονταν ανεξάρτητα κράτη.
    https://el.wikipedia.org/wiki/Συνθήκη_των_Σεβρών

    Ακόμα και αυτά που αναφέρονται ως \"ανεξάρτητα\" καταλαβαίνει ο καθένας ότι δεν είναι ανεξάρτητα, αλλά εξαρτημένα. Από τη στιγμή που οι ρωμιοί έχουν πάρει διαζύγιο από την πραγματικότητα και τη λογική είναι πλέον ανώφελο να προσπαθήσει κανείς να τους πείσει.
    Καμία σχέση μεταξύ ρωμιοσύνης και δυναμικό του Ισραήλ. Τα περί εθνικής ανεξαρτησίας ανήκουν στη φαρέτρα των \"επιχειρημάτων\" των ρωμιών που θέλουν να δανείζονται χωρίς να χρωστάνε στους κουτόφραγκους για να μπορούν να το ρίχνουν στην κατανάλωση. Το ίδιο και η ιστορία με το ότι θέλουν να τα αγοράσουν οι γερμανοί κοψοχρονιά, το ίδιο ότι θέλουν να κάνουν τους ρωμιούς γκαρσόνια, το ίδιο και οι θρασείς δηλώσεις του απατεωνάκου Γλέζου ότι δεν σας την χαρίζουμε την Ευρώπη (εννοεί: σας την πουλάμε):
    https://www.youtube.com/watch?v=eswqUVrGCLQ

    Φάε μια κρεμούλα καλύτερα και μην το σκέφτεσαι τόσο πολύ. Μπορεί οι αλλαγές να γίνονται με το σταγονόμετρο, π.χ. μείωση συντάξεων, αλλά έστω και έτσι σε βάθος χρόνου θα αλλάξουν πολλά, είτε το θέλουν είτε όχι οι ρωμιοί. Το πάρτυ έχει τελειώσει, απλά η παλιά γενιά, τις οποίας τα προνόμια και κεκτημένα θίγονται, δεν θέλει να το αποδεκτεί. Και δεν θέλει να το αποδεκτεί διότι κατά βάθος είναι φασιστόμουτρα και απατεώνες. Δεξιοί και αριστεροί.

  • Ανώνυμος 44455

    27 Δεκ 2017

    @Belidopoulos Μακαρι να υπηρχαν βασιμοι λογοι να πιστευουμε οτι ετσι θα γινει κυριε Βελιδοπουλε. Στην πραγματικοτητα το πιο πιθανο σεναριο αποκλειει εναν τετοιο ενδεχομενο. Η χωρα θα συνεχισει να φθινει μεχρι να καταληξει ενα \"Κοσοβο με ωραιες παραλιες\" δηλ. ενα προτεκτορατο των Βρυξελλων και του Βερολινου το οποιο διοικειται στους ντοπιους θεσμους απο μια κλεπτοκρατια. Ενα τετοιο καθεστως δεν προκειται να κανει καμια υγιη μεταρρυθμιση. Απλως η ζωη θα γινει πολυ χειροτερη για τους Ρωμιους σε ολα τα επιπεδα. Το γεγονος οτι θα ειμαστε ενα προτεκτορατο των Βρυξελλων και του Βερολινου δεν εγγυαται καμια κοινωνικη προοδο. Το Κοσοβο, Μαυροβουνιο, οι χωρες τις Βαλτικης κ. λπ. τετοια προτεκτορατα σαν εμας ειναι αλλα δεν προοδευουν. Δεν μπορει να υπαρξει καμια κοινωνικη προοδος χωρις εθνικη ανεξαρτησια. Υπο τελειως διαφορετικες συνθηκες θα μπορουσαμε σημερα να πλησιαζουμε τα επιπεδα του Ισραηλ που ειναι χωρα με παρομοιο εθνικο δυναμικο με εμας. Δυστυχως ομως αντι να παμε στο Ισραηλ παμε Κοσοβο δηλ. αντι να μεινουμε Ευρωπη/Δυση, τελικα \"μενουμε Βαλκανια\".

  • Bielidopoulos

    27 Δεκ 2017

    Το πιθανότερο σενάριο είναι πως η χώρα θα σέρνεται σε φθίνουσα τροχιά μέχρι που κάποιο σοκ θα μηδενίσει το κοντέρ και αυτά που θα έχουν να χάσουν διάφορες κοινωνικές κατηγορίες από τις αλλαγές θα εκμηδενιστούν. Όταν δεν θα έχουμε να χάσουμε τίποτα θα μειωθεί η αντίσταση στις αλλαγές... Κάπως έτσι θα προκύψει μια πλειοψηφία στην κοινωνία που θα στηρίξει κάποιες μεταρρυθμίσεις.
    http://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3263313/ti-proexoflei-to-rali

    Αφού οι ρωμιοί έχουν αλλεργία στη λογική και στις αλλαγές και δεν θέλουν ορθολογικές παρεμβάσεις οργανωμένες και συντονισμένες εκ των προτέρων, τότε θα φάνε κρίση μέχρι να μην μπορεί πλέον να γίνει διαφορετικά. Τότε είναι μάλιστα που θα ραγίσει ο πυρήνας του υπερτροφικού τους εγώ που τους κάνει να νομίζουν ότι είναι το κέντρο του κόσμου.

    http://www.iefimerida.gr/news/385107/ereyna-oi-ellines-ehoyn-ti-mikroteri-agorastiki-dynami-stin-ee#/
    Κατά φωνή!
    Ο καιρός γαρ εγγύς συνέλληνες!

  • Ανώνυμος 44450

    27 Δεκ 2017

    Ανώνυμος 44436
    25 Δεκ 2017


    Ανώνυμος 44424
    23 Δεκ 2017

    βρε την γκριναρα Bielidopoulina φρου φρου. παλι αλλαξε φατσα η κρυφοπορ.

  • Bielidopoulos

    26 Δεκ 2017

    Το πιο βρώμικο εστιατόριο στον κόσμο βρίσκεται στο Λονδίνο και είναι ελληνικό
    http://www.iefimerida.gr/news/377652/pio-vromiko-estiatorio-ston-kosmo-vrisketai-sto-londino-kai-einai-elliniko-eikones#/

    Σάλος για τη φωτογραφία από κρεοπωλείο με δύο κρεμασμένα ελάφια
    http://www.iefimerida.gr/news/385172/salos-gia-ti-fotografia-apo-kreopoleio-me-dyo-kremasmena-elafia-ti-apanta-o-idioktitis

    Ρωμιοί είναι. Δείξτε λίγη κατανόηση.
    Το γέλιο κάνει καλό στην υγεία. Ρωμιοσύνη σε ευχαριστούμε:

    Τα δώρα των τριών μάγων στον Ιησού φυλάσσονται στο Αγιο Ορος -Πώς έφθασαν εκεί από τα Ιεροσόλυμα
    http://www.iefimerida.gr/news/385147/ta-dora-ton-trion-magon-ston-iisoy-fylassontai-sto-agio-oros-pos-efthasan-ekei-apo-ta

  • Ανώνυμος 44445

    26 Δεκ 2017

    @44444 Ρωμαιος στον Μεσαιωνα σημαινε ο Χριστιανος των πολεων σε αντιθεση με τον \"εθνικο\" της υπαιθρου. Οι Ρουμανοι, εκεινοι οι δηθεν απογονοι των Δακων, κουβαλανε το ιδιο ουσιαστικα ονομα με μας τους Ρωμιους για τον ιδιο θρησκευτικο λογο. Ειμαστε Ελληνες οχι με την εννοια οτι καταγομαστε απο τους αρχαιους ειδωλολατρες αλλα με την εννοια οτι κατοικουμε στην ιστορικη περιοχη η οποια ελαβε το ονομα της απο αυτους. Οι Βυζαντινοι αποκαλουσαν και αυτοι την περιοχη απο την Θεσσαλια μεχρι τον Μορια \"Ελλας\". Εμεις αποκαλουμε τους σημερινους Γαλλους με εναν ονομα που προερχεται απο εναν νεκρο αρχαιο λαο χωρις αυτο να σημαινει οτι τους αποδιδουμε καταγωγη απο τον... Αστεριξ και τον Οβελιξ. Οι Αρχαιοι Γαλλοι γενοκτονηθηκαν απο τις στρατιες του Καισαρα και αντικατασταθηκαν σε μεγαλο βαθμο απο Ιταλους εποικιστες στους οποιους αργοτερα προστεθηκαν Γερμανοι και Νορμανδοι, τον πρωιμο και υστερο μεσαιωνα αντιστοιχα. Εμεις καταγομαστε απο εκβυζαντινισθεντες λαους της Δυτικης Ασιας και της Ανατολιας.

    Προσωπικα θεωρω τον ευατο μου τερμα εθνικιστη παροτι δεν ασπαζομαι κανεναν ελληνοκεντρισμο, ουτε στην χριστιανικη ουτε στην αρχαιολατρικη εκδοχη του. Καταλαβαινω οτι η κοινη μας ταυτοτητα κατασκεαυστηκε τον 19ο αιωνα. Ομως απο τη στιγμη που η κληρονομια του εθνικισμου ειναι παγκοσμιως δεδομενη και οτι στο μελλον - σε αντιθεση με ο,τι πιστευουν διαφοροι αφελεις - διολου δεν θα εκλειψει το εθνος ως μοναδα πολιτικης συγκροτησης των ανθρωπων, εχω υποχρεωση να υπερασπιστω τα συμφεροντα του δικου μου εθνους απεναντι σε αλλα προκειμενου να μπορεσω και εγω να επιβιωνω ελευθερα και αξιοπρεπως ενοψει προκλησεων. Αλλος τροπος επιβιωσης δεν υπαρχει.

    Το προβλημα στην Ελλαδα η Ρωμιοσυνη η γουατεβερ, δεν ειναι ο ελληνοκεντρισμος καθ\' αυτος. Ειναι οτι εχεις ενα εθνος το οποιο εχει τα χαλια του και ηδονιζεται με τις ελληνοκεντρικες παπαρολογιες. Αμα ειχαμε ενα ακμαιο εθνος, η εθνικη μυθολογια δεν θα ειχε σημασια. Απο τη στιγμη ομως που δεν εχουμε ακμαιο εθνος ο ελληνοκεντρισμος μας κανει τεραστια ζημια και η σκληρη καταπολεμηση του ειναι στο εθνικο συμφερον μας. Σας συγχαιρω για το γεγονος οτι ειστε οι μονοι στο διαδικτυο οι οποιοι καταπιανονται στα σοβαρα με την αποδομηση τετοιων μυθων. Μερικες φορες ομως λειπει η ψυχροτητα στην προσεγγιση του θεματος και οι συντακτες του διολισθαινουν σε παιδαριωδη, βαλκανικη χυδαιοτητα. Εν μερει βεβαια το καταλαβαινω γιατι η παρακμη ειναι τοσο βαθια που δεν γινεται να μην κυριαρχει παντου η χυδαιοτητα και η απαξιωση στην πνευματικη ατμοσφαιρα.

  • Ανώνυμος 44444

    25 Δεκ 2017

    \"Ειμαστε ομως υποχρεωμενοι να απαγκιστρωθουμε απο το παρελθον (ενδοξο και αδοξο) και μεσω των κατορθωματων μας να ΓΙΝΟΥΜΕ περηφανοι που ειμαστε Ελληνες.\"
    Εννοεί ρωμιοί.

  • Ανώνυμος 44443

    25 Δεκ 2017

    Το χαπάκι σου το πήρες;

  • Ανώνυμος 44441

    25 Δεκ 2017

    Το κομμα των βαρβαρων υποστηριζει την διαφωτιστικη εργασια της ελευθερης ερευνας. Ειναι ενα νεο ελληνικο εθνικιστικο κινημα απαλλαγμενο απο την αμαρτωλη εμφυλιοπολεμιακη κληρονομια, και που χρησιμοποιει το \"Ελληνας\" ως εθνικο αυτοπροσδιορισμο μονο με την εννοια οτι ειμαστε κατοικοι μιας ιστορικης περιοχης που αποκαλουνταν ετσι και κατα τον ρωμεϊκο μεσαιωνα. Σε αντιθεση ομως με τους φιλους μας στην ελευθερη ερευνα, δεν θελουμε να παρεκκλινουμε σε υβριστικες και γελοιογραφικες διαθεσεις οσο και αν κατι τετοιο προκαλει ενδεχομενως ευχαριστη αποφορτιση. Ειμαστε Ρωμιοι κατα τη θρησκεια, Ελληνες κατα τον τοπο που κατοικουμε και κατα τη γλωσσα που ομιλουμε, βαρβαροι Δυτικοασιατες και Ανατολιτες κατα το αιμα που ρεει στις βλεφες μας και Ευρωπαιοι υπηκοοι μιας αποικιοκρατικης εξουσιας με εδρα τις Βρυξελλες και το Βερολινο κατα το κρατος στο οποιο υπαγομαστε. Δεν μ\' αρεσει ουτε η ιστορικα νεκρη θρησκεια με τους σκουληκομορφους αγιους και τους παπαδες σκιαχτρα, ουτε μ\' αρεσει ο μικρος, στενομακρος, κατακερματισμενος, ξερος, πετρωδης, αγονος, οικολογικα ευαλωτος και ελλιπης πρωτων υλων χωρος, ουτε η δυσκαμπτη τεχνητη γλωσσα που δημιουργηθηκε απο την αντικατασταση τουρκικων και φραγκικων λεξεων με λεξεις της κοινης, ουτε η βαρβαρη και ραγιαδικη καταγωγη μας, ουτε η χρεοδουλοπαροικια στην οποια ζουμε. Πραγματι δεν υπαρχει σχεδον τιποτα για το οποιο εχουμε δικαιωμα να ειμαστε περηφανοι. Ειμαστε ομως υποχρεωμενοι να απαγκιστρωθουμε απο το παρελθον (ενδοξο και αδοξο) και μεσω των κατορθωματων μας να ΓΙΝΟΥΜΕ περηφανοι που ειμαστε Ελληνες. Μονο η ελευθερια μας απο τους ξενους μπορει να εγγυθει την ελευθερη και αξιοπρεπη επιβιωση μας. Δεν πρεπει μονο να αφοριζουμε και να υβριζουμε. Πρεπει την οργη μας να την διοχετευσουμε δημιουργικα για να λυτρωθουμε. Εμεις που ξερουμε την αληθεια πρεπει να καταπολεμησουμε την δικη μας οργη που μας προξενει απαθεια και την οργη των πολλων που τους οδηγει στον διχασμο. Πρεπει να υπερβουμε την απαθεια και την πικρια και να βοηθησουμε τους Ελληνες να υπερβουν την παραδοσιακη τους εμπλοκη σε ιδεολογηματα. Σημερα, η εμφυλιοπολεμιακη κληρονομια κανει τους μισους Ρωμιους να λενε τους αλλους μισους προδοτες και ηλιθιους την ωρα που οι ξενοι ερημοποιουν την χωρα, προωθωντας δικους τους σκοπους. Ομως η εθνικη αντισταση, ειτε δεξια ειτε αριστερα ειναι ενα παραμυθι. Αν δεν μαθουμε να σταματησουμε να σκεφτομαστε με ορους παραμυθιων δεν θα μπορεσουμε να ανεξαρτητοποιηθουμε πολιτικα. Για το οτι ημασταν και ειμαστε μπαιγνιο των ξενων δεν ευθυνεται απλως η σχετικη ελλειψη ισχυος. Ευθυνεται μαλλον η παιδικη μαλακυνση που μας δερνει.

    kommavarvaron.wordpress.com

  • Ανώνυμος 44438

    25 Δεκ 2017

    http://www.naftemporiki.gr/story/1306150/o-karagkiozis-giortazei-ta-xristougenna-sto-diastima

  • Bielidopoulos

    25 Δεκ 2017

    Χορήγηση αλβανικής ιθαγένειας στον Αρχιεπίσκοπο Αναστάσιο. Κατόπιν διατάγματος του αλβανού ΠτΔ Ιλίρ Μέτα.
    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500185471
    Επιτέλους βρε αδελφέ!

    http://www.iefimerida.gr/news/385072/oli-i-ellada-mia-giorti-ntaoylia-ypaithries-psistaries-hristoygenniatikes-agores-eikones
    Παριστάνουμε ότι δεν τρέχει τίποτε διότι είμαστε γλεντζές λαός. Όχι σαν κάτι κρύους βορειοευρωπαίους.

    http://www.iefimerida.gr/news/383140/ypothesi-meintof-i-megalyteri-foyska-olon-ton-epohon-kai-o-syghronos-ellinas-iroas-poy
    Και αφού ο συντάκτης πλέκει το εγκώμιο κάποιου ελληνοαμερικανού (δηλαδή αμερικανού) ότι αποκάλυψε τη φούσκα Μέιντοφ. στο τέλος αναφέρει αυτό που αναφέρεται και στην ταινία (The Wizard of Lies, 2017). Ότι δηλαδή ο Μέιντοφ το αποκάλυψε στα παιδιά του και αυτά τον κατέδωσαν στο FBI. Καλά κρασιά δηλαδή.

  • Ανώνυμος 44436

    25 Δεκ 2017


    Ανώνυμος 44424
    23 Δεκ 2017

    βρε την γκριναρα Bielidopoulina φρου φρου. παλι αλλαξε φατσα η κρυφοπορ.

  • Bielidopoulos

    24 Δεκ 2017

    http://www.iefimerida.gr/news/384913/kalanta-me-minymata-pros-tin-toyrkia-gia-ti-synthiki-tis-lozanis-sto-proedriko-megaro
    Τραγικό, τί να σχολιάσει κανείς. Βρήκε μάλιστα την ευκαιρία να κάνει \"νταντά\" τον Ερντογάν. Αυτά είναι καραγκιοζιές. Μαθητευόμενοι μάγοι της πολιτικής και της διπλωματίας.

    Στο μεταξύ: Αισιόδοξος ότι θα βρεθεί μια λύση για το όνομα της πΓΔΜ και έτοιμος να παραιτηθεί από το να θεωρεί την χώρα του τον μοναδικό κληρονόμο του Μ.Αλεξάνδρου, εμφανίστηκε ο πρωθυπουργός της πΓΔΜ Ζόραν Ζάεβ.
    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500185315

    Σωστός ο Ζάεβ. Κληρονόμος του Μεγαλέξανδρου δεν είναι μόνο οι σκοπιανοί, αλλά και οι ρωμιοί. Μεταξύ κατεργαρέων εχεμύθεια.

    Και κάτι για να γελάσουμε. Το υπουργείο παιδείας της ρωμιοσύνης ανακήρυξε το 2018 έτος των μαθηματικών. Ε, χε, χε.
    http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1500185323

  • Ανώνυμος 44430

    23 Δεκ 2017

    http://matiastanea.gr/gr/relative/news/in/Βρακοφόροι και πρόσκοποι έψαλαν τα κάλαντα στον Μητσοτάκη/

  • Bielidopoulos

    23 Δεκ 2017

    «Εγώ φταίω που σας έδωσα αξία», ενώ στη συνέχεια έριξε το χριστουγεννιάτικο δέντρο, προκαλώντας πανικό σε εργαζόμενους και πελάτες.
    http://www.iefimerida.gr/news/384679/andras-xegymnothike-mesa-se-trapeza-stin-kozani-afonoi-oi-ypalliloi

    Σωστός ο τυπάς. Ας πρόσεχε και ας γύρναγε την πλάτη στους ρωμιούς. Ελπίζω το πάθημα να του έγινε μάθημα.

  • Ανώνυμος 44424

    23 Δεκ 2017

    βρε την γκριναρα φρου φρου. παλι αλλαξε φατσα η κρυφοπορ.

  • Bielidopoulos

    22 Δεκ 2017

    Κάτι δεν πάει καλά με τη ρωμιοσύνη. Νόμιζε ότι ανακάλυψε το αεικίνητο της οικονομίας πειραματιζόμενη με τον εαυτό της (θύματα: νέα γενιά, επωφελούμενοι: παλιά γενιά). Και συγκεκριμένα το αεικίνητο της οικονομίας. Ο κομματικός μηχανισμός θα διορίζει κατά το δοκούν τους απογόνους του Περικλέους και του Αριστοτέλη. Θα τους επιβραβεύει μετά το πέρας της θητείας τους στο δημόσιο (και όχι μόνο) με συντάξεις πολυτελείας επιπέδου Ελβετίας και εφάπαξ επιπέδου πριγκιπάτου προκειμένου να συντηρείται η πίστη στον κομματικό μηχανισμό και η χρηματοδότηση θα γίνεται μέσω της φορολογίας. Δηλαδή:
    Βήμα πρώτον: κράτος παρέχει στους πολίτες.
    Βήμα δεύτερον: κράτος φορολογεί άμεσα και έμμεσα (π.χ. ΦΠΑ) τους χορτασμένους και νταβραντισμένους πολίτες του.
    Βήμα τρίτον και κλείσιμο του οικονομικού κύκλου: κράτος χρησιμοποιεί τα έσοδά του από τους φόρους για να καλύπτει τα έξοδά του, δηλαδή τις παροχές.
    Και όλοι είναι ευτυχισμένοι. Το κράτος καλύπτει τις υποχρεώσεις του και οι πολίτες διάγουν άνετον βίον ευφορούμενοι με καταναλωτικόν οίστρον.
    Υπάρχει από ότι φαίνεται κάποιο πρόβλημα με το πείραμα της ρωμιοσύνης. Μάλλον το μοντέλο μπάζει από κάπου. Λέτε να απέτυχε το πείραμα..
    https://www.youtube.com/watch?v=teqsNtYbJAY
    https://www.youtube.com/watch?v=8UkUHC8hlL8

  • Ανώνυμος 44422

    22 Δεκ 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=eIlSH-neJyo
    Ώπα!

  • Ανώνυμος 44421

    22 Δεκ 2017

    Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη προχώρησε ο γνωστός αστρολόγος Κώστας Λεφάκης, δηλώνοντας πως γνωρίζει πότε θα πεθάνει.
    http://www.iefimerida.gr/news/384212/o-kostas-lefakis-sokarei-ennoeitai-oti-xero-pote-tha-pethano

  • Bielidopoulos

    22 Δεκ 2017

    Επιστροφή στον πλανήτη των πιθήκων...
    http://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3262419/epistrofi-ston-planiti-ton-pithikon
    Η \"μπανανία\" του Τσιπριστάν...
    http://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3262695/i-mpanania-tou-tsipristan

    Τί γράφει ο άνθρωπος! Για μια στιγμή όμως. Για να δούμε αποσπάσματα παλαιότερων σχολίων μου:

    Ελλάδα, ο πλανήτης των πιθήκων!
    https://www.freeinquiry.gr/single-post.php?id=3679

    Επιστροφή στον πλανήτη των πιθήκων (Elladistan).
    https://www.freeinquiry.gr/single-post.php?id=3779

    Επιστροφή στον πλανήτη των πιθήκων! Δηλαδή στο Ελλαδιστάν.
    https://www.freeinquiry.gr/single-post.php?id=3784

    Στο μεταξύ στον πλανήτη των πιθήκων, aka Τσιπριστάν:
    https://www.freeinquiry.gr/single-post.php?id=4157

  • Ανώνυμος 44419

    22 Δεκ 2017

    Your masturbation goes cloud