ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΧΙΕΣ
Τα ατομικά τροχιακά και η σύγχυση γύρω από τη δομή του ατόμου

  Η παλιά, λανθασμένη αντίληψηγια την κίνηση των ηλεκτρονίων.  Μπορείτε να σχεδιάσετε μια ορισμένη διαδρομή που ακολουθεί ένας πλανήτης που κινείται γύρω από τον Ήλιο, η οποία καλείται τροχιά. Μια απλή θεώρηση των ατόμων είναι παρόμοια, με...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΩΣ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΕΤΕ ΤΑ SOCIAL MEDIA

Κάθε μέρα, δισεκατομμύρια χρήστες συνδέονται με τον μεγαλύτερο τηλεοπτικό ιστότοπο του κόσμου. Ένα δίκτυο, όπου μπορείς να δεις από χιουμοριστικά σκετς, εκκολαπτόμενους τραγουδιστές με ή χωρίς ταλέντο, γάτες που κάνουν ό,τι να ΄ναι, ειδικούς στο μακιγιάζ κ.λπ.. Προγράμματα, που παράγονται...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΤΟ ΠΟΝΤΙΑΚΟ ΦΑΝΤΑΣΙΑΚΟ
Από τον εκτοπισμό τους έως την υποδοχή των λειψάνων της Αγ. Ελένης

Το Ποντιακό Ζήτημα αποτελεί ένα καλό παράδειγμα παραλογισμού, που πηγάζει από την εφαρμογή εθνικών αρχών σʼ ένα πολυεθνικό κράτος. Στον Πόντο ζούσαν πολλοί και διάφοροι λαοί, οι οποίοι εκχριστιανίστηκαν και ως μέλη της οθωμανικής αυτοκρατορίας πλέον, με την επίδραση των...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΩΜΟΤΗΤΕΣ ΡΩΜΙΩΝ ΑΝΤΑΡΤΩΝ ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ

Το Ποντιακό Ζήτημα εντάσσεται στο πλαίσιο των εθνικών συγκρούσεων, που ξέσπασαν στο τέλος της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Σύμφωνα με τους ρωμιούς, πρόκειται για έναν ακόμα μεγάλο πόνο, τον οποίο υποχρεώθηκαν να υποστούν εξ αιτίας της τούρκικης βαρβαρότητας. Σύμφωνα με τους τούρκους,...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ

Είναι πολύ λίγες οι μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, κι αυτές που υπάρχουν έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, που δεν είναι τα πιο συνήθη στον δυτικό καπιταλισμό. Οι μεγάλες επιχειρήσεις δεν πέφτουν από τον ουρανό και δεν είναι εγγενείς στην κοινωνία (για να...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ

Από τα δημόσια και ιδιωτικά κτίρια μέσα και γύρω από την αρχαία αθηναϊκή Αγορά έχουν προέλθει χιλιάδες ανεπίσημες επιγραφές βαμμένες ή χαραγμένες σε αγγεία, όστρακα και άλλα αντικείμενα καθημερινής χρήσης. Οι πρώτες εμφανίζονται από τα μέσα του 8ου αιώνα π.Χ.,...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ʼ21

Μετά το τέλος της επανάστασης, οι οικονομικές απαιτήσεις των υδραίων, σπετσιωτών και ψαριανών από τον Καποδίστρια υπολογίστηκαν σε 20.000.000 χρυσές δραχμές. Ο Καποδίστριας πλήρωσε 147.000 για την Ύδρα, 90.000 για τις Σπέτσες και 13.000 για τα Ψαρά.Οι Κουντουριώτηδες αυξάνουν την...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Ο «σταυρός», όπως και το αθηναϊκό «τύμπανον», ήταν όργανα βασανιστικών αλλά και ατιμωτικών θανατώσεων. Οι εκτελέσεις γίνονταν πάντοτε σε δημόσιους χώρους ή σε περίοπτη θέση. Το θύμα έπρεπε να εκτεθεί σε κοινή θέα, η αγωνία του να...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΥΔΡΟΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΔΑΠΑΝΟΣ
Ο σημερινός Στρατός της Ελλάδας

Οι καθημερινές ασχολίες του σημερινού στρατιώτη στην Ελλάδα δεν έχουν να κάνουν με την πραγματική αποστολή του. Πολλά από τα υλικά που του διατίθενται είναι ακατάλληλα προς χρήση, ενώ η υποστήριξη δεν είναι η αναμενόμενη κι αμφισβητείται έντονα, ακόμα κι...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΛΥΜΕΩΝΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Προϊόντα απάτης οι «ανακαλύψεις» σε Τροία, Μυκήνες κ.λπ.

Οι δοκιμασίες των ελληνικών πολιτιστικών θησαυρών στον 19ο αιώνα σημαδεύονται από την αρχαιοκαπηλική δράση και τις βαναυσότητες ενός Γερμανού «ομηρολάτρη», ερασιτέχνη αρχαιολόγου, κερδοσκόπου και τυκοδιώκτη, του Ερρίκου Σλήμαν. Θεωρείται «πατέρας της αρχαιολογίας», «δημιουργός της προϊστορικής αρχαιολογίας» και ένας από...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΙ ΑΝΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΦΑΛΜΕΡΑΪΕΡ

Κρώζε νυν όσον θέλεις, ω κόραξ,όρα νυν οφθαλμέ φθονερέ,Κέαρ μέλαν, μελάγχαλχε θώραξ,Φαλμεράυερ πικρέ και σκληρέ.Το πρώτο τετράστιχο του ποιήματος«Τω Γερμανώ Φαλμεράυερ»,με το οποίο ο Μιχ. Σ. Λελέκος κλείνει το βιβλίο του«Δημοτική ανθολογία», Αθήνα 1868, 224.Δεν παρακολουθώ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Ή η κρίση του καπιταλισμού;

Αυτό το θέμα είναι αρκετά σύνθετο και απαιτεί εξαιρετικά προσεκτική προσέγγιση, γιατί κατά τη γνώμη του γράφοντος δεν είναι απλά μια οικονομική κρίση, που μπορεί να αποδοθεί σε λανθασμένα εφαρμοσμένες οικονομικές πολιτικές, αλλά υποκρύπτει και μία ιδεολογική σύγκρουση. Είναι άραγε υπεύθυνες...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΤΑΞΙΔΙ ΜΥΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΤΕΚΤΟΝΕΣ
Ο «Μαγικός Αυλός» του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ

Για όλους όσους είναι μεγάλοι και νιώθουν παιδιά, για όσους είναι παιδιά και θέλουν να μεγαλώσουν, μα κυρίως για όσους είναι μεγάλοι και ξέχασαν πώς να είναι παιδιά, μία είναι η όπερα που τους ταιριάζει: Ο «Μαγικός Αυλός» του Βόλφγκανγκ...

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σελίδα 1 από 29