ΑΓΙΕΣ
ΜΟΛΟΤΟΦ

Από τον Παράδεισο
των αναρχικών


«Μπορεί να λείπει από κοντά μας» ο Αλέξης Γρηγορόπουλος,
αλλά ο Νίκος Ρωμανός γνωρίζει, «ότι συνεχίζει να καταστρώνει
μικρές και μεγάλες ανταρσίες με τους δικούς μας νεκρούς,
τον Μαουρίτσιο, τον Κάρλος, τον Σεμπαστιάν, τον Μιχάλη, τον Λάμπρο,
τον Χρήστο και δεκάδες άλλους υπέροχους ανθρώπους,
που έφυγαν αφήνοντας ανεκπλήρωτα τα όνειρά τους
».


Αυτά γράφει στο «Ρέκβιεμ για ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή»
ο αναρχικός Νίκος Ρωμανός, ένα μανιφέστο, που έγραψε
μέσα στις φυλακές, για την επέτειο του Αλέξη Γρηγορόπουλου.



Ενώ αναφέρεται στα γεγονότα εκείνης της νύχτας και πώς γνώριζε τον Αλέξη από πιτσιρίκια, που γύριζαν κ.λπ., γράφει τα εξής:

«Είχαμε δει τους μπάτσους να ξεφτιλίζουν μετανάστες στο κέντρο της Αθήνας, είχαμε δει τον τρόπο, με τον οποίο συμπεριφερόντουσαν στους τοξικο-εξαρτημένους και στους άστεγους προσβάλλοντάς τους. Αυτά βέβαια είναι πράγματα, που με μερικές βόλτες στο κέντρο της Αθήνας μπορεί να δει ο καθένας. Η αντίφαση που βιώναμε όμως ήταν όταν τους βλέπαμε να υποκλίνονται και να γλείφουν τους πλούσιους, εκεί που μέναμε. Εκεί καταλάβαμε πραγματικά τι διπρόσωπα σκουλήκια και θρασύδειλοι είναι αυτή η σιχαμένη φάρα».
 
Ο ίδιος λοιπόν, παραδέχεται, ότι προέρχεται από πλούσια οικογένεια και αυτός και ο Γρηγορόπουλος. Είδε τους μπάτσους να γλείφουν τους πλούσιους «εκεί που μέναμε», οι ίδιοι δηλαδή.

Επομένως, τα επαναστατημένα νιάτα βγήκαν μέσα από τα τζάκια της πλουτοκρατίας ─ σύμφωνα με τη δική τους έκφραση.

Ο μπάτσος όμως, λογικό είναι να τα βάλει με τον τοξικομανή, τον άστεγο κ.λπ.. Γιατί ένας, ο οποίος μένει σε μια καλή περιοχή και δεν απασχολεί τις αρχές, δηλαδή ένας πλούσιος, δεν θα μπουκάρει σε κανένα σπίτι το βράδυ να κλέψει. Από εκεί και πέρα, αν δουν ορισμένους μπάτσους να συμπεριφέρονται ενδεχομένως ευγενικά σε κάποιους, που έχουν τη βίλα τους στην Βούλα π.χ., τι σημαίνει αυτό, ότι τους γλείφουν; Τι θα έπρεπε να κάνουν δηλαδή; Να τους βρίζουν;

Βλέπει την αντίφαση ο Ρωμανός. Ποιά αντίφαση; Ο ένας δεν απασχολεί τις αρχές, ο πλούσιος δηλαδή και ο μεσοαστός. Ο άστεγος τις απασχολεί. Παίρνουν τηλέφωνο οι περίοικοι στην αστυνομία και διαμαρτύρονται ενοχλημένοι.

«Αγάπησε και αγαπήθηκε από πολλούς συντρόφους και θα είναι πάντα ένα σημείο αναφοράς για πολλούς ανθρώπους, οι περισσότεροι από τους οποίους βρίσκονται αιχμάλωτοι στις φυλακές της δημοκρατίας. Και μπορεί να λείπει από κοντά μας αλλά ξέρω ότι συνεχίζει να καταστρώνει μικρές και μεγάλες ανταρσίες με τους δικούς μας νεκρούς, τον Μαουρίτσιο, τον Κάρλος, τον Σεμπαστιάν, τον Μιχάλη, τον Λάμπρο, τον Χρήστο και δεκάδες άλλους υπέροχους ανθρώπους που έφυγαν αφήνοντας ανεκπλήρωτα τα όνειρά τους».

Πιστεύει στην μετά θάνατον ζωή δηλαδή, ότι έχει πάει στον Παράδεισο και συνεχίζει την εξέγερση.

Μεταφυσική και αναρχισμός.

Ο νεαρός αυτός αναρχικός πιστεύει, ότι ο σύντροφός του, που πέθανε, είναι κάπου στον Παράδεισο μαζί με τους άλλους ανυπότακτους αναρχικούς, τους πεθαμένους, και μετά θάνατον συνεχίζουν την εξέγερσή τους από εκεί ψηλά πετώντας άγιες μολότοφ από τον Παράδεισο των αναρχικών.

Κατά τα άλλα, εξεγερμένοι...






ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ


13 ΣΧΟΛΙΑ

  • Ανώνυμος 36062

    8 Δεκ 2015


    Δεν διαφωνούμε Bielidopoulos, απλά τα χώνω στους ανύπαρκτους γονείς του ανήλικου Ρωμανού.

  • Bielidopoulos

    8 Δεκ 2015

    @36050
    Στην Ελλάδα ζεις, γιατί απορείς; Θα υπήρχε το Ελλαδιστάν και οι ρωμιοί αν δεν γινόταν στυγνή πλύση εγκεφάλου μέσα στην οικογένεια, σχολεία, στην κοινωνία; Πώς συντηρείται και διαιωνίζεται το νεοελληνικό matrix και η ξεφτιλέ νοοτροπία του νεοέλληνα;

  • Ανώνυμος 36055

    8 Δεκ 2015


    Ο Ρωμανός επιλέγεις να μην θυμάσαι 36051 αποπειράθηκε να ληστέψει την Αγροτική Τράπεζα και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και πήρε και έναν όμηρο στο Βελβεντό Κοζάνης σε μία κωμικοτραγική προσπάθεια επαναστατικής δράσης. Πλην όμως δεν διώκεται για τις ιδέες που τον οδήγησαν σε αυτές τις πράξεις του αλλά για τις πράξεις καθαυτές. Και στην συνέχεια εκβίασε τα ανθρωπιστικά μιας κοινωνίας συναισθήματα προσπαθώντας να ισχύσει και για αυτόν ένας νόμος του αστικού κράτους που και ιδεολογικά και πρακτικά μάχεται.
    Με την λογική σου ούτε ο Χίτλερ δεν ήταν για πολύ κόσμο κακός αφού όσους δεν του αντιστάθηκαν ή δεν ήταν εβραίοι ανάπηροι ομοφυλόφιλοι ή τσιγγάνοι δεν τους πείραξε.

  • Ανώνυμος 36054

    8 Δεκ 2015

    είναι πράξη αντίστασης να καις μαγαζιά μεροκαματιάριδων στο κέντρο και 35 αυτοκίνητα περαστικών μικροαστών που έτυχε να βρίσκονται εκεί και να τους κλέβεις από μέσα τις τσάντες?? Πήγαινε πέτα πρώτα μολότοφ στο σπίτι σου...και στις σπιταρόνες των δικηγόρων που σε υπερασπίζονται και στα πολυτελή αυτοκίνητά τους ....και μετά πήγαινε να πουλήσεις ιδεολογία στο κέντρο της Αθήνας. Αναρχικοί και μαλακίες...αντίσταση εκ του ασφαλούς....

  • Ανώνυμος 36051

    8 Δεκ 2015

    Οι πιο αστείοι άνθρωποι είναι αυτοί που ενώ γνωρίζουν πως ο κόσμος είναι σκατά και το παραδέχονται ποικολοτρόπως, όχι απλά δεν κάνουν κάτι για να τον αλλάξουν, αλλά καθισμένοι στην καρεκλίτσα τους κρίνουν με την δήθεν αυστηρότητα και ευθυκρισία τους, όλους όσους κάνουν κάτι (είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς με αυτό)

    Όποιος από όλους εσάς έχει πάει σε κάποια συνέλευση ή έχει συμμετάσχει σε κάποια από τις δεκάδες καθημερινά εκδηλώσεις - δράσεις οποιασδήποτε αναρχικής ομάδας ή χώρου και άρα έχει άποψη σοβαρή να το δηλώσει. Οι υπόλοιποι -που λέτε πως ανησυχείτε κιόλας γιατί οι αναρχικοί παίζουν το παιχνίδι του συστήματος- σταματήστε απλά να αναπαράγετε απόψεις που τα μέσα του συστήματος σας μπόλιασαν στο κεφάλι. Όπως λ,χ. ότι οι αναρχικοί είναι γόνοι πλούσιωνν οικογενειών. Και επίσης σταματήστε τις γενικεύσεις, γιατί ως γνωστόν: "γενίκευση, αρχή φασισμού".

    Τώρα αν ο συγκεκριμένος ήταν γόνος πλούσιας οικογένειας ή απλά καλοβαλμένης οικονομικά, το συζητάμε. Αλλά και το τί έκανε αυτός γι'αυτά που πιστεύει και τι κάνουμε εμείς οι υπόλοιποι. Όπως και το αν όλοι ανεξάρτητα από οικογένειες, έχουν εξίσου δικαίωμα να επιλέγουν την ιδεολογία τους ή αν θα πρέπει πρώτα να περνούν από μία επιτροπή ιδεολογίας που αποτελείται από ανθρώπους σαν και εσάς.
    Αν λοιπόν "τα επαναστατημένα νιάτα βγήκαν μέσα από τα τζάκια της πλουτοκρατίας", αυτό μάλλον τιμά τα "επαναστατημένα νιάτα" και δείχνει σε εμάς τους γόνους φτωχών -που κανονικά θα έπρεπε να είμαστε επαναστατημένοι, αλλά ποιός αδειάζει αδερφέ- πόσο ιδεολογικά και πολιτικά οκνηροί (το λέω ευγενικά) είμαστε.

    Ως προς το μεταφυσικό κομμάτι, είναι σαφές πως δεν κυριολεκτεί, αλλά αν είσαι προκατειλημένος...

    Τελικά, ρε παιδιά, επειδή ποτέ δεν κατάλαβα ένα πράγμα. Γιατί τόση αντιπάθεια για τον Ρωμανό? Τί έκανε που είναι τόσο πιά κατακριτέο και με ποιόν τρόπο ακριβώς έβλαψε κάποιον από μας (τους φτωχούς εννοώ) ?

  • Ανώνυμος 36050

    7 Δεκ 2015


    Ποιά πλύση εγκεφάλου Bielidopoulos επηρέασε τον Ρωμανό; Παρατημένος από γονείς έψαξε και βρήκε το δεκανίκι της οργής του. Τους γονείς του μισεί, όχι την κοινωνία.

  • Bielidopoulos

    7 Δεκ 2015

    ~
    Στο μεταξύ στο βόθρο του Ελλαδιστάν:
    "Αρχαιολογική Εταιρεία: Λεκάνη ο θρόνος του Αγαμέμνονα.
    «Ατυχή επιστημονική παρεκτροπή» χαρακτηρίζει ο γγ της εν Αθήναις Αρχαιολογικής Εταιρείας Βασίλειος Χ. Πετράκος τις ανακοινώσεις του καθηγητή Χριστοφίλη Μαγγίδη περί εντοπισμού του «θρόνου του Αγαμέμνονα» στις Μυκήνες.
    Όπως τονίζει ο κ. Πετράκος σε επιστολή του προς το υπουργείο Πολιτισμού, η επιτροπή που συγκροτήθηκε και εξέτασε το εν λόγω εύρημα κατέληξε στο συμπέρασμα πως πρόκειται για λίθο κακής ποιότητας, τμήμα οικιακού ή βιοτεχνικού σκεύους και συγκεκριμένα λεκάνης, όπως προκύπτει από το βάθος του κοιλώματος."
    http://news.in.gr/culture/article/?aid=1500044251

  • Bielidopoulos

    7 Δεκ 2015

    ~
    Όλη η επιστολή εδώ:
    http://www.tanea.gr/files/1/2015/%CE%A1%CE%AD%CE%BA%CE%B2%CE%B9%CE%B5%CE%BC.pdf
    Κατά τη γνώμη μου μερικά από αυτά που αναφέρει ο Ρωμανός δεν στέκουν λογικά. Άποψή μου έχει πέσει θύμα στυγνής πλύσης εγκεφάλου. Πολύ μίσος για τους μπάτσους. Μα καλά δεν ξέρει ότι οι μπάτσοι είναι και αυτοί "δικά μας παιδιά". Δεν του είπαν ότι οι μπάτσοι είναι οι γόνοι των μπλε και πράσινων (τώρα ροζ) ψηφοφόρων; Δεν έχει ακούσει ποτέ το σύνθημα "μπάτσοι-γουρούνια-αδέλφια μας"; Προφανώς άλλα του είπαν και τον τρέλαναν. Δεν τον ενοχλεί καθόλου ότι η παλιά γενιά χρεοκόπησε τα πάντα και τώρα ξεπουλάει τα πάντα; Δεν τον ενοχλεί ότι ο Αλτσίπρας (το γίδι που παριστάνει τον πρωθυπουργό) έχει δηλώσει χωρίς ντροπή ό,τι κάνει τα πάντα για να μην μειώσει η τρόικα τις συντάξεις, ενώ η τρόικα την ίδια στιγμή επιμένει να μειωθούν οι συντάξεις και όχι να αυξηθούν οι ασφαλιστικές εισφορές; Μα τί στο καλό; Πρέπει να έρθει στο Ελλαδιστάν γκαουλάιτερ για να υπερασπίσει τα συμφέροντα της νέας γενιάς;
    Μα καλά κανείς δεν είπε στον Ρωμανό ότι η Ελλάδα είναι ένα μπουρδέλο που δεν πρέπει να το παίρνεις στα σοβαρά; Κανείς;

  • Ανώνυμος 36043

    7 Δεκ 2015


    Είστε βλακώδη υποκείμενα που παίζετε το παιγνίδι του συστήματος. Όλα τα κακομαθημένα πλουσιόπαιδα που νομίζετε πως θα αλλάξετε τον κόσμο, δεν έχετε κανένα πολιτικό όραμα παρά μόνο κάτι ψευτιφαντασιώσεις περί αταξικής αχρήματης κοινωνίας, εκτιμάτε ναρκισσιστικά τις ικανότητές και την ιδεολογία σας, και προπαντός λόγω αμάθειας δεν αντιλαμβάνεστε πως η βία φερνει περισσότερη βία.

  • Ανώνυμος 36042

    7 Δεκ 2015

    Εσύ αν γεννιόσουν πλούσιος θα άντεχες να γυρίσεις την πλάτη στο τζάκι σου και να έβγαινες στο δρόμο; Μπα.

  • Ανώνυμος 36041

    7 Δεκ 2015

    Είμαστε αντιεξουσιαστές ενήλικοι γιατί ο πόλεμος δεν σταματά λεπτό. Η εξουσία βαραίνει τους ώμους μας κάθε μέρα. Μείνε σκυφτός στο πληκτρολόγιο, πάμε να βοηθήσουμε πρόσφυγες και μετανάστες, τους αδικημένους του κόσμου τούτου.

  • Ανώνυμος 36040

    7 Δεκ 2015

    Οι αντιεξουσιαστές-μπαχαλάκηδες πρέπει να χτυπηθούν στη ρίζα τους: ΕΦΟΔΟΣ ΣΕ ΚΗΦΙΣΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΨΥΧΙΚΟ

  • Ανώνυμος 36039

    7 Δεκ 2015


    Το πραγματικά σοκαριστικό είναι το ότι υπάρχουν και αντιεξουσιαστές που είναι ενήλικοι.