(ΜΥΘ)ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ
ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ

Βασίλης Ραφαηλίδης,
έκδ. «Του εικοστού πρώτου»


Μιά φορά κι έναν καιρό, ζούσε στην Τύρο τής Φοινίκης, στα παράλια τής σημερινής Συρίας, μιά όμορφη πριγκίπισσα, που την έλεγαν Ευρώπη. Είδε την πανέμορφη κόρη ο Δίας απʼ τον Όλυμπο, σε μιά δύσκολη γιʼ αυτόν στιγμή, που χάιδευε τη δύστροπη και ανερωτική Ήρα, κι αυτή, ως συνήθως, αρνιόταν να κατεβάσει το θεϊκό βρακί της, και είπε τουρκιστί, άει σιχτίρ, κύριε, που θα ασχολούμαι αιωνίως με τούτο το ολύμπιο παγόβουνο, τη στιγμή, που μπορώ να βάλω στο χέρι όποια γκόμενα θέλω, απανταχού τού γνωστού στους θεούς κόσμου.

Δίνει μιά λοιπόν, κι απ' τον Όλυμπο βρίσκεται στη Φοινίκη τρέχοντας με την ταχύτητα τού φωτός, όπως όλοι οι θεοί όλων των εποχών.
  
Τον βλέπει ξαφνικά η Ευρώπη δίπλα της κι αμέσως καταλαβαίνει, πως πρόκειται για θεό και μάλιστα τον μέγιστο και τον μόνο την εποχή εκείνη αληθινό θεό, από κείνη την ανατριχίλα, που νιώθει σ' όλο της το κορμί. Τον είχε ερωτευτεί κεραυνοβόλα, η καημένη, τον Δία, αν και ο Δίας δέν τής συστήθηκε ως Δίας - δέν θα ήταν δυνατό να κάνει κάτι τέτοιο, αφού είχε τη μορφή λευκού ταύρου. Τώρα, τον ταύρο ερωτεύτηκε η Ευρώπη ή τον θεό, θα σας γελάσω.

Το γεγονός είναι, πως παραδόθηκε αμέσως στη θεϊκή βούληση, και σαν ευσεβής πριγκίπισσα, που ήταν, είπε μέσα της: Ας γίνει το θέλημα τού θεού. Και έγινε το θέλημα τού θεού. Ο θεός την «πήδηξε» ως ταύρος. Ἀλλες μυρίζουν τον κρίνο κι άλλες τον μόσχο, εκείνο το εκπληκτικό άρωμα, που οι αρωματοποιοί το παίρνουν απʼ τους όρχεις τού ταύρου. Κάθε γυναίκα διαλέγει το άρωμα, που τής ταιριάζει. Και η Ευρώπη είχε μυαλό στο κεφάλι της, γιά να ξέρει να διαλέγει. Κι έτσι, διάλεξε τον θεϊκό μόσχο των θεϊκών όρχεων, γιά να μοσχομυρίζει εις τον αιώνα και όσο οι θεϊκοί όρχεις το επιτρέπουν.

Ο Δίας, αφού έκανε αυτό, που κάνει κάθε λογικός άνθρωπος, όταν τού δίνεται η ευκαιρία, πόσω μάλλον ο λογικός θεός, που δέ χάνει ευκαιρία, παίρνει τη μπαϊλντισμένη απʼ την ηδονή Ευρωπούλα στη ράχη του με σκοπό να την φέρει στον Όλυμπο, αλλά ύστερα σκέφτεται, πως αν και θεός, είναι οικογενειάρχης άνθρωπος. Δέν θα 'πρεπε να προκαλεί υπέρ το δέον την Ήρα, που τού μαγείρευε και τού ʽπλενε τα σωβρακα. Κι έτσι, στο γυρισμό γιά τον Όλυμπο, αφήνει την Ευρώπη στην Κρήτη, σε καλά χέρια. Συγκεκριμένα, στα χέρια τού βασιλιά τής Κρήτης Αστερίωνα, που υιοθέτησε τα δυό παιδιά, που έκανε η ζωηρή Ευρωπη με τον μπερμπάντη Δία, τον Μίνωα και τον Ραδάμανθυ.

Και ούτω πως, διά τού Μίνωος, δημιουργείται ο μινωικός πολιτισμός, η πρώτη μορφή τού ευρωπαϊκού πολιτισμού, που θα μεγαλουργήσει όσο περνούν οι αιωνες, ενώ το σπέρμα τού Δία συνεχίζει να δίνει ολοένα και καλύτερους καρπούς. Ο ευρωπαϊκός πολιτισμός είναι από θεϊκή ράτσα.

Μπορεί τα πράγματα να μήν έγιναν ακριβώς έτσι, μπορεί ο Δίας, όπως και όλοι οι θεοί, παλιότεροι και νεότεροι, να βρισκόταν μόνο στη φαντασία των ανθρωπων, που πάντα ονειρεύονται μιά καλύτερη ζωή, που όταν δέν τη βρίσκουν σε τούτο τον κόσμο την ψάχνουν στον άλλο, πάντως το γεγονός είναι, πως η Ευρώπη ήρθε απʼ την Ασία. Χωρίς την Ασία, Ευρώπη δέν θα υπήρχε. Οι δύο ήπειροι, άλλωστε, είναι δίδυμες αδερφές. Η Ευρώπη είναι μιά προέκταση τής Ασίας προς δυσμάς, μιά τεράστια χερσόνησος, που ανήκει στον μητρικό κορμό τής Ασίας. (Από την εισαγωγή τού βιβλίου).

*     *     *

Οι φοίνικες πρωτοσκέφτηκαν, πως με τον συνδυασμό ελάχιστων φωνών, είναι δυνατό να εκφράσει κανείς τα πάντα. Ωστόσο, οι φοίνικες γράφουν μόνο τα σύμφωνα.

Τα φωνήεντα θα τα πρωτογράψουν οι έλληνες, που δέν θα τα παραλείπουν ως ευκόλως εννοούμενα. Τίποτα δεν είναι αυτονόητο γιά το ελληνικό πνεύμα και όλα χρήζουν λογικής επεξεργασίας.

Μήν κοιτάτε τί γίνεται σήμερα στη σημερινή Ελλάδα των ρωμιών, που, σαν καλοί χριστιανοί, απεχθάνονται τη λογική και όλες τις λογικές τρύπες τις βουλώνουν με βολικούς μύθους.

Ο ελληνικός πολιτισμός δέν είναι η συνέπεια
τής ιδιοφυίας των ελλήνων -ιδιοφυείς άνθρωποι υπάρχουν παντού- είναι το αποτέλεσμα τής σύγκλισης, σε τούτον τον τόπο, όλων των προγενέστερων πολιτισμών, που εμφανίστηκαν στην ανατολική λεκάνη τής Μεσογείου. Οι αρχαίοι έλληνες, που δέν θα ήταν δυνατό να είναι ηλίθιοι σοβινιστές σαν τους ρωμιούς και σαν όλους τους σοβινιστές την σήμερον ημέραν, την πολύ δύσκολη από κάθε άποψη, αναγνώριζαν τα χρέη τους στους προγενέστερους μεσογειακούς πολιτισμούς, όπως φαίνεται καθαρά απ' τον μύθο τής μεσοασιάτισσας Ευρώπης.

Τον σοβινισμό, άλλωστε, τον δημιουργούν οι δυσκολίες. Κάθε φορά, που θα στριμωχτούν οι λαοί, θυμούνται ξαφνικά τους ενδόξους και μή προγόνους τους, προκειμένου να αντιμετωπίσουν από κοινού έναν κοινό εχθρό, που τους τρώει το ψωμί. Κι αν κάποτε χορτάσουμε κι εμείς εδώ, θα δείτε γιά πότε θα ξεχάσουμε τους «ενδόξους προγόνους μας».

Αρκεί να απλώσει ξανά ο Δίας τη χερούκλα του και να μας φέρει τίποτα καινούργια δώρα, είτε απ' την Ανατολή με τη μορφή ηδονών, που καθιστούν αναγκαίο το ραχάτ λουκούμ, συνεπώς και τη συμμαχία με τους τούρκους, είτε απʼ τη Δύση με τη μορφή δανείων και επενδύσεων, που καθιστούν αναγκαία τη συμμαχία με τους δυτικούς, που όπως όλοι οι λογικοί άνθρωποι, έχουν κι αυτοί το νου τους στο ραχάτ λουκούμ, γιά να το πούμε τουρκιστί, ώστε να καταλαβαινόμαστε εμείς οι έλληνες (σελ. 11).


Homo (V)romius:

Aρχαίος ημών ένδοξος πρόγονος.
Ζούμε στις παρυφές
τής Ευρώπης, και
από μιά άποψη
είμαστε δικαιολογη-
μένοι, που δέν ξέ-
ρουμε αν ανήκουμε
στην Ευρώπη ή στην
Ασία. Ή, μήπως, ανή-
κουμε στην Αφρική;
Και καλά να τα μπερ-
δέψουν οι τούρκοι.
Είναι ασιάτες κατά το
ασιατικό μέρος τής
χώρας τους, τής
Μικράς Ασίας, που
λέγεται έτσι, γιά να

ξεχωρίζει απʼ την κυρίως
ειπείν (μεγάλη) Ασία, αλλά και γιά να δηλώνεται η εγγύτητά της προς την Ευρώπη, και ευρωπαίοι κατα το ευρωπαϊκό μέρος τής χώρας τους. Αλλά εμείς, που μόνο τη Δωδεκάνησο έχουμε στην Ασία; Αλήθεια, το ξέρετε εσείς οι δωδεκανήσιοι, πως από γεωγραφικής απόψεως είστε ασιάτες, και άρα λιγότερο αφρικανοί από τους υπόλοιπους ρωμιούς;

Όσο συντομότερα το συνειδητοποιήσουμε αυτό, τόσο πιό εύκολα θα ανεχτούμε τον μοιραίο πόνο απʼ το μοιραίο παλούκι, πάνω στο οποίο καθίσαμε μόνοι μας. Αν, σήμερα, μας κάνουν κλύσμα οι ευρωπαίοι, γιά να ξαλαφρώσουμε απʼ τον πρωτόγονο σοβινισμό μας, τόσο το καλύτερο γιά το παχύ μας έντερο, που έγινε σμπαράλια απʼ τη δυσκοιλιότητα, λόγω τής βιαστικής μάσας των κλοπιμαίων. Χλαπα χλούπα τα δάνεια, το λούκι κάποτε έκλεισε και το τούνελ έγινε αδιέξοδο.

Καθαρό μονοεθνικό κράτος δέν υπάρχει πουθενά στον κόσμο. Η Γαλλία και η Αγγλία είναι κι αυτές πολυεθνικά κράτη. Το ίδιο και η Ελλάδα. Αλλά εμείς το αρνούμαστε πεισματικά. Γιατί αυτοδιοριστήκαμε κληρονόμοι τού αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και δέν έχουμε καμμιά διάθεση να μοιράσουμε την κληρονομιά με άλλους. Είναι προσοδοφόρα αυτή η κληρονομιά, όχι μόνο γιατί μας επιτρέπει να ρημάζουμε τους τουρίστες, που έρχονται να δουν τα κληρονομηθέντα εκθέματα, αλλά και διότι μας επιτρέπει να περιφέρουμε το δίσκο τής επαιτείας πέρα δώθε ανά τον κόσμο, στο όνομα των ενδόξων προγόνων.

*     *     *


Το υπό κρίση βιβλίο ασχολείται με την προευρωπαϊκή ιστορία των λαών, που κατοικούν σήμερα στην Ευρώπη. Την ιστορία των βαρβάρων. Παρακολουθεί τις άκρως περιπεπλεγμένες κινήσεις των προϊστορικών και ιστορικών λαών της πριν απʼ την εμφάνιση των κρατών. Ξεκινάει από την «Ευρώπη τού μύθου και τής πραγματικότητας» με τους προϊστορικούς ευρωπαίους (ινδοευρωπαίους, πελασγούς κ.ά.), συνεχίζει στις ιστορικές εποχές με ίωνες, αχαιούς, αιολείς, ετρούσκους κ.ά., μέσω τευτόνων, γότθων κ.ά. περνάει στο μεσαίωνα με Αττίλα, ούννους, άβαρους, με το σλάβικο εθνολογικό χάος κ.ά. και τελικά, φτάνει μέχρι τον Καρλομάγνο και την Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία.

Στόχος του είναι να δείξει, πως πουθενά στον κόσμο, και κυρίως στην Ευρώπη, δέν υπάρχουν «καθαροί» λαοί. Καθαροί λαοί υπάρχουν μόνο στους βρώμικους εγκέφαλους των σοβινιστών.

Προϊόντος τού ιστορικού χρόνου και στο βαθμό, που εκπολιτίζονταν ολοένα και περισσότερο, οι πρώην βάρβαροι πήραν όλα τα φώτα και εμείς οι «έλληνες», όπως επισημαίνει ο συγγραφέας: «μείναμε στο ημίφως τής ορθόδοξης καντήλας, γιά να δοξάζουμε το θεό που, όλως παραδόξως, μας επιτρέπει να υπάρχουμε προς το παρόν. Να δούμε όμως, ως πότε, με την επιτάχυνση, που έχει αποκτήσει ο εκβαρβαρισμός τής σημερινής Ελλάδας.

»Όταν ”εμείς“ χτίζαμε Παρθενώνες, εκείνοι έτρωγαν βαλανίδια, αλλά όταν εκείνοι θα χτίζουν νέους Παρθενώνες στο φεγγάρι, εμείς δέν θα τρώμε ούτε βαλανίδια, γιατί δέν θα έχουμε ούτε βαλανίδια. Θα τα έχουν φάει κι αυτά οι εξ ελλήνων παμφάγοι».



ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ


8 ΣΧΟΛΙΑ

  • Ανώνυμος 43527

    24 Ιουλ 2017

    Η διαφορά ασίας και ευρώπης δεν είναι γεωγραφική. Είναι πολιτισμική. Όταν προβληματιζόμαστε για το που ανήκει το ρωμαίικο, στην ανατολή ή στη δύση, δεν έχει σχέση με γεωγραφία. ..... Πάντως το ρωμαίικο δύσκολα θα αλλάξει. Το ιουδαιοτουρκοχριστιανικό δηλητήριο θέλει τουλάχιστον 2-3 γενιές ακόμα για να φύγει. Αλλά και να φύγει θα έχει αντικατασταθεί από τη παγκοσμιοποιητική βλακεία των φηφιακών μέσων.

  • Ανώνυμος 43523

    23 Ιουλ 2017


    @39847
    Και πόσα αντέγραψαν οι προσωκρατικοί από τους ανατολικούς.

  • Ανώνυμος 39847

    8 Οκτ 2016

    οι {β}ρωμαιοι ελληναραδες κληρονομησαν{εκλεψαν} τα παντα απο τους κατα πολυ αρχαιοτερους σουμεριους. για παραδειγμα οι 12 θεοι του ολυμπου {6 σερνικοι, 6 θηλυκοι} ειναι ακριβη αντιγραφα του 12-θεου των σουμεριων...οσο δε για τους μεγαλοσταυρους των ελληνοχρισταιανων, ειναι ακριβη αντιγραφα των σταυρων που κρεμουσαν στο λαιμο οι σουμεριοι οι οποιοι αποτιζαν τιμη στον {αστερισμο} σταυρο του νοτου {απο οπου εμφανιζοταν ο νιμπιρου καθε 3,600 χρονια φεροντας τους δημιουργους του homo sapiens} ...

  • Ανώνυμος 29263

    18 Ιουν 2014

    http://news.in.gr/perierga/article/?aid=1231327785

  • Ανώνυμος 29262

    17 Ιουν 2014

    Kαταπληκτικό άρθρο!!!!Λέει τα πράγματα με τ όνομά τους...

  • Ανώνυμος 29261

    17 Ιουν 2014

    http://www.tanea.gr/news/world/article/5131997/f-you-greece-grafei-h-bretanida-politikos-kai-syggrafeas-louise-mensch/

    Και η πολιτισμένη αντίδραση των ρωμιών σχολιαστών.

    I.Bielidopoulos

  • Ανώνυμος 29260

    17 Ιουν 2014

    O Xόμο Βρώμιους τα σπάει!

  • Ανώνυμος 29259

    17 Ιουν 2014

    "πάντως το γεγονός είναι, πως η Ευρώπη ήρθε απʼ την Ασία. Χωρίς την Ασία, Ευρώπη δέν θα υπήρχε."

    Αυτό ισχύει ακόμα και αν πάμε πολύ πίσω στο χρόνο. Σύμφωνα με την επικρατούσα τουλάχιστον θεωρία ο homo sapiens όταν μετανάστευσε έξω από την Αφρική πριν από περίπου 100.000 χρόνια, προτίμησε τις τροπικές περιοχές της Αραβίας, Ινδίας, Κίνας και ΝΑ Ασίας. Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία οι αβορίγινες της Αυστραλίας είναι πιο παλιοί από τους ευρωπαίους. Αρκετές χιλιετίες μετά, από την Αραβία αποίκισε και την Ευρώπη.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Early_human_migrations
    http://en.wikipedia.org/wiki/Recent_African_origin_of_modern_humans
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/Spreading_homo_sapiens.svg/800px-Spreading_homo_sapiens.svg.png

    I.Bielidopoulos