ΑΡΧΑΙΟΙ
ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ

(Back love ass)

Από το συγκρότημα:
The freeinquiry.gr band


 
Αγάθωνας
Ευρύπρωκτος
Και Παυσανίας
Οπισθογαμικός
Το μελώναν το παστέλι

Ζεύγος μπακλαβάς (back love ass)
Αρχαίοι μπακλαβάς
Βαβαί, παπαί, γαμαί

Λάιος
Και Χρύσιππος
Αγησίλαος
Και Λύσανδρος
Αχιλλέας
Και Πάτροκλος 
Γανυμήδης
Και Δίας

Ηφαιστίωνας
Λακκόπρωκτος
Και Αλέξανδρος
Παιδοτρίβης
Το λαδώναν το σασμάν

Ζεύγος μπακλαβάς
Αρχαίοι μπακλαβάς
Βαβαί, παπαί, γαμαί

Λάιος
Και Χρύσιππος

Αγησίλαος
Και Λύσανδρος
Αχιλλέας
Και Πάτροκλος 
Γανυμήδης
Και Δίας

Σωκράτης
Πρωκτόσοφος
Και Αλκιβιάδης
Οπισθογεμής
Τον τινάζαν τον κουραμπιέ

Ζεύγος μπακλαβάς
Αρχαίοι μπακλαβάς
Βαβαί, παπαί, γαμαί

Λάιος
Και Χρύσιππος
Αγησίλαος
Και Λύσανδρος
Αχιλλέας
Και Πάτροκλος 
Γανυμήδης
Και Δίας

Λόχος ιερός



Μουσική: Ming Tea (αρχ. τίτλος: BBC)
Στίχοι: Γιάννης Λάζαρης
Διασκευή: The freeinquiry.gr band




Η «The freeinquiry.gr band» είναι μια ερασιτεχνική διαδικτυακή μπάντα, που λειτουργεί στο πλαίσιο του περιοδικού «Ελεύθερη Έρευνα» - www.freeinquiry.gr.

e-mail: freeinquiry.grband@gmail.com


ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ


34 ΣΧΟΛΙΑ

  • Ανώνυμος 46153

    25 Σεπ 2018

    Η αλήθεια είναι ότι η Capucine, ήταν αμφιφυλόφιλη. Όταν ο Mποζ Χάντλάιχ πήρε συνέντευξη από την Capucine για το βιβλίο του Hollywood Lesbian, αυτή του είπε: «Οι περισσότεροι Αμερικανοί πιστεύουν ότι είναι είτε 100% ετεροφυλόφιλοι είτε 100% ομοφυλόφιλοι. Είναι πολύ πιο περίπλοκο από αυτό όμως. Κοιτάξτε την αρχαία Ελλάδα».
    http://www.bovary.gr/oramatistes/14962/capucine-i-kalloni-poy-zalise-ton-dior-koroidepse-ton-epitheoriti-kloyzo-kai-meta

  • Ανώνυμος 44142

    1 Νοε 2017

    Ανώνυμος 43045 Δεν διασκεδάζεις, λυσάζεις με τις αλήθειες που διαβάζεις και για αυτό σχολιάζεις ξανά και ξανά εδώ και χρόνια σε μία σελίδα που δεν σου αρέσει. :D

  • Bielidopoulos

    1 Ιουν 2017


    Μουσικό διάλειμμα:
    https://www.youtube.com/watch?v=PVjiKRfKpPI

  • Ανώνυμος 43045

    30 Μαΐ 2017


    Για να διασκεδάσουμε διαβάζουμε τα άρθρα της ΕΕ Κ.Β.
    Πέραν τούτου ουδέν.
    :)

  • Bielidopoulos

    30 Μαΐ 2017


    Διόρθωση: στο τελευταίο μου σχόλιο παραθέτω δύο φορές το ίδιο link. Στην πραγματικότητα τη δεύτερη φορά ήθελα να παραθέσω το παρακάτω:
    https://www.youtube.com/watch?v=J4gdiB_vEzQ

  • Ανώνυμος 43041

    30 Μαΐ 2017

    @K.B.
    Mαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε.
    Δεν αποτελεί "στις μέρες μας κριτήριο υγείας, σοβαρότητας, ωριμότητας, αξιοπρέπειας, ανδρισμού, ισορροπίας, πληρότητας, εγκράτειας, φυσιολογικότητας και λοιπών συναφών συντηρητικών, αναχρονιστικών, οπισθοδρομικών και σκοταδιστικών εννοιών", όπως λες, αλλά θέμα αρχαιολαγνείας, βασικού συστατικού του σύχρονου εθνικού φαντασιακού της Ρωμιοσυνης, όπως εξηγεί κι ο Βielidopoulos κι όπως προσπαθώ να σου πω κι εγώ.
    Κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις ή πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω, γιατί απ' ότι φαίνεται μέσα σ' αυτό το τρυπάκι είσαι κι εσύ ο ίδιος.
    Ογκουνσότο

  • Ανώνυμος 43040

    30 Μαΐ 2017

    @ Ογκουνσότο
    Αναφέρθηκα αποκλειστικά και μόνο στη συνήθεια του "μπακ-λαβ-ας". Και επιμένω ότι αυτό δεν ενδιαφέρει πλέον τους σύγχρονους Έλληνες, γιατί δεν αποτελεί στις μέρες μας κριτήριο υγείας, σοβαρότητας, ωριμότητας, αξιοπρέπειας, ανδρισμού, ισορροπίας, πληρότητας, εγκράτειας, φυσιολογικότητας και λοιπών συναφών συντηρητικών, αναχρονιστικών, οπισθοδρομικών και σκοταδιστικών εννοιών... Άλλωστε όσοι δεν είναι εραστές του "μπακ-λαβ-ας", όπως και να το κάμουμε, ειδικά στην εποχή μας δυσκολεύονται να προκόψουν εκτός του ότι έχουν και προβλήματα στην ολοκλήρωση... (της πέψεως εννοώ, δηλαδή στην αφόδευση)
    @43038
    Συμφωνώ απόλυτα και συγχαρητήρια για τον περιεκτικό και μεστό λόγο σου.
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και καλή διασκέδαση... Κ.Β.

  • Bielidopoulos

    30 Μαΐ 2017


    @43038
    Ανάποδα ήθελες να το γράψεις: αυτοί που είναι ανίκανοι να παρουσιάσουν κάτι αξιόλογο, εξιδανικεύουν τους υποτίθεται ένδοξους προγόνους τους.

    "Η Ελλάδα είναι μια χώρα γεμάτη μνήμες. Η Ελλάδα είναι μια χώρα ρετρό, όπως αποδεικνύουν τα ερείπιά της και οι ερειπωμένοι άνθρωποί της. Μας είπαν πως έχουμε ενδόξους προγόνους και να μη φκιάξουμε ενδόξους απογόνους. Και το τρικ έπια­σε. Πιστέψαμε στʼ αλήθεια πως είμαστε συγγενείς πρώτου βαθμού του Περικλή, του Πλάτωνα, του Σω­κράτη, του Σοφοκλή. Και μας έκαναν να ψάχνουμε για ρίζες μέσα στα μεγαλειώδη ερείπια, αφενός για να ξε­χνούμε την αθλιότητά μας και αφετέρου να μην μπο­ρούμε να σχεδιάσουμε το μέλλον μας ως λαός. Μας φό­ρεσαν μέχρι τʼ αυτιά το καπέλο της πεποιημένης προγονολατρίας για να μην μπορούμε να στρίψουμε το κε­φάλι προς το μέλλον."
    http://eranistis.net/wordpress/2014/05/01/ελλάδα-μια-χώρα-ρετρό/

    @43036
    Η επιστήμη και η τεχνολογία έχουν προχωρήσει πάρα πολύ από τότε. Εσείς οι ρωμιοί έχετε μείνει στον ύστερο μεσαίωνα με απαρχές της Αναγγέννησης. Π.χ. αν κάθε φορά που οι μαθηματικοί χρησιμοποιούν το πυθαγόρειο θεώρημα (και αυτό γίνεται συχνότατα) καθόντουσαν να σκέφτονταν για το μεγαλείο υποτίθεται του Πυθαγόρα τώρα θα είχαν μείνει στην εποχή του μεσαίωνα. Εξάλλου το εν λόγω θεώρημα είναι παλαιότερο από τον Πυθαγόρα. ;)

    "Απίστευτο: Απαγόρευσαν την είσοδο στην αρχαιολόγο Κ. Περιστέρη από την Αμφίπολη."
    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26513&subid=2&pubid=114624518
    Καλέ συγχύστηκα!

    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26513&subid=2&pubid=114624518
    ;)

  • Ανώνυμος 43038

    30 Μαΐ 2017

    Για κάποιους που είναι ανίκανοι να παρουσιάσουν κάτι αξιόλογο στην εποχή τους, ο εκχυδαισμός και η υποβάθμιση της πολιτισμικής προσφοράς κάποιων άλλων, είτε συγχρόνων τους είτε παλαιότερων, είναι η ψυχική τους τροφή και η παραμυθία της πολιτισμικής τους αναπηρίας.

  • Ανώνυμος 43037

    30 Μαΐ 2017

    @ από πάνω.
    Έγραψες: "Εάν ήταν ή δεν ήταν εραστές του "μπακ-λαβ-ας" οι αρχαίοι κάτοικοι του Ελλαδικού χώρου, οι αρχαίοι Έλληνες δηλαδή, νομίζω ότι λίγο ενδιαφέρει πλέον τους σημερινούς κατοίκους της περιοχής αυτής, τους Ρωμιούς δηλαδή".
    Κάνεις τεράστιο λάθος. Καίγονται!
    Έχουν εξιδανικεύσει τους αρχαίους έλληνες, για να παίρνουν πόντους κι αυτοί, μιας και φαντασιώνονται ότι είναι απόγονοί τους.
    Όσο καλύτεροι ήταν εκείνοι, τόσο καλύτεροι είναι κι αυτοί τώρα.
    Όταν εμείς φτιάχναμε Ακροπόλεις... κλπ κλπ.
    Δεν καίγονται απλά, τσουρουφλίζονται!
    Μια από τα ίδια πάντως σε κόβω κι εσένα, εδώ που τα λέμε...
    Ογκουνσότο

  • Ανώνυμος 43036

    30 Μαΐ 2017

    Εάν ήταν ή δεν ήταν εραστές του "μπακ-λαβ-ας" οι αρχαίοι κάτοικοι του Ελλαδικού χώρου, οι αρχαίοι Έλληνες δηλαδή, νομίζω ότι λίγο ενδιαφέρει πλέον τους σημερινούς κατοίκους της περιοχής αυτής, τους Ρωμιούς δηλαδή, αλλά και ολόκληρη την ανθρωπότητα. Το ενδιαφέρον και θαυμαστό του πολιτισμού τους είναι το πλήθος των στοιχείων που και σήμερα ακόμα επηρεάζουν καθοριστικά την ανθρώπινη σκέψη και αντίληψη. Και για να συμμετέχω καλοπροαίρετα στο "χιούμορ" σας, εκτιμώ ότι η αξία του ατόμου και της διανόησής του ουδεμία σχέση έχει με την ευκολία ή δυσκολία της αφόδευσής του και του PH του περιβάλλοντος εκσπερμάτισής του. Άλλωστε έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι τα μηχανικά μέσα είναι πιο αποτελεσματικά από τα υπόλοιπα στις περισσότερες περιπτώσεις. Επίσης αυτοί που εμείς επιλέξαμε για να μας "υπηρετούν", προωθούν δυναμικά, "προοδευτικά" και κυρίως δημοκρατικά παρόμοιες νοοτροπίες, πρακτικές και αντιλήψεις, έστω και με καθυστέρηση 2500 χρόνων. Ορθώς λοιπόν το άρθρο αυτό το κατατάξατε στα "χιουμοριστικά" θέματα, καθόσον ουδεμία ουσία έχει πλέον, κινείται στη σφαίρα της υπερβολής, δεν εξυπηρετεί αγαθούς σκοπούς και στερείται παντελώς καλλιτεχνικής και λογοτεχνικής σοβαρότητας. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και καλή διασκέδαση... Κ.Β.


  • Ανώνυμος 43034

    30 Μαΐ 2017

    Bielidopoulos ρεεεε τον ανωμαλο.......

  • Bielidopoulos

    29 Μαΐ 2017


    Μ' αρέσει που το "Αρχαίοι μπακλαβάς" το λέει με βία.
    XD

    http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Theoria%20arxaia/epiphonimata.htm

  • Ανώνυμος 43027

    29 Μαΐ 2017

    καποιος εγραψε για ταμπελες και τρυπες . Φτου σας καμαρια μου. εξαιρεση ο κουφης στην βροντα οσο θες πορτα.
    Γερακιναααααα. Γερά ωκυνέα την νοημοσυνη σου.

  • Ανώνυμος 43026

    29 Μαΐ 2017


    http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=4201

  • Ανώνυμος 43025

    29 Μαΐ 2017

    http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=3755
    Γερακίνεεεεε, αγόρασες βιβλία της κυράς σου ή ακόμα;

  • Ανώνυμος 43023

    28 Μαΐ 2017


    Μεγάλη προσωπικότητα ο 43010, τέρας μορφώσεως..

  • Ανώνυμος 43022

    28 Μαΐ 2017

    Ρε σεις προηγουμενοι δεν σας τα ειπε ο 43010 ? '' στημενοι'' ειστε η'' ανωμαλοι και ασιατες ?

  • Ανώνυμος 43021

    28 Μαΐ 2017

    @43020
    ΟΚ, κανένα πρόβλημα. Συμφωνούμε. Εμένα προσωπικά ποσώς με ενδιαφέρει τι έκαναν με τον κώλο τους.
    Αλλά τον έπαιρναν όμως, όχι να μου τα μασάνε μερικοί αρχαιόκαβλοι.
    Γούστο τους και καπέλο τους και στα φρύδια μου.
    Αλλά τον έπαιρναν.
    Να ξέρουμε τι λέμε.
    Ογκουνσότο

  • Ανώνυμος 43020

    28 Μαΐ 2017

    Όταν είσαι άσχετος με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό λες τις βλακείες του 43018. Και ναι, εντελώς απλουστευτικά, το έπαιρναν οι αρχαίοι χωρίς κανένα κόμπλεξ. Και λοιπόν; Έχει κάποια σημασία; Ταράζει την ηθική σου;

  • Ανώνυμος 43019

    28 Μαΐ 2017

    Ανοχή στην διαφορετικότητα, αυτό είναι που σου διαφεύγει Γερακίνα. Το μόνο που βλέπεις στους αρχαίους είναι οι σεξουαλικές τους συνήθειες, προφανώς το σεξ λείπει από την ζωή σου και σχολιάζοντας τις ερωτικές συνήθειες των αρχαίων ελλήνων σύμφωνα με τα εβραιοχριστιανικά σου ήθη αισθάνεσαι καλύτερα για την σεξουαλική σου ανεπάρκεια.
    Ο δε Κορδάτος θα σου εξηγούσε καλύτερα την ταξική προέλευση των κειμένων, την τάξη στην οποία αναφέρονται και την τάξη των αναγνωστών της εποχής τους στους οποίους απευθύνονται αλλά όλα αυτά είναι δύσκολα στην κατανόηση για πουλάκια σαν και εσένα.

  • Ανώνυμος 43018

    28 Μαΐ 2017

    @ Γιάννης: Καλά σου λέω ότι κάηκες. Πρέπει να κάνεις update.
    Kατ΄αρχήν ο Σώκράτης διαφημίστηκε από τον Πλάτωνα. Φρου φρου ήταν και τίποτε άλλο. Τι φιλόσοφος ήταν αυτός χωρίς να σπουδάσει πουθενά και χωρίς να αφήσει κανένα έργο;
    Αλλά το θέμα μας εδώ είναι αν τον έπαιρνε ή όχι.
    Σαφώς τον έπαιρνε, όπως όλοι εξ άλλου. Τα πρόσωπα των τίτλων των πλατωνικών διαλόγων ήταν αγόρια, τεκνά που λέμε σήμερα. Κάπου έχω διαβάσει ένα απόσπασμα που περιγράφει το Σωκράτη να του ανεβαίνει η πίεση σε ένα γυμναστήριο καθώς βλέπει το στήθος κάποιου νέου, του Λυσία αν δεν κάνω λάθος. Τρελαίνεται στην κάβλα.
    Ειδικά για τη σχέση του με τον Αλκιβιάδη, την ερωτική για να μην μπερδευόμαστε, την αλλαξοκωλιά δηλαδή με την τρέχουσα έκφραση και για τις ζηλίτσες τους, βλέπω ότι υπάρχουν στοιχεία σε άρθρο που είναι μπροστά σήμερα στην Ελ.Ερ.. Για πάρε μάτι: Επιφανείς αρχαίοι έλληνες παιδεραστές και ομοφυλόφιλοι.
    Φιλική συμβουλή: Σταμάτα να αρχαιοκαβλίζεις και θα τα δεις καθαρότερα τα πράγματα, πιο ψύχραιμα, χωρίς παρωπίδες.
    Ογκουνσότο

  • Ανώνυμος 43017

    28 Μαΐ 2017

    Οφείλω να είμαι ειλικρινής. Δεν γνωρίζω πολλά για την σεξουαλικότητα του Σωκράτη, πέραν της εξιστόρησης του Αλκιβιάδη, και το ότι ήταν παντρεμένος με την Ξανθίππη, είχε παιδιά και μάλιστα ασχολούμενος με τα κοινά της Αθήνας είχε παρατήσει σχεδόν τελείως την διαχείριση της περιουσίας του. Ελάχιστα μ' ενδιαφέρουν αυτά.
    Αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι η σκέψη του η οποία καλώς ή κακώς επηρεάζει μέχρι σήμερα την Δυτική σκέψη. Προσωπικά έχω γνώμη για την σκέψη του και τον διάσημο θάνατό του. Αλλωστε αυτό που "επιβίωσε" απ' αυτόν είναι αυτά που μας είπε και τίποτα άλλο. Θέλω όμως στην προσπάθεια μου να δείξω ποια πρέπει να είναι η αντιπαράθεση μας με τον Σωκράτη και γενικότερα με την ελληνική σκέψη, να παραπέμψω πάλι στο προαναφερθέν έργο του Νίτσε, όπου ο Γερμανός φιλόσοφος; με το γνωστό του θάρρος, αντιπαρατίθεται μαζί του, ισχυριζόμενος πώς ο σωκρατισμός με τον ακατάπαυστο ορθολογισμό του και την πανίσχυρη ανάγκη του να καταφεύγει στην λογική και την επιστημοσύνη σαν καταφύγιο, σκότωσε το φαινόμενο της τραγωδίας και μαζί της και την αιτία που την γέννησε,: το διονυσιακό φαινόμενο.
    Ζούμε σε απολύτως χριστιανικό περιβάλλον εδώ και 17 αιώνες. Δεν είναι εύκολο να ξεφύγουμε από την ηθικολογία του, πολύ περισσότερο που η ηθική υπήρξε στην αρχαία Ελλάδα πολύ πριν τον Χριστιανισμό. Ακόμα και όταν θεωρούμε πως τον έχουμε ξεπεράσει επειδή είμαστε "άθεοι", "άθρησκοι" κλπ. εξακολουθεί να μας επηρεάζει.
    Φυσικά, οφείλουμε να προσεγγίζουμε τους Έλληνες προκλασικούς και κλασικούς, με έντονο πνεύμα κριτικής και αντιπαράθεσης..
    Τελειώνοντας, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω κάποια οργή ή εμπάθεια, για δήθεν προσβολή των "προγόνων" μου. Δεν συντρέχει κανένας λόγος. Ούτε θέλω να αμφισβητήσω το έργο της ΕΕ, όπως και την πλήρη δυνατότητα που μας παρέχει να εκφραζόμαστε ελεύθερα, μέσα από την ιστοσελίδα της. Αυτά.
    Γιάννης

  • Ανώνυμος 43016

    28 Μαΐ 2017

    Εμπρός γενναίοι μου!
    Υπερασπισθείτε τους πωπούς των αρχαίων Ελλήνων με το ίδιο σθένος που θα υπερασπιζόσασταν τους δικούς σας!

    Αέραααααααααααααααααααααααα!

  • Ανώνυμος 43015

    28 Μαΐ 2017

    @43011
    Έχεις ένα κόλλημα να το πω ... μια Ούχου να το πω καλύτερα, με τον Κορδάτο.

    Πώς μας έχεις ταιριάξει έτσι ρε Ανώνυμε; Βάλε τουλάχιστον ένα ψευδώνυμο τουλάχιστον, για να έχει υπόσταση το κόλλημα σου.
    Ότι εβραιοχριστιανική σκέψη έχω εγώ έχεις ΚΑΙ ΕΣΥ. Την έχεις φάει στην μάπα στο σχολείο. Μήπως είσαι κανάς όψιμα νεοφώτιστος αρχαιοθαυμαστής και σου χαλάω την μανέστρα; Για άλλων τους πισινούς λέει το τραγουδάκι που έζησαν 2500 χρόνια πριν.
    Και πώς να το κάνουμε; Διάβασε κανά αρχαίο κείμενο, κανά Πλάτωνα να διαφωτιστείς. Εγώ θα στα λέω;

    Και να σου πω κάτι τις: δεν είναι ανάγκη να μπουρδολογείς μόνο και μόνο για να με ακυρώσεις. Δεν γίνεται έτσι αυτό. Βγες έξω, κάνε καμιά βόλτα, πάρε και ψαροντούφεκο μαζί σου. Αν βρεις κανά επιχείρημα, εδώ είμαι, μην στεναχωριέσαι. Θα το διαβάσω.

    @ Bielidopoulos
    Μάλλον έχεις δίκιο να αισθάνεσαι έτσι. Στου κουφού την πόρτα ...

    @Γιάννης
    Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να \"ξαναγραφτεί\" η Ιστορία. Είναι ήδη γραμμένη. Αλλιώς πού νομίζεις ότι βρέθηκαν τόσες πληροφορίες σεξουαλικού προσανατολισμού των αρχαίων ελλήνων (έγραψα τους έλληνες με μικρό \"ε\" γιατί δεν πάτησα καλά το shift και μού το κοκκίνισε ως λάθος. Το αφήνω λοιπόν έτσι!) παρά μόνο από άλλους αρχαίους έλληνες;
    Μια και χανόμαστε στην αρχαιότητα ας χαθούμε καλά!

    Γερακίνα.

  • Ανώνυμος 43014

    28 Μαΐ 2017

    Κάηκες Γιάννη. Άσε τα μπλα μπλα κι απάντησέ μου απλά: Τον έπαιρναν ή δεν τον έπαιρναν;
    Ογκουνσότο

  • Ανώνυμος 43013

    28 Μαΐ 2017

    Από τον πρόλογο του έργου του Νίτσε, "Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ": "Πώς; Είναι δυνατόν, παρ' όλες τις "μοντέρνες ιδέες" και τις προκαταλήψεις του δημοκρατικού γούστου, να ήταν, τόσο ο θρίαμβος του οπτιμισμού, η βαθμιαία κυριαρχία της ορθολογικότητας, ο πρακτικός και θεωρητικός ωφελιμισμός όσο και η ίδια η δημοκρατία που αναπτύχθηκε την ίδια εποχή, συμπτώματα μιας πτώσης της δύναμης, συμπτώματα της προσέγγισης του γήρατος, συμπτώματα της φυσιολογικής κόπωσης; Αυτά και όχι ο πεσιμισμός; Ηταν ο Επίκουρος ένας οπτιμιστής επειδή ήταν πάσχων;
    Είναι φανερό ότι τούτο το βιβλίο ήταν φορτωμένο με ένα μάτσο βαρειών προβλημάτων. Ας προσθέσουμε το βαρύτερο από αυτά. Κάτω από την οπτική της ζωής, τι σημαίνει ηθική;"
    Ακριβώς, κάτω από το πνεύμα της τελευταίας φράσης, πρέπει να σταθούμε και να προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε, αυτούς τους στίχους της Ελ. Ερευνας. Δεν είναι καθόλου δύσκολο να αντιληφθούμε την ηθικολογία τους, όπως και την προσπάθεια του να κρυφτεί αυτή η ηθικολογία, πίσω από μια (σχεδόν.. τιτάνια) προσπάθεια να γίνει μία πλήρης αναθεώρηση της ιστορίας, η οποία πρέπει (υποτίθεται) να ξαναγραφτεί. Αλλά προσωπικά νομίζω, αυτό που πρέπει πλήρως να επαναξιολογηθεί δεν είναι η ιστορία , αλλά οι αξίες με τις οποίες την ερμηνεύουμε, και εν προκειμένω, η ακατάσχετη ηθικολογία αυτού του τραγουδιού. Υπάρχει όμως παράλληλα και μία άλλη προσπάθεια για να κρυφτεί η ηθικολογία. Είναι η χρήση της μάσκας της σάτιρας και του "αριστοφανισμού". Αλλά πολύ συχνά, πισω από την σάτιρα, υπάρχει ο λαϊκισμός και έλλειψη θάρρους για κατά μέτωπο σύγκρουση. Και για να γίνω σαφής τι εννοώ με την φράση "έλλειψη θάρρους για κατά κλπ".
    Εννοώ βέβαια, την αδυναμία να αντιπαρατεθούμε με το πνευματικό, φιλοσοφικό, διανοητικό κλπ έργο των Ελλήνων. Γιατί εξυπακούεται, ότι αυτό που φρόντισαν να αφήσουν σε όλους τους πολιτισμένους ανθρώπους όπου γης και σ' όλους τους αιώνες, είναι τα πνευματικά τους διανοήματα, τα οποία είναι υπερδιαχρονικά και υπερτοπικά και όχι την σεξουαλική ζωή της, η οποία έλαβε χώρα πριν 2500 χρόνια και δεν "μπορεί" να απασχολεί κανένα, πέραν σαν μία ιστορική πληροφορία, που δεν έχει κανένα πρακτικό συμφέρον και νόημα.
    Η αντιπαράθεση μαζί τους, πρέπει να γίνει σε επίπεδο ιδεών και όχι σε ένα πεδίο που στο τέλος μπορεί να λάβει την μορφή ενός εκ των υστέρων.. κοτσομπολιού και σκανδαλοθηρίας.
    Θέλω να σταθώ στο εξής σημείο: 'Σωκράτης πρωκτόσοφος και Αλκηβιάδης Οπισθογεμής κλπ".
    Συνεχίζω σ' επόμενο σχόλιο
    Γιάννης

  • Bielidopoulos

    28 Μαΐ 2017


    Από τα σχόλια που διαβάζω αισθάνομαι μερικές φορές ότι κακώς σχολιάζω..
    XD

  • Ανώνυμος 43011

    28 Μαΐ 2017

    Η εβραιοχριστιανική σου σκέψη θολώνει την κρίση σου Γερακίνα. Διάβασε λίγο Κορδάτο για να συνέλθεις.

  • Ανώνυμος 43010

    28 Μαΐ 2017

    Ta eipame den ta eipame ? ας τα ξαναπουμε , λοιπον , τοσοι βιαστες , κωλομπαραδες , παιδοφιλοι , ανωμαλοι γιοματος ο τοπος οπωσ ΣΗΜΕΡΑ και τοτε . ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ βαρβαροσκυθες , ασσιοι , μανητες [αθιγγανοι-γυφτοι] και τοσοι πολλοι και το επαναλαμβανω ''οπως σημερα'' στην χωρα μας. Εξαλλου τα γυμναστηρια εγραφαν απεξω ποιοι επιτρεπονταν να εισελθουν . Αν
    εξετασουμε και τα λιγα υπαρχοντα γραπτα των αρχαιων ελληνων ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ''ΚΑΘΑΡΟΓΡΑΦΕΙ'' με πολλους παραγραφους των κειμενων να εχουν αλλαξει εννοιες και εχουν
    προστεθει χιλιαδες παραγραφοι απο αρρωστημενα πτυχιουχα μυαλα εισ βαρος του μοναδικου πολιτισμου του πλανητη. [Δειτε τι εκαναν οι κωλομπαραδες και ανωμαλοι της κεντρικης ασιας -μεσω ισπανιας- στους Αζτεκους και Ινκας που ζουσαν με κτιριακα συγκροτηματα που αυτοι που ''κατεβηκαν'' εκει οι παπουδες των ζουσαν σα σκυλια αγρια της αφρικης ,τροποποιησαν ολη την ιστορια των ως ανωμαλη ΡΕ ΤΟΥΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΑΣΙΑΤΕΣ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΟΡΘΙΟ και ακομη ΄΄πιπιλιζουν την πουστια καθημερινως ΟΙΠΟΥΣΤΗΔΕΣ]
    ΅

  • Ανώνυμος 43009

    28 Μαΐ 2017

    Και για ποιες διακρίσεις μιλάμε;

    Πλάκα κάνουμε;
    Εδώ γίνεται χαμός. Οι αδελφές ειδικά στην τηλεόραση το φωνάζουν. Τιμή τους και καμάρι τους.

    Γερακίνα

  • Ανώνυμος 43008

    28 Μαΐ 2017

    Α. Δηλαδή εσύ συμφωνείς πως όσες "αδελφές" ήταν στην αρχαιότητα είναι και σήμερα και πως είναι πολύ προχωρημένο να είναι κανείς αδερφή αφού όπως λέει το κείμενό σου"οι αρχαίοι ήταν μπροστά από την εποχή τους.

    Τους εκπροσωπείς;

    Γερακίνα.

  • Ανώνυμος 43007

    28 Μαΐ 2017

    «So what is the verdict on how the Greek and Roman civilizations treated their LGBT citizens? Certainly there was a lot of discrimination and extreme social stigma for any relationship between men that fell outside of a very tight set of parameters.
    However compared to what was to follow into much of the 20th Century, they were centuries ahead of their time.»
    Τσίμπα μου ένα μύδι ΕΕ με τα άρθρα σου και την μακακία που σας δέρνει.

  • Bielidopoulos

    28 Μαΐ 2017


    Βέβηλοιοιοιοι!
    http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=2989
    ;)

    Απόσπασμα από το Συμπόσιο του Πλάτωνα του φιλόλογου Συκουτρή:
    http://img02.picoodle.com/img/img02/3/11/9/f_Sykoutris44m_bf9a19c.jpg

    Το παρακάτω κείμενο συμπυκνώνει όλα όσα δέχονται σήμερα οι μελετητές για την ομοφυλοφιλία στην αρχαιότητα:
    http://www.gaystarnews.com/article/truth-about-sexuality-ancient-greece-and-rome261012/