Αφιέρωμα
της «Ελεύθερης Έρευνας»
στο '21

 

 
«Ο κύριος Κωνσταντίνος Σάθας,
έν τινι αξιολόγω πονηματίω επιγραφομένω: "Η κατά τον ιζ΄αιώνα επανάστασις της ελληνικής φυλής" διατείνεται εν σελ. 14, ότι το γνωστόν Καρυοφύλλι ονομάσθη ούτω από του εν Βενετία οπλοποιού Carlo figlio (Καρόλου υιού). Περίεργος μα την αλήθειαν η ανακάλυψις, αλλ’ ουδόλως ευάρεστος.

»Τολμώ μάλιστα, να είπω προς τον φίλον, ότι απαγορεύεται οιωδήποτε η δια τοιούτων ερευνών καταστροφή των θελκτικών μύθων, δι’ ων ετράφημεν...»


Αριστοτέλης Βαλαωρίτης,
Αθανάσιος Διάκος.
Αστραπόγιαννος, Αθήνα, 1867, 64-66.



 




Βλάχοι,
αρβανίτες, ανατολίτες,
βορειο-
αφρικανοί κ.ά.

Οι σημερινοί χριστιανοί κάτοικοι του ελλαδικού χώρου, που μιλούν ρωμέικα (τα λένε ελληνικά) δεν είναι φυλετικοί απόγονοι ή πνευματικοί κληρονόμοι των αρχαίων ελλήνων, των αθηναίων, της δημοκρατίας, των φιλοσόφων κ.λπ..

Είναι επήλυδες, βαλκάνιοι, ανατολίτες, βορειοαφρικανοί και όχι μόνον, ορθόδοξοι, με έντονη ανάμειξη της οθωμανικής κουλτούρας.

Έμαθαν να επιβιώνουν σε αυτοκρατορίες δεσποτικές (βυζάντιο, οθωμανική περίοδο) αναπτύσσοντας την υποκρισία, την κουτοπονηριά και πολλά άλλα ελαττώματα με σκέψη εντελώς διαφορετική από αυτή του δυτικού κόσμου...



 



Τα πραγματικά αίτια
και οι βαρβαρότητες
της εκστρατείας
του Μεγάλου Αλεξάνδρου

 

 
Ο Μ. Αλέξανδρος διέλυσε την αυτοκρατορία του Κύρου, αλλά συγχρόνως αφάνισε και τις ελληνικές πόλεις-κράτη. Λεηλάτησε τους θησαυρούς της Ασίας και τυράννησε τους λαούς περισσότερο από τη δυναστεία των Αχαιμενιδών.

Αυτός άλλωστε ήταν ο πρωταρχικός σκοπός της εκστρατείας. Η λαφυραγωγία. Απαραίτητη για την ισχύ και τον τρυφηλό βίο του βασιλικού οίκου και τον πλουτισμό των ευνοουμένων του...


 



Η θρησκευτική
πίστη
δεν αποτελεί προϋπόθεση
για την υγιή ευημερία
των κοινωνιών


Yπάρχει μια κοινή πεποίθηση, την οποία μοιράζονται οι οπαδοί των διαφόρων θρησκειών, ότι η λατρεία του Θεού και η υπακοή στα κελεύσματα της θρησκείας θεωρούνται ουσιώδη για μια υγιή και ειρηνική κοινωνία, ενώ όταν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων μιας κοινωνίας απορρίψει το Θεό, τότε θα επέλθει η αποσύνθεσή της.

Σε περίπτωση, που η θρησκευτική αυτή θεωρία, του ότι η τυχόν απομάκρυνση από το Θεό είναι η αιτία για όλα τα κακά της κοινωνίας είναι σωστή, τότε θα έπρεπε να αναμένουμε τα περισσότερο θρησκευόμενα έθνη στη Γη να είναι οι προμαχώνες του εγκλήματος, της φτώχειας και των ασθενειών και τα πρότυπα των υγιών κοινωνιών. Η σύγκριση των άθρησκων εθνών όμως, με τα περισσότερο θρήσκα αποκαλύπτει μια πολύ διαφορετική κατάσταση...



 



Η λέξη καρκίνος στις μέρες μας έχει αποκτήσει τεράστια δύναμη. Μόνο το άκουσμά της αρκεί για να σπείρει τον τρόμο και τον πανικό.

Φανταστείτε αν ο γιατρός σας μετά από κάποια εξέταση, σας ανακοίνωνε, ότι έχετε καρκίνο. Στην κυριολεξία θα άνοιγε η γη να σας καταπιεί, θα παραλύατε από τον φόβο σας και θα πιστεύατε, ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πεθαίνατε.

Θα δεχόσασταν ό,τι θα σας έλεγαν οι «ειδικοί», νοιώθοντας αδαής και άσχετος για την ίδια σας την ασθένεια. Δεν θα είχατε καμία άποψη για την πορεία και την εξέλιξη της ασθένειάς σας, καμία επιλογή για το τι αγωγή θα λαμβάνατε, για το αν θα κάνατε χημειοθεραπεία ή όχι, για το αν θα σας χειρουργούσαν, αν θα ακρωτηρίαζαν κάποιο πάσχον μέλος σας. Όλα αυτά θα τα αποφάσιζαν οι γιατροί σας ακολουθώντας το «πρωτόκολλο του καρκίνου» χωρίς να σας ρωτήσουν, απλά θα σας τα ανακοίνωναν!

Θα ξυπνάγατε απ΄το χειρουργείο και θα σας έλειπε το στήθος σας, το νεφρό σας, ο μισός πνεύμονάς σας, ή κάποιο άλλο όργανό σας και δεν θα μπορούσατε παρά να συναινέσετε με την αφαίρεση αυτή. Θα ακολουθούσαν ατελείωτες χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες, επειδή «έτσι θα έπρεπε». Θα έπεφταν οι τρίχες του σώματός σας, τα νύχια σας και θα είχατε τεράστιες επιπλοκές και παρενέργειες. Εσείς, απλά θα δείχνατε την απόλυτη εμπιστοσύνη στις γνώσεις και στις μεθοδολογίες της συμβατικής Ιατρικής σιωπηλά και στωικά χωρίς άποψη και δυνατότητα επιλογής, αφού σας έχουν ήδη πείσει μέσω της πληροφόρησης, που έχετε λάβει από τα Μ.Μ.Ε. και τους γιατρούς σας, ότι αυτοί και μόνον αυτοί μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τον καρκίνο…

Είναι όμως, αυτή η πραγματικότητα;



 





«(Ο έρωτας μεταξύ άνδρα και γυ-
ναίκας) είναι παλλαϊκός...
αυτός ακριβώς χαρακτηρίζει τους
ανθρώπους, τους χωρίς ιδιαίτερη
ανάπτυξη...


»(Αφορά) μάλλον στην απόλαυση
των σωμάτων, παρά των ψυχών.
Και μάλιστα (εκείνες τις γυναίκες
και τα νεαρά παιδιά), που δια-
κρίνονται για υπερβολική βλακεία...

»Δείτε, αντιθέτως, την Ουράνια Α-
φροδίτη, που δεν προέκυψε από
την συμμετοχή άρρενος και θήλεος,
αλλά μόνον εκ του άρρενος...
πώς στερείται παραφοράς...

»Έτσι, όσοι εμπνέονται από το
αρσενικό φύλο, ερωτεύονται το
φύλο, το οποίο εκ φύσεως έχει
μεγαλύτερη ρώμη και περισσό-
τερη ευφυία
».

Πλάτωνα, «Συμπόσιο», 181b-c



 



Πατριωτισμός, εθνικά οράματα,
μεγαλοϊδεατισμοί κ.λπ. κ.λπ.
στα διάφορα έθνη-κράτη


Ο τρόπος, με τον οποίο συγκροτή-
θηκαν ιστορικά τα έθνη, έπλασε εθνικές ιδέες, που έχουν σε κάθε κράτος συνθέσει μια εθνική ιστορία δεδομένη και μοναδική. Η ιστορία αυτή προάγει τις ομοιότητες στο εσωτερικό και τις διαφορές στο εξωτερικό, ενώ αποδίδει σε κάθε έθνος δίκαια, τα οποία δεν αναγνωρίζει στους «άλλους». Συγκροτεί έτσι, μια κλειστή και γραμμική ιστορική αφήγηση, που περιστρέφεται γύρω από το ένδοξο παρελθόν κάθε μοναδικής και ιδιαίτερης εθνικής ομάδας, την οποία περιγράφει σαν ομοιογενή και αναλλοίωτη ουσία.

Σε κάθε κράτος οι έννοιες έθνος, πατρίδα και πατριωτισμός έχουν φορτιστεί μέσα στην ιστορική διαδρομή με τόσο γιγάντιο ηθικό βάρος, που έχουν γίνει αξίες μεγάλης και αδιαπραγμάτευτης ιδεολογικής σημασίας. Έτσι, στα σχολεία όλων σχεδόν των χωρών...



 



Από τον
«νεοελληνικό διαφωτισμό»
βλάστησαν ελληνοχριστιανισμός,
εθνικισμός και μεγαλοϊδεατισμός

Αδ. Κοραής:
Ο πραγματικός πατέρας
της ιδεολογικής μας σχιζοφρένειας


Μερικές δεκαετίες πριν από το '21, ο Αδαμάντιος Κοραής ξέθαψε αυθαίρετα και επέβαλε σιγά-σιγά την ξεχασμένη για αιώνες λέξη «έλληνας» χωρίς να απορρίψει βέβαια, το χριστιανισμό. Είχε την πεποίθηση, ότι έτσι θα μας έφερνε πιο γρήγορα κοντά στα κείμενα των αρχαίων ελλήνων και θα γινόταν μια ταύτιση, συγκλονιστική για τον μέσο κάτοικο του ελλαδικού χώρου (αρβανίτη, βλάχο, βορειοαφρικανό, ανατολίτη κ.λπ.), ότι είναι δήθεν απόγονος αυτού, που έφτιαξε τον Παρθενώνα και όλα τα λαμπρά μνημεία.

Η ιδέα έπιασε γρήγορα. Από τότε, όλο και περισσότεροι ρωμιοί άρχισαν να συνδέουν τους εαυτούς τους με κάποιο φανταστικό παρελθόν και να ανακαλύπτουν τους «αρχαίους προγόνους». Κολακεύονταν να έχουν την ψευδαίσθηση, πως ήταν τάχα απόγονοι των αρχαίων ελλήνων.

Η περίοδος του '21 επομένως, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο. Όχι βέβαια, επειδή έγινε κάποια δήθεν «ελληνική επανάσταση» -πλιάτσικο χριστιανικών συμμοριών, αρβανιτών στην πλειοψηφία τους, ήταν στην πραγματικότητα εξάλλου, όπως έχουμε δείξει στο Αφιέρωμα 1821: Η αποστασία των ρωμιών-, αλλά γιατί κατά τη σύντομη εκείνη περίοδο, οι ρωμιοί υπήκοοι της οθωμανικής αυτοκρατορίας με την καθοδήγηση του Κοραή και των άλλων εκπροσώπων του λεγόμενου «νεοελληνικού διαφωτισμού» μεταλλάχτηκαν σε «έλληνες»...

 



 


      

Read articles in English


ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΖΑΡΗ
 
ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ 1821
Η αποστασία των ρωμιών

Το ’21 δεν έγινε «για του Χριστού την πίστιν την αγίαν και
της πατρίδος την ελευθερίαν
». Δεν υπήρχαν ούτε εθνικά ού-
τε θρησκευτικά κίνητρα, όπως κατά κόρον προπαγανδίζεται
από τη δημιουργία του κράτους και εντεύθεν. Ούτε επίσης,
κοινωνικά/ταξικά, όπως υποστηρίχθηκε. Μοναδικός στόχος
των εξεγερμένων ήταν οι περιουσίες (χωράφια, χρυσαφικά
κ.λπ.) των μουσουλμανικών οικογενειών της Πελοποννήσου...

240 σελίδες.
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Δρόμων»
.

ΑΛΒΑΝΑΡΑΔΙΚΕΣ
“ΕΤΥΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ”


Παρόμοιες
με τις αντίστοιχες των ελληναράδων

Αλβανική:
Η μητέρα όλων των γλωσσών!


Έγραψε στις 10.03.2017 ο/η: Λάζαρης Γιάννης

Επιστροφή



Ανάμεσα στη γλώσσα μας και στα αλβανικά υπάρχουν πολλές κοινές λέξεις. Για παράδειγμα, το δρεπάνι στα αλβανικά λέγεται drapër, ο πυθμένας λέγεται bythë [κώλος, εξ ου Μπιθικώτσης, Μπιθεκούρας (Κολοκοτρώνης)] κ.λπ..

Για τους εγχώριους εθνικιστές, αυτές οι λέξεις αποτελούν τρανή απόδειξη ότι τα αλβανικά προέρχονται από τα ελληνικά.

Για τους αλβανούς εθνικιστές όμως, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο: Αυτοί διακηρύσσουν ότι τέτοια παραδείγματα στοιχειοθετούν την άποψη ότι τα ελληνικά προέρχονται από τα αλβανικά. Και προχωρώντας ακόμα περισσότερο ετυμολογούν λέξεις των αρχαίων ελληνικών ως προερχόμενες από τα ιλλυρικά (δήθεν τα αρχαία αλβανικά), όπως για παράδειγμα:

Το όνομα του νησιού Δήλος προέρχεται από την αλβανική λέξη για τον Ήλιο diell. (Η Δήλος στην αρχαιότητα ήταν το νησί του Απόλλωνα, θεού του Ήλιου).

Οι «ετυμολογήσεις» φτάνουν σε ακρότητες, όπως π.χ. ότι η λέξη έλλην (ellin) προέρχεται από τη λέξη ιλλυριός (illyr) κι εν τέλει στο συμπέρασμα ότι η αλβανική γλώσσα είναι η μητέρα όλων των γλωσσών!

Τα ίδια δηλαδή, που ισχυρίζονται εδώ και δεκαετίες οι ελληναράδες (ρωμιοσυναράδες καλύτερα) για τη δική τους γλώσσα: Ότι η ελληνική είναι η μητέρα όλων των γλωσσών, ότι τα αγγλικά είναι ελληνικά, τα γαλλικά είναι ελληνικά κ.λπ..

Όλα αυτά, και των μεν και των δε, είναι παρεπιστημονικές «ετυμολογήσεις», που εμφανίζονται σαν αυταπόδεικτες αλήθειες ερήμην των γλωσσολογικών ερευνών και κυρίως των γλωσσικών νόμων στο πλαίσιο των εθνικιστικών ονειρώξεων του κάθε λαού.


 


Τα τούρκικα
είναι ελληνικά,
τα ιαπωνικά
είναι ελληνικά,
οι Ίνκας μιλούσαν
ελληνικά κ.λπ. κ.λπ..
Παρόμοιες γελοίες
«ετυμολογήσεις»
κάνουν κι εθνικιστές
άλλων χωρών,
όπως της Αλβανίας,
που τον τελευταίο
καιρό δραστηριο-
ποιούνται και στο
διαδίκτυο.
 


Ρωμέικα, όχι ελληνικά

Η ελληνική γλώσσα των αρχαίων χρόνων, όπως εμφανίζεται στα κλασικά κείμενα, είναι ένα μωσαϊκό διαλέκτων, μια γλωσσική σύνθεση με βάση το ινδοευρωπαϊκό υλικό, εμπλουτισμένο με λέξεις από το προελληνικό υπόστρωμα του χώρου και δάνεια από άλλες γλώσσες. Η αρχαία ελληνική γλώσσα είχε πολλές προσμίξεις ξένων λέξεων.
 
Η γλώσσα που μιλάμε σήμερα είναι τα ρωμέικα. Τα ρωμέικα ανάγονται στην ελληνιστική κοινή. Δεν έχουν άμεση σχέση με τα αρχαία ελληνικά. Η απευθείας σύνδεση της σημερινής γλωσσικής κατάστασης των ρωμέικων με την αρχαιότητα χωρίς να λαμβάνεται υπ’ όψη η υπερδισχιλιετής ενδιάμεση γλωσσική ιστορία, είναι αυθαίρετη και εμπίπτει στις φαντασιώσεις του νεορωμέικου εθνικισμού.

Η επιχείρηση να «αποδειχτεί», ότι τόσο η σημερινή ομιλούμενη γλώσσα όσο και η αρχαία ελληνική (κι ενδεχομένως και άλλες «ελληνικές», όπως της ελληνιστικής ή μεσαιωνικής περιόδων) αποτελούν μορφές της ίδιας, ενιαίας γλώσσας, της ελληνικής, δεν είναι καινούρια. Ξεκίνησε παλιότερα από την ίδρυση του κράτους, από τον Αδαμάντιο Κοραή και τον λεγόμενο Νεοελληνικό Διαφωτισμό.

Η καθιέρωση είτε των αρχαίων ελληνικών είτε των ρωμέικων ως επίσημης γλώσσας παρουσίαζε μεγάλα προβλήματα εξαιτίας της μεγάλης γλωσσικής διάσπασης ανάμεσα στους κατοίκους του ελλαδικού χώρου.

Όπως οι ρωμιοί ονομάστηκαν έλληνες ─χωρίς να είναι─ έτσι και τα ρωμέικα ονομάστηκαν ελληνικά ─επίσης χωρίς να είναι. (Διαβάστε στην
«Ελεύθερη Έρευνα»: Πώς οι ρωμιοί μεταλλάχτηκαν σε «έλληνες»).



 

 
Πολλά κοινά στοιχεία έχουν οι αλβαναράδες και οι ρωμιοσυναράδες.
Ένα από αυτά είναι ο βυζαντινός δικέφαλος.
 




Αλβανοί - αλβανικά

Το ίδιο συνέβη και με την περίπτωση της Αλβανίας. Η αφύπνιση του αλβανικού εθνικισμού τον 19ο αιώνα, που ήλθε σαν αντίδραση στον πιθανό εδαφικό διαμελισμό της χώρας ανάμεσα στις όμορες χώρες, συνέβαλε στην καλλιέργεια των ισχυρισμών περί άμεσης καταγωγής των σημερινών κατοίκων του αλβανικού χώρου από τους αρχαίους ιλλυριούς. Κι αφού οι αλβανοί είναι δήθεν απόγονοι των αρχαίων ιλλυριών, η γλώσσα που μιλούν είναι κι αυτή δήθεν άμεση απόγονος των αρχαίων ιλλυρικών.


Ευγενείς βαλκάνιοι απόγονοι

Από παρόμοιες με τις ρωμέικες κι αλβανικές φαντασιώσεις, διακατέχονται κι άλλοι λαοί, όπως για παράδειγμα, ειδικά για τα Βαλκάνια:
  • Οι σκαπανείς του ρουμάνικου εθνικισμού άντλησαν τη σύγχρονη ταυτότητά τους απο την αρχαία ρωμαϊκή αποικία της Δακίας. Λόγω της δοξασμένης τους καταγωγής, ονόμασαν τη νέα γλώσσα τους ρουμάνικα.
  • Μετά την κατάρρευση της οθωμανικής αυτοκρατορίας, οι κάτοικοι της Τουρκίας ανακαλύψαν, ότι ήταν λευκοί άριοι, απόγονοι των σουμέριων και των χετταίων.

Συνονθύλευμα λέξεων

Τόσο τα ρωμέικα όσο και τα σύγχρονα αλβανικά είναι ένα συνονθύλευμα λέξεων από διάφορες γλώσσες, κυρίως των Βαλκανίων και της Ανατολής. Οι θεωρητικοί εθνικιστές των χωρών έχουν κάνει πολλές προσπάθειες να αποκαθάρουν τις γλώσσες από τα ξένα στοιχεία (π.χ σλάβικες, τούρκικες κ.ά. λέξεις και τοπωνύμια) και να εισάγουν δια της επίσημης κρατικής παιδείας στο λεξιλόγιο αρχαιοπρεπείς λέξεις (από τα αρχαία ελληνικά για την περίπτωσή μας ή από τα ιλλυρικά για την περίπτωση της Αλβανίας). Το ίδιο λίγο-πολύ έχει γίνει και σε διάφορες άλλες χώρες, όπως π.χ. στη γειτονική μας Τουρκία.

Οι λαοί όμως, δεν ζουν σε γυάλες. Έχουν αμοιβαίες επιρροές μεταξύ τους. Αναμειγνύονται, επηρεάζουν ο ένας τον άλλον κι ανταλλάσσουν έθιμα, λέξεις, τραγούδια και διάφορα πολιτιστικά στοιχεία.

Κάποιοι, που τώρα διακρίνονται ως έλληνες ή αλβανοί, τον μεσαίωνα δεν είχαν καν στο μυαλό τους τέτοιες διακρίσεις. Τότε μπορεί να διακρίνονταν ως χριστιανοί ή ως οθωμανοί, αλλά αυτό δεν αποτελούσε στοιχείο σύγκρουσης. Ακόμα και την οθωμανική περίοδο στον ελλαδικό χώρο οι ρωμιοί πήγαιναν στα τζαμιά των οθωμανών και οι οθωμανοί στις χριστιανικές εκκλησίες.

Χρησιμοποιούσαν λοιπόν, πολλές λέξεις από κοινού, χωρίς να νοιάζονται για την ετυμολογία τους. Αυτές τις κοινές λέξεις βλέπουν σήμερα οι εθνικιστές των χωρών και «αποφαίνονται» ότι οι άλλοι λαοί μιλούν τη γλώσσα τους κι επιπλέον φυλετικά κατάγονται από αυτούς, αλλά δεν το γνωρίζουν.


Ινδοευρωπαϊκές γλώσσες

Αλλά ας το πάμε και λίγο παραπέρα: Ορισμένες ελληνικές και αλβανικές λέξεις μπορεί να έχουν κοινή αρχαία ρίζα. Τι συμβαίνει με αυτές; Είναι αρχαιοελληνικής ή ιλλυρικής προέλευσης; Ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Και οι δύο γλώσσες ανήκουν στην ινδοευρωπαϊκή ομογλωσσία.

Οι ινδοευρωπαϊκές γλώσσες αποτελούν γλωσσική οικογένεια, τα μέλη της οποίας ήταν, στην αρχαιότερή τους μορφή, διάλεκτοι μιας ενοποιημένης γλώσσας, οι οποίες διαφοροποιήθηκαν σταδιακά εξαιτίας των αλλεπάλληλων μεταναστεύσεων και των επαφών τους με άλλα γλωσσικά ιδιώματα. Οι ινδοευρωπαϊκές γλώσσες μιλούνταν από λαούς που ζούσαν, ανεξαρτήτως της φυλετικής τους ταυτότητας, σε μια ενιαία αν και εκτεταμένη περιοχή με πολιτισμική και γλωσσική ομοιογένεια.



 

 
Φληναφήματα του αλβανικού εθνικισμού:

Η ιστορία είναι λάθος.

Οι αρχαίοι αλβανοί είναι οι πελασγοί, δηλαδή οι ιλλυριοί: Ο αρχαιότερος λαός της Ευρώπης.

Τα αλβανικά είναι η αρχαιότερη γλώσσα της Ευρώπης.
 



Eπίλογος

Διαβάστε στο άρθρο Γιόγκα-γιαούρτι-ζευγνύω, πώς ο Εμμ. Ροΐδης χλευάζει τους θηρευτές ετυμολογιών της εποχής του.

Καθαροί λαοί και καθαρές γλώσσες υπάρχουν μόνο στα βρώμικα μυαλά των εθνικιστών.











 
Επιστροφή Επιστροφή στην κορυφή


ΣΧΟΛΙΑ



Ανώνυμος 41478 έγραψε...

http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=4150
Σχόλια για να μαθαίνετε.
09.03.2017, 23:58:41





Ανώνυμος 41482 έγραψε...

Η διαφορά Λάζαρη είναι πως ενώ έχουμε γραπτά μνημεία της ελληνικής γώσσας που υπάρχουν πολύ πριν από τον 5ο π.Χ. αιώνα, τα αρχαιότερα γραπτά της αλβανικής γλώσσας είναι του 13ου μ.Χ αιώνα. Το τι γλώσσα μιλούσαν οι ιλλυριοί (που πιθανόν να μην έχει και πολύ σχέση την γλώσσα των σύγχρονων αλβανών) μας είναι ακόμα άγνωστο. Και ενώ ξέρουμε τον βαθμό επιρροής άλλων πολιτισμών στην εξέλιξη της καθομιλουμένης και λόγιας ελληνικής γλώσσας σε βάθος αιώνων, μας είναι παντελώς άγνωστος αυτός ο βαθμός για την πρό του 13ου αιώνα περίοδο όσον αφορά την ιλλυρική(;)-αλβανική.
10.03.2017, 01:27:29





Ανώνυμος 41485 έγραψε...
στόν 41478 Σχόλια για να μαθαίνετε τις βλακειας τα αποφθεγματα του
Με επαναληψη μηπως και .... μπαααααα τι;; να καταλάβει το τουβλο.
Είδες ο ΡΩμαιολατίνος;;.... άλλαξε fragments γραφει.... ρεεεε κλούβιε ΜΜΜ μπαγιατικη κρεμουλα , απο ποτε ρε τα αποσπαματια γινανε πουκάμισα για να τα αλλαζεις οπως θες;;;Ρεεε επειδη γραφεις σε τουτη την γλωσσα θαρρεις οτι πρυτανευεις;;;τοσο ντου βαρι που στο θεμα ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΑ γραφεις ασυναρτησιες βικιπενια σου. γεια σου ΡΩΜΑΙΕ νεο Νερωνα.
στο θεμα:
απο Λειψανα εκλεκτα Ομηρου και οχι αποσπασματια λουβρε λειψε.
ΠΑΡΕ ΕΤΥΜΟΛΟΓΕΕΕΕΕ ''ετυτημα ετετυκτο''
αὐτὰρ ἐγὼν Αἰνείας υἱὸς μεγαλήτορος Ἀγχίσαο *(και ΕΓΩΝΟΣ και Αινειας,υπερ πλουτισμος νοηματος)
εὔχομαι *ἐκγεγάμεν, μήτηρ δέ μοί ἐστ' Ἀφροδίτη•
παρε και για το μελλον Ρωμαιοραουλο κοιλιοδουλιας
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
μή πως καὶ Κρονίδης κεχολώσεται, αἴ κεν Ἀχιλλεὺς
τόνδε κατακτείνῃ• μόριμον δέ οἵ ἐστ' ἀλέασθαι,
ὄφρα μὴ ''ἄσπερμος'' γενεὴ καὶ ἄφαντος ὄληται Δαρδάνου.
ΑΚΑΤΑΛΑβΙΣΤΙΚΑ ΕΕΕΕ;
αλλο λατινωα και αλλο Ελληνικα
τελικα ο ρωμιος σου προεκταση της Ρωμαιοφωλιας σου ειναι ἤ του Ερμη της ΜΑΙΑΣ και ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ.
τουβλοοοο διαλεξε. προσεξε τι; θα διαλεξεις
χαιρετισματα απο τον Παπαδόκοολό σου ΜπινελόκΑλε.


10.03.2017, 08:03:43





Ανώνυμος 41492 έγραψε...
...dhen thelete tin alithia, thelete na zisete me psema, thelete na kitate onira ston Urano, ala iste oli Alvani. Kitakste tin alithia me anikta matia, ftani pia, poli mas ekune vali na skotosume o enas ton alo ston onoma tis thriskias, imaste enas laos, imaste ''illin = illir'', ala ''illin'' ine me to dialekto tis vorias Alvanias, dialekti Dor(=i gigenis), ke oli arkea elliniki glosa vieni me to dialekto tis vorias Alvanias.

10.03.2017, 10:30:35





Ανώνυμος 41493 έγραψε...
Ρε αλβαναρά, δεν κατάλαβες μπιτ για μπιτ από αυτά που γράφτηκαν παραπάνω. Αυτό που εξηγεί το άρθρο είναι ότι επειδή μοιάζουν κάποιες λέξεις με αλβανικές δεν σημαίνει ότι προήλθαν από τις αλβανικές.
Βγάλε τις τσίμπλες, προσπάθησε να καταλάβεις και μην μας σπας τα νεύρα με τις εθνικιστικές σου λαλακίες.
10.03.2017, 12:47:29





Ανώνυμος 41494 έγραψε...
Εσύ ο 41492

Είσαι πολύ μακρυά νυχτωμένος. Οι εθνικιστικές τσιρίδες δεν ταιριάζουν στην Ελεύθερη Έρευνα. Εμείς οι οποίοι την διαβαζουμε έχουμε –οι περισσότεροι τουλάχιστον- ξεφύγει από αυτό που προσπάθησε το εκπαιδευτικό μας σύστημα να γίνουμε: πολίτες έτοιμοι να θυσιαστούν σε μια «μαγάλη ιδέα».

Εσύ όχι μόνο δεν έχεις ξεφύγει από αυτό που προσπάθησε το δικό σου εκπαιδευτικό σύστημα να σε κάνει, αλλά είσαι και ευχαριστημένος από πάνω για την τιμή που σού έγινε και προσπαθείς να «ξυπνήσεις» και εμάς! Άσε και έρχεσαι δεύτερος και καταιδρωμένος.
Αυτό που προσπαθείς εσύ να κάνεις, το έχουν προσπαθήσει τα δικά μας σχολεία, που δεν έχουν καμμία διαφορά από τα δικά σας ή από τα αγγλικά ή τα γαλλικά, τουλάχιστον όσον αφορά την διαμόρφωση εθνικών συνειδήσεων, διότι η ποιότητα των αγγλικών και γαλλικών σχολείων είναι ανώτερη και από την δική μας και από την δική σας.

Εξ΄ άλλου, γιατί τέτοια εμμονή με την Ελλάδα; Καλύτερα να μάθεις αγγλικά και γαλλικά ώστε να μπορέσεις να μιλήσεις με κάποιον ελβετό, γάλλο ή άγγλο και να τους πεις αυτά που λες εδώ.
Είδες; Σού έδωσα κάτι για να απασχοληθείς για τα επόμενα 2-3 χρόνια.

Αν και δεν σε βλέπω να θέλεις να μάθεις κάτι παραπάνω από ότι ήδη γνωρίζεις. Έτσι όπως έγινες καλύτερα πήγαινε να μιλήσεις για τις εθνικιστικές σου ονειρώξεις σε κάποιο άλλο site, με ομοιδεάτες σου, για να συμφωνείτε και να χαίρεστε όλοι μαζί. Εμείς εδώ είμαστε σε άλλο επίπεδο.

Γερακίνα.

10.03.2017, 12:59:18





Ανώνυμος 41497 έγραψε...
To thema ine na kitakste tin sovarotita, qe na katallavenete sosta pios vlepi onira, egoi esis. Afu oli tis leksis vienun me ti alvaniki glosa.
10.03.2017, 13:18:36





Ανώνυμος 41498 έγραψε...
Ρε λαλακοτρίφτη, επειδή μοιάζουν δεν σημαίνει ότι προέρχονται από εκεί, μα σε τοίχο μιλάω ρε γαμώτο;;;;;;
10.03.2017, 13:19:40





Ανώνυμος 41499 έγραψε...
Καλά σου λέει η παραπάνω βρε χαζοεθνίκι. Πήγαινε αλλού να τα πεις αυτά να παπαριζόσαστε παρέα, να χαιρόσαστε.
Ο ίδιος
10.03.2017, 13:21:59





Bielidopoulos έγραψε...

Γκρούεφσκι: η Ελλάδα θα μπορούσε να αποκαλείται «Former Ottoman Province of Greece», δηλαδή «FOPOG».
http://www.tanea.gr/news/politics/article/5048335/prwhn-othwmanikh-eparxia-ths-elladas-apokalese-th-xwra-mas-o-gkroyefski/

Μα μην τα βγάζετε αυτά στη φόρα. Μεταξύ κατεργαρέων (αλβανών, σκοπιανών και ρωμιών) εχεμύθεια.

Στο μεταξύ μαύρη μέρα για τους ελληναράδες: η μεγαλύτερη λέξη στον κόσμο είναι σανσκριτική.
https://en.wikipedia.org/wiki/Longest_words
lol

10.03.2017, 13:23:47





Ανώνυμος 41501 έγραψε...
Έχω την βεβαιότητα ότι ασχοληθήκαμε πολύ, μαζί σου.

Κράτα τις απόψεις σου για τον εαυτό σου. Αν τόσο πολύ θέλεις να τις μοιραστείς με κάποιους, καλύτερα πες τα αλλού όπως προείπα διότι εδώ δεν θέλουμε να διαβάζουμε ανοησίες και να λέμε μπράβο.

Αν θέλαμε να ασχοληθούμε με ανοησίες θα επιλέγαμε το "αρχαίο ελληνικό μεγαλείο" διότι ε, όπως και να το κάνουμε, μια γκλαμουριά παραπάνω την έχει!

N' est-ce pas?

Γερακίνα!
10.03.2017, 13:29:37





Ανώνυμος 41502 έγραψε...
Esi dhen kseris pios ise, ti na miliso me esena; -kita ti fotografia pio pano na mathis pios ise, oli ine me alvaniko fustanela, vlepis na eki kanena elinas apo auta pu lete esis?; -to polemo stin elladha e gjine i allvani kristiani kata tus alvanus muslimanus.
10.03.2017, 13:50:34





Ανώνυμος 41503 έγραψε...
gia ti figate qe eksafaniskate oli??!!!!!!, -i sovares andres sto kuvenda milane qe kuvendiazune.
10.03.2017, 14:44:59





Ανώνυμος 41506 έγραψε...
Μα εσύ δεν είσαι σοβαρός, είσαι εθνικιστικό αλβανικό σούργελο. Δεν κουβεντιάζω καλύτερα με τα @@ μου;
10.03.2017, 16:37:47





Ανώνυμος 41510 έγραψε...

O megalos arvanitis Aristidh Kola eki pi ''iste ellines gia ti iste proto allvani = illin = illir''.
10.03.2017, 19:33:25





Ανώνυμος 41511 έγραψε...
Syggnwmi to eidate ayto???

http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=1500133364


Perimenw sxolia
10.03.2017, 19:57:29





Ανώνυμος 41512 έγραψε...

«Οι αποδείξεις του Φαλμεράυερ ήταν περισσότερο ιστορικές και πολιτισμικές παρά γενετικές, δεν έκανε διάκριση ανάμεσα στις δύο τούτες όψεις του προβλήματος, την πολιτισμική και την «φυλετική», καθώς χρησιμοποιούσε τις μαρτυρίες της μιας για να στηρίξει επιχειρήματα σχετικά με την άλλη.»
Herzfeld
10.03.2017, 20:22:32





Bielidopoulos έγραψε...

Ότι σχέση έχουν οι ιταλοί με τους ρωμαίους, οι αιγύπτιοι με τους Φαραώ, οι ιρακινοί με τους βαβυλώνιους και οι ιρανοί με την περσική αυτοκρατορία των Αχαιμενιδών έχουν και οι ρωμιοί με τους αρχαίους έλληνες. Ελάχιστη έως μηδαμινή. Στην περίπτωση δε της ρωμιοσύνης τα πράγματα είναι πιο μπασταρδεμένα, ε συγγνώμη μπερδεμένα ήθελα να πω. Ο χώρος του Αιγαίου ήταν και παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα melting point στον πλανήτη. Χωνευτήρι λαών, γέφυρα ανατολής και δύσης, ανταλλαγής αγαθών και ιδεών. Από εδώ έχουν περάσει.., για να το πούμε λαικά. Σλάβοι, οθωμανοί, αρβανίτες, βορειοαφρικανοί, μεσανατολίτες.
Ο γύρος αν δεν απατώμαι είναι δάνειο από το λεβαντίνικο shawarma.
https://en.wikipedia.org/wiki/Shawarma

10.03.2017, 20:30:10





Ανώνυμος 41514 έγραψε...

Και τα μακαρόνια είναι δάνειο από τους ιταλούς. Τρομερά επιχειρήματα.
10.03.2017, 20:40:26





Bielidopoulos έγραψε...

Αυτή τη μακακία την έγραψες εν είδει επιχειρήματος έτσι δεν είναι;
Καλά, φάε μια κρεμούλα καλύτερα.

10.03.2017, 21:02:26





Ανώνυμος 41516 έγραψε...

Όχι ρε συ, για να σπάσω πλάκα με την βλακεία που σε δέρνει, άσχετε ρωμιολινκαδόρε. Όλο φρου-φρου και αρώματα είσαι.
10.03.2017, 21:09:20





Bielidopoulos έγραψε...

Μη Μιλάς Μακάκα.

10.03.2017, 21:14:22





Ανώνυμος 41518 έγραψε...

Δεν μιλάω ηλίθιε, γράφω. Σε «γράφω». Είσαι το καλύτερό μου ζωάκι.
10.03.2017, 21:18:09





Ανώνυμος 41521 έγραψε...
Roma ke italia itan komati tis illirias, oli arkea romaiki ke elliniki glosa vjeni me tin alvaniki glosa, pu ine peripu i arkea illiriki glosa.
10.03.2017, 22:14:58





Bielidopoulos έγραψε...

"Μεγάλη ανακάλυψη: Βρέθηκε το οχυρωματικό τείχος της Βεργίνας από το 300 π.χ."
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26513&subid=2&pubid=114547700
Σκάψε, σκάψε με τις μπουλντόζες*, όλο κάτι θα βρεις. Σκάψτε χαχόλοι (υποτιμητικό: υπανάπτυκτος). Φτου σου ρωμιοσύνη!
(*)μπουλντόζα < αγγλική bulldozer

11.03.2017, 15:43:24





Ανώνυμος 41543 έγραψε...
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ μητερα μαθησης κατα γκετε
Bielidopoulos έγραψε,
. μη με συγκρινεται. ειμαι λάτιν ρωμαιος Ευρωπαίος ξυπνιος λαμογιος κλοπιμαιος, σκοτωνω λαούς για την κονομα και μακρυα απο τον ρωμιο που νομιζει οτι ειναι και αυτός Ρωμαιος. τώρα που εμαθα και την γλωσσα του να δεις τι;;θα του σουρω. ταδε εφηηη ΣΣΣΣΣΣΣ κοιματε ορθιος.χαμογελα γιατι ειναι Ναπο λέων
Πρυτανη σαχλαμαραααας. Ξυπναααα.
ακου λοιπον: Ευρώ και Πέος εισαι βαθεια νυκτωμενος απο γνωση.
Φτού σου καθηγητάρα μου.
ακου Ευρώ καί πέος. Ρεεεεεε έμαθε και Γραμματική και Συντακτικό.
Αλήθεια τινος ρεεεε. των λωτών λατίνων;; Πάνε και τα πνεματα, πανε και οι τόνοι, πάει και το Ωμέγα. Ερχεται η σειρα των υπολοιπων να μοιασουμε τους λατιν Ευρω και πεος.
Αρε ποιητικό Αίτιο.
11.03.2017, 16:08:57





Ανώνυμος 41552 έγραψε...

Όταν όμως οι ευρωπαίοι καταβάλλουν τις δόσεις για να πληρώνονται οι συντάξεις των δύο και τριών χιλιάδων ευρώ είναι καλοί. Μη μιλάς μακάκα. Από επιχειρήματα είσαι για τα πανηγύρια.
https://www.youtube.com/watch?v=g68mMzgExrg
lol

11.03.2017, 20:03:18





Ανώνυμος 41558 έγραψε...
βρωμισ ο τοπος ‘’ΜΜΜ’’ Μονιμη Μανια ΜΑΠΑ να βρωμιζει κάθε τοπο
Το περιεχομενο σου. ΜΜΜ, ΓΙΕΛ, ΛΟΛ, ΕΥΛΑΜΠΙΟΣ, ΚΡΕΜΟΥΛΑΣ, ΦΑΠΑΣ, ΦΡΑΠΑΣ,και Ρωμαιος νεοΝερωνας Σφαξε, Καψε, Ληστεψε
50 δις εξοπλισμοι απο λατινους
300 δις τοκοι απο το τζαμπα τους
10 δις φιλοδωρήματα για λαμογιες κοψε μαπες φιλολατινων οπως η φαρα σου
100 δις υπερτιμολογησεις
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΧΙΛΙΑΡΟΠΝΙΓΜΕΝΕ. χριστο φορακο φρακο.
οι ομοιοι σου κονομισαν φερνοντας την μιζερια με της πιο βρωμικης πλεκτανης τα εργατα και τις δολιες.
ακου νταβατζιδες συνταξιουχοι
ακου νταβατζιμενοι νεοι.
φτου σου τραγελαφα ΛΟΛΕΜΕΝΕΕΕΕ3.
παλι στερεψες απο επιχειρηματα;;;; Φτηνιάρηηηη.
12.03.2017, 12:38:00





Ανώνυμος 41561 έγραψε...

41558 ρωμιός επιχειρηματολόγος.
lol

12.03.2017, 14:02:30





Ανώνυμος 41596 έγραψε...
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΣΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΡΑ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΠΕΡΣΗΣ, ΤΟΥΡΚΟΣ, ΑΡΑΒΑΣ, ΣΛΑΒΟΣ.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ, ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ

ΠΟΝΤΟΝΟΗΣΗ

ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΝΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΡΩΜΙΩΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΜΟΥ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
13.03.2017, 16:37:13





Ανώνυμος 41599 έγραψε...

Από τον Παπαδόπουλο στον Παπαδόκωλ...

13.03.2017, 18:48:17





Ανώνυμος 41600 έγραψε...
lol

13.03.2017, 18:49:43





Ανώνυμος 41609 έγραψε...
41596,41600 βιαστες του λογου .ο πρωτος σαν παπαδοκωλος ο δευτερος σαν μαστουρης.
ξεχασες ΜΑΤΣΕΝΤΟΝ ΣΛΑΥΒΕΪΚ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΤΗΣ φαρας σου.
ΜΠΙΝΤΕ τραβα το καζανακι
βρωμισ ο τοπος ‘’ΜΜΜ’’ Μονιμη Μανια ΜΑΠΑ να βρωμιζει κάθε τοπο
Το περιεχομενο σου. ΜΜΜ, ΓΙΕΛ, ΛΟΛ, ΕΥΛΑΜΠΙΟΣ, ΚΡΕΜΟΥΛΑΣ, ΦΑΠΑΣ, ΦΡΑΠΑΣ,και Ρωμαιος νεοΝερωνας Σφαξε, Καψε, Ληστεψε
50 δις εξοπλισμοι απο λατινους
300 δις τοκοι απο το τζαμπα τους
10 δις φιλοδωρήματα για λαμογιες κοψε μαπες φιλολατινων οπως η φαρα σου
100 δις υπερτιμολογησεις
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΧΙΛΙΑΡΟΠΝΙΓΜΕΝΕ. χριστο φορακο φρακο.
14.03.2017, 09:53:05





Ανώνυμος 41613 έγραψε...

Καλά, καλά. Φάε μια κρεμούλα και αν δεν σου περάσει, φάε μια ακόμα.

14.03.2017, 13:57:47





Ανώνυμος 41616 έγραψε...
- Το ονομα Γρεεκ,ετυμολογια
Το ονομα Γρεεκ.
Κανουμε επαναληψη...Ο Αριστοτέλης, το Πάριο χρονικό, ο Απολλόδωρος κ.α. αναφέρουν ότι οι Έλληνες πριν λέγονταν Γραικοί, πρβ:
«πρώτον μεν Γραικοί νυν δε Έλληνες» (Πάριο Χρονικό). Ειδικότερα, ο
Απολλόδωρος λέει ότι οι πέτρες που πετούσαν πίσω τους ο Δευκαλίωνας και η
γυναίκα του Πύρρα και γίνονταν άνθρωποι λέγονταν Γραικοί και μετά
μετονομάστηκαν σε Έλληνες από τον βασιλιά Έλληνα, γιο του βασιλιά
Δευκαλίωνα...
Οι Αλβανοι οταν πετανε πετρες πισω συμβαινει οτι δινουν μια κατάρα για πάντα..
λέει ότι οι πέτρες που πετούσαν πίσω τους ο Δευκαλίωνας και η
γυναίκα του Πύρρα και γίνονταν άνθρωποι μαλλον αφορα τι διαταραχη για τους μενοντας πισω...
Οι Γραικοι ηταν οι ανθρωποι των νησιων Κυθηρα,Σαντορινη,γυρω περιοχη που κατα ολες τις πιθανοτητες εχει γινει μεγα ηφαιστειο.Πρωτα καταστροφικο σεισμο, μετα καπνό και λάβα…
Σε μεγαλο ηφαιστειο το καπνο μπορει να καθεται μινες πανω σε ατμοσφαιρικά στρώματα κάνοντας τον ήλιο να μην λάμψει φυσικα με δραστική μείωση της θερμοκρασίας...λαϊκά αποτελεί καταραμένο τόπο
Δευκαλίωνι = Δευ / Δεα - καλωνι .
Στα Αλβανικά- Αρβανιτικα σημαινει "χώμα - dheu..Δευ" ,περασετε - kaloni “.
Φευγουμε απο νησια και παμε στην στερια ειναι το νοημα για να γλιτώσουμε…
στην αειφόρο γη .
Το φαινομενο αυτο εξηγει την Ατ-λαν τικ και Ατ-λαν-τίδα
Ati inë (Athinë),Ati ky (Atiky) .Kiat (Kiat-o) ....και όλα τα Πελασγικα ονόματα
Εχουμε επισεις Α-ντρι Αttικη,Αδριατικι στην Αλβανια και Αttικη στην Ελλαδα
Αρα το Ατ-λαν τικ και Ατ-λαν-τίδα (Ατλαν-τικ και Ατλαν-τιδα) ειναι Πελασγικα ονοματα.
Lanë Atin στα Αρβανιτικα = Tωn πατέρα άφησαν στα Ελληνικα.
.....
Το ιδιο και με τα ονοματα με ριζα Γρα και στην Αλβανια και στους Αρβëρεσοι
Για να ιδούμε στην σημερινη Ελλαδα
Παν - γρατë = παν γυναικες (παν = μικρο Αλπαν,Παν δëλλι(Πανδελι),Παν Αλλ = Αλλ παν, Πανα γιωτης(Παναγιωτης)(μεταφρασμενο το πανιοι σου),Παναρριτ- Παναριτ,Παν ανë ,Παν αμë ,Παν αμα(Παναμα),Παν ινë(Πανινε),Παν μωρε,Παν ωρε,Παν-αρι = φαναρι,Παν Δια(Πανδι).Παν Ακ ,Πανακω,Παν Ατ (πανατ)...Γρα - νικω ,που ειναι ονομα του Μ Αλεκ και συμβενη κερδισω(νικω) γυναικες(Γρα)..
Παν το έχουμε και σαν ρήμα στα Αλβανικά.
14.03.2017, 22:13:05





Ανώνυμος 41617 έγραψε...
Το ονομα Ελλην (Helen) κατα τι γνομι μου
Αποτελειται απο διο λεξις ,ενα ονομα και ενα επιθετο
Το ονομα ειναι " Ελλη " και συμαινει Ελιτ.
Το επιθετο ειναι ιωνικω που στα Αλβανικα- Αρβανιτικα γραφεται" ynë" σημερα και συμαινει δικιμας .Λλαικα ειναι απλος " ιν " και στα Αλβανικα.Εχουμε παραδειγματα με "ιν" .
Iωα + αν + ινε ,στα Αλβανικα-Αρβανιτικα Joa +anë + inë ,ολο Joaninë / Ιωανινε / Ιωανινα
Ατι ινe(Αθηνë) ,στα Αλβανικα - Αρβανιτικα "Ατι inë",που συμαινει Δικο Μας (inë) Ati
Ατη στα Αλβανικά- Αρβανιτικα σημαίνει ο προγονος μπαμπας .
Ατι ιλλ = Ο αστερας Μπαμπας ,στα Αλβανικά- Αρβανιτικα Ati ill ,Atilli/Atilla ,ενω βασσ-ιλλ (vashë ill )στα Αλβανικά- Αρβανιτικα = αστερο (ιλλ) κοριτσο(βασσ).
Ιλλ ιων στα Αλβανικά- Αρβανιτικα σημαινει το αστερι (Ιλλ) μας (ιων) .
Ολα τα ονοματα με Ιων / Ιωτ,Ιωνις - Ιωτις στην Ελληνικη εξηγήσετε μονο με την Αλβανικη - Αρβανιτικη.
Ολο το Ιωνικο διαλεκτο εξηγήσετε μονο με την Αλβανικη - Αρβανιτικη
Ολα το όνομα-επιθετα με "Ιν,Ινε (ειναι)" εξηγήσετε μονο με την Αλβανικη - Αρβανιτικη.
Ki - At = Κιάτο,Ati Ki =Ατικι,Ki Fisi = Ki - tribe(anglika),φυλή..συγγένεια που Κι = αυτος - τούτος
Παμε να εξηγήσουμε αλλα ονοματα με την βοηθεια της Αλβανικης - Αρβανιτικης .
Mate, mate ik (μαθεματικ) = επιτακτική ρήμα μέτρα,μετρα - φύγε (απο κει)
Fis - ik = φυλή φύγε (Ki - Fisia = Κηφισια)
Ki mi Κι = αυτος - τούτος ,Mi = ποντίκι ..δεν εγγυώμαι,διοτι μου ειναι παραξενο η εκμεταλευση του ποντικιου.
Η εξηγηση με την βοηθεια της Αλβανικης - Αρβανιτικης μας δειχνει τους απογονους κληρονομους των αρχαιων Ελληνων στο ονομα να ειναι οι ιδιοι Αλβανοι - Αρβανιτες ,διοτι οι Κρητικοι αλλαξαν την γλωσσα.
(Ο γιος του Δεουκαλιωνα (dheu = χωμα) λεγοταν Ελληνα)
Ο ποτε εχει δικιο ο Παουλ Κουντουριωτης
«Εμείς οί Αρβανίτες ελευθερώσαμε την Ελλάδα από τον Τούρκο,εμείς χτίσαμε την Ελλάδα.Εμείς οί Αρβανίτες είμαστε οί καλύτεροι Έλληνες πατριώτες» (Παύλος Κουντουριώτης, ναύαρχος, αργότερα Πρόεδρος της Δημοκρατίας)
Ειχαν δικιο οι Αρβανιτες της Προκηρυξης ....
https://www.facebook.com/notes/54100114782/%CE%97%20%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%9A%CE%97%CE%A1%CE%A5%CE%9E%CE%97%20%CE%A4%CE%9F%CE%A5%20%CE%91%CE%A1%CE%92%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5%20%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%94%CE%95%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A5(1899)/10154599787984783/
Ο σφετερισμός του ονόματος Γραικ - Έλλην
https://www.facebook.com/ArvanitesShqipetaret/posts/623326737767162
14.03.2017, 22:16:20





Ανώνυμος 41621 έγραψε...
41617
ΛΟΙΠΟΝ:ΕΛΛΗ: προερχεται απο την ενωση αθαμαντα και νεφελης με αδελφο τον φριξο και θειο τον Αητη που γυιος του ηλιου ητανε με αδελφη την κιρκη, αυτα Ιστορικα.
παρε ετυμολογια με αλλου ειδους προσεγγυση. εω+λαλω+ηω
εω=ειναι το ομιχλωδες αντικρισμα της αυγης που φερει το ηλιοφως
λαλω=φωνασκω αλλα και καθοδηγω αλλα και δηηγουμαι αλλα και απειρα αλλα
ηω=το πληρες φανερωμα του ηλιοστεφανου
λοιπον ΦΥΛΑΡΧΑ μαζεψου.
εγραψες για την ΙΩ
ιω= σημαινει επαφη αλλα και ιαση, αλλα και δεξαμενο αλλα........
η ιστορια ξεκινα απο τον αργειφοντη φθανοντας στην αιγυπτο οπου και εγινε η οδικη συναντηση του εγω με το χωρις εγω...
σταματα. μη συνεχιζεις ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΟΣ
15.03.2017, 08:09:19





Ανώνυμος 41628 έγραψε...

Ετυμολογείς 41617 με τα σύγχρονα αλβανικά λέξεις γλώσσας του 10ου π.Χ. αιώνα. Δημιουργική συλλογιστική αναμφίβολα.
Συνέχισε για να γελάμε μαζί σου, το έχουμε ανάγκη.
:)
15.03.2017, 12:18:42





Ανώνυμος 41630 έγραψε...
Η Αλβανική γλώσσα μπορεί να παράγει επιστημονικές σύνθετες ορολογίες;

15.03.2017, 16:54:36





Ανώνυμος 41631 έγραψε...
Λέξεις σε αγγλική εκφορά που έχουν επηρεαστεί από την Ελληνική.
macrobiotic, macrocosm, magic, magnet, mania, mathematics, mechanic, medal, megacycle, megalith, megalomania, megaphone, megaton, meiosis, melancholia, melodic, melodrama, meningitis, menopause, metabolism, metallic, metallurgy, metamorphosis, metaphor, metaphysics, meteor, meteorite, meteorology, meter, metre, metric, metronome, metropolis, miasma, microbe, microbiology, microelectronics, micrometer, micron, micro organism, microphone, microscope, mimeograph, mimetic, monarch, monastery, monogamy, monogram, monolith, monologue, monomania, monoplane, monopoly, monosyllable, monotheism, monotone, morphology, museum, music, myopia, myriad, mysterious, mystic

Εκφορά στα Αλβανικά που έχουν παρθεί απο Ελληνικά.
.macrobiotic, makrokozmosit, magjike, magnet, mania, matematikë, mekanik, medalje, megaherc, Megalit, Megalomania, megafon, Megaton, mejoza, melankoli, ëmbël, melodramë, meningjitit, menopauzës, metabolizmi, metalike, metalurgji, Metamorfozis, metaforë, metafizika, meteor, meteorit, meteorologjia, metër, metër, metrikë, metronom, metropol, atmosferë mbytëse, mikrob, mikrobiologji, Mikroelektronika, mikrometër, mikron, organizëm mikro, mikrofon, mikroskop, shaptilograf, imituese, monarku, manastiri, monogami, monogram, lapidar, monolog , monomani, monoplane, monopol, fjalë njërrokëshe, monoteizmi, monoton, morfologjia, muze, muzikë, miopi, morie, misterioze, mistik.

Με απλά λόγια έαν προσπαθήσετε να μιλήσετε πολιτισμένα θα καταφύγετε σε ελληνογενείς λέξεις και όρους. Ειδικά αυτό το... "morfologjia" χαχαχα
15.03.2017, 16:57:32





Ανώνυμος 41632 έγραψε...
Ινδοευρωπαϊκή ρίζα έχουν και τα μεν (ελληνικά) και τα δε (αλβανικά).
Εξ ίσου βλάκες και εθνόκαβλοι είστε και οι δύο.
Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα.
15.03.2017, 17:37:44





Ανώνυμος 41633 έγραψε...
Η γλώσσα η οποία έχει τη δυνατότητα να παράγει εύηχα σύνθετες λέξες, να κατηγοριοποιεί -"ειδή", να δίνει ακριβή σχεσιακή τοποθεσία στο χώρο ή μεταβολές πραγμάτων ή συνδέσεις ή στερητικές αποσυνδέσεις και αρνητικό θετικό χαρακτήρα : εμ -α -δια -ανα- περι- -δια -επί -προ -από -υπό, επά -ευ -δυσ - με σύνθετο απλό τρόπο είναι εφυή γλώσσα, μια περιγραφική και τεχνοδομική πραγματικότητα.

Εαν κάποια άλλη γλώσσα καταφεύγει να περιγράψει με περισσότερες λέξεις και όχι προσδιοριστικά τότε υστερεί. Είναι γεγονός πως οι περισσότερες γλώσσες του κόσμου δεν μπορούν να περιγράψουν περίπλοκα πράγματα εαν δεν χρησιμοποιήσουν Ελληνικά και λατινικά Βασικά καμία γλώσσα δεν μπορεί χωρίς αυτές τις δύο, είναι όλες γλώσσες αυτού που λέμε υποανάπτυκτων. Μια εξελιγμένη γλώσσα περιγράφει κάτι κατανοητά και συμπυκνωμένα ως έννοια, όταν κάποιοι άλλοι προσπαθούν αναπαραστατικά με κινήσεις του σώματος ή των χεριών να αποδώσουν ή χρησιμοποιούν πολλές λέξεις για κάτι που γίνεται και με μια απλή ή σύνθετη εύηχη λέξη. Πχ την λέξη "ηλεκτροκινητήρας" θα την αποδώσουν εαν δεν υπήρχε η σύνθετη λέξη με πρωτόγονες συσχετίσεις όπως "πνέυμα κάρου που προχωρά με φώς" "σερνόμενο" κτλ σε μια τάδε υποανάπτικτη γλώσσα με ανάλογες λέξεις αν υπάρχουν κιόλας και ερεθίσματα γύρω απο αλετρια κάρα χόρτα άλογα βόδια και μέρη και με κατάχρηση οπτικών παραδειγμάτων και χειρονομιών. Η επιστήμη εξελίχθηκε επειδή υπήρχε ευελικτος συσχετισμός μεταξύ των Ελληνικών λέξεων σε σχέση με τις έννοιες. Αν δεν υπήρχαν τα Ελληνικά θα προσπαθούσαν να συνενοηθούν με τα χέρια πως θα φτιάξουν μια ορθή γωνία σε με ηλεκτροσυγκόλληση...

πλάκα που έχετε αμόρφωτοι κοσμικοί "ερευνητές" του κώλου ....

Τώρα για τα ιδιώματα τύπου "καϊμακ τσαλαν" δεν ενδιαφέρει κανέναν, καλύτερα να αλλάξουν και να επανελληνοποιηθούν
15.03.2017, 17:59:58





Ανώνυμος 41634 έγραψε...
41616

Το φαινόμενο "Ατλαντις" είναι κάτι σχεδόν απροσδιόριστο τι αντιπροσωπεύει που επηρέασε παγκοσμίως πολλούς λαούς. Ήταν ένα όνομα που αφορούσε προϊστορικό όνομα περιοχής κατέστη προσωποποιητικό.
Η λέξη Αλτάι που παραπέμπει στο όνομα Ατλαντίδα χρησιμοποιείται από τους Μογγόλους. Δεν σημαίνει όμως ο Πλάτων ανακάλυψε τη λέξη από αυτούς.
15.03.2017, 18:26:04





Ανώνυμος 41635 έγραψε...
Τα "Ηλ" και "Ελ" και "άστήρ" είναι και "ινδοευρωπαϊκά" και σημιτικά.
Οι σχετικές θρησκευτικές και φυσικές επιρροές ήταν τόσο βαθιές σε όλους τους λαούς που έμειναν κοινά και δεν εξελίχθηκαν παρα μόνο μέσω των σύνθετων ελληνοποιήσεων. Αντίστρεψαν το νόημα του hell-ios στην Αγγλική πριν τον μεσαίωνα για θρησκευτικούς λόγους.

Οι Ελληνες ως ονομασία περιγράφει προσαρτημένα θρησκευτικό τμήμα των ινδοευρωπαίων. Έλληνες- προσκείμενοι στον Μπααλ ΕΛ Δία αλλά και Κρόνο. Αναλόγως. Πρέπει να προσαρτήθηκε μαζί με την θρησκεία των (Ινδοευρωπαϊκών) Ολυμπιων.

Ιλλυριοι είναι οι Ηλ, σχεδόν το ίδιο.



15.03.2017, 18:32:08





Ανώνυμος 41636 έγραψε...
Τα "Ηλ" και "Ελ" και "άστήρ" είναι και "ινδοευρωπαϊκά" και σημιτικά.
Οι σχετικές θρησκευτικές και φυσικές επιρροές ήταν τόσο βαθιές σε όλους τους λαούς που έμειναν κοινά και δεν εξελίχθηκαν παρα μόνο μέσω των σύνθετων ελληνοποιήσεων. Αντίστρεψαν το νόημα του hell-ios στην Αγγλική πριν τον μεσαίωνα για θρησκευτικούς λόγους.

Οι Ελληνες ως ονομασία περιγράφει προσαρτημένα θρησκευτικό τμήμα των ινδοευρωπαίων. Έλληνες- προσκείμενοι στον Μπααλ ΕΛ Δία αλλά και Κρόνο. Αναλόγως. Πρέπει να προσαρτήθηκε μαζί με την θρησκεία των (Ινδοευρωπαϊκών) Ολυμπιων.

Ιλλυριοι είναι οι Ηλ, σχεδόν το ίδιο.



15.03.2017, 18:32:08





Ανώνυμος 41637 έγραψε...
Η Κολχίδα ήταν Ιλλυρική-Αλβανική, δεδομένου πως η Αλβανία ονομαστικά πήρε το όνομα απο εκείνη την περιοχή δίπλα στην Κασπία. Στην αγγλική γλώσσα η λέξη Al-bany σημαίνει "λευκός". Το Αλ- το έχουν κρατήσει οι άραβες για να ονομάσουν τον Θεό τους σαν παραλλαγή του Ελ -Ηλ.
Η Μήδεια και ο βασιλιας Αιήτης ήταν μάλλον Ιλλυριοι-Αλ-βανοί.
15.03.2017, 18:55:07





Ανώνυμος 41638 έγραψε...

Χαχαχα, η Αλβανία πήρε το όνομά της από τους ρωμαίους που την κατέκτησαν και την αποίκησαν: Alba Longa (και οι κάτοικοί της Albani plebs), Albanus Lacus, Mons Albanus....
15.03.2017, 19:30:17





Ανώνυμος 41639 έγραψε...

Alba σημαίνει λευκός.
15.03.2017, 19:45:46





Ανώνυμος 41645 έγραψε...
Η λεξη "σκιπταρ" ομως;
16.03.2017, 00:46:46





Ανώνυμος 41647 έγραψε...
41638 δεν θα διαφωνησω, οι Αβανοι ως σκιπταρ αυτονομαζονται
16.03.2017, 00:50:22





Ανώνυμος 41666 έγραψε...
41637 . Να και τα εγγλαζικα με το Αλ=λευκος
να και η Μήδεια και ο Αητης. Ρεεεε φυλαρχα ποσοι απο τους αλμπαν γραψανε Χρησμωδιες Μηδειας;;;τι;; σημαινει ''χρησμωδεα κωα και χρησομαλλο Δερας'' που πας ρε ξυπολητε.
ακου οι αλμπανι οι αλιπαστοι
Πυρου γενια με λατινογραφη;;;;. Ρεεε σας εστριψε τελειως;;;;.
17.03.2017, 06:16:34





Bielidopoulos έγραψε...

Μιλάει και ο μουρλάκιας.
lol

17.03.2017, 13:04:55





Ανώνυμος 41674 έγραψε...
Bielidopoul33333333....... το ''ΜΜΜ'', ΓΙΕΛ,......περιεχομενο σου σε γυρευει. Φτουσου αμουρλιακα Αλμπάν λολεμενε.
17.03.2017, 16:10:13





Ανώνυμος 41690 έγραψε...
41666 Είναι ψυχολογικό σε σχέση αντίληψης με τους σύγχρονους Αλβανούς. Αν έγραφε το άλλο σχόλιο για Θράκες αντί για Ιλλύριους, θα σου φαίνονταν περισσότερο οικείο, αλλά μην νομίζεις πως τα καθ΄αυτού ελληνικά φύλα είχαν καλές σχέσεις με τους Θράκες.
19.03.2017, 06:51:06





Ανώνυμος 41723 έγραψε...
41690. Συμφωνώ. Οι εθνοφροσύνες προϋπηρχαν με τους Αθηναίους και Σπαρτιάτες ἤ Κορινθίους και Θηβαίους......και θα υπάρχουν ''Ρώσοι Αμερικανοί Κινέζοι ευρωπαίοι.
δύσκολη πορεία μέχρι να φανεί ''ΑΝΘΡΩΠΟΣ''. Δυστυχώς Ανθρωποφάγοι είμαστε ταϊζοντας την Τεχνολογία με τις σάρκες μας.

21.03.2017, 06:01:06





Ανώνυμος 41889 έγραψε...
Ανώνυμος 41632 Συμφωνώ, με την διαφορά όμως πως οι σημερινοί "έλληνες" δεν έχουν καμια σχέση απολύτως με τους αρχαίους έλληνες, σε αντίθεση με τους αλβανούς που έχουν καποια, έστω ελάχιστη, σχέση, δεδομένου πως η "ελλάς" είναι έθνος-δημιούργημα των 3 τελευταίων αιώνων σε αντίθεση με τους αλβανούς που προυπήρχαν απο πολλούς αιώνες πρίν.
28.03.2017, 04:51:37





Ανώνυμος 41907 έγραψε...
Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα. ξεχασες τον εαυτο σου.
ακου ΙΝΔΟ ΕΥΡΩΠΑΟΙ... τι λε ρε ντοϊτς αριε.
28.03.2017, 12:08:22





Ανώνυμος 42399 έγραψε...
Ανώνυμος 41907 (αν είσαι ο γνωστός κλαψο-ελληνάρας εθνικιστής)

https://www.youtube.com/watch?v=3-uCmDJQWqI

https://www.youtube.com/watch?v=fjAnnV6YO5I

http://www.enallaktikos.gr/ar31523el-xrysi-aygi-eimaste-germanoi-nazi-vinteo.html

http://www.topontiki.gr/article/207721/hrysi-aygi-eimaste-germanoi-nazi-umnoi-tis-organosis-se-g-raih-kai-es-es-video

Ντόητσλαντ φωνάζουν οι Χρυσαυγίτες ομοϊδεάτες κάθε νεο-ελληνάρα εθνικιστή. Εντελώς άκυρο λοιπόν όταν κάποιος συκοφαντεί ως "γερμανόφιλο" κάποιον που λέει (γράφει) πικρές αλήθειες για την "ελλάδα".

Να υπενθυμίσω επίσης πως ο εθνάρχης Μεταξάς ήτανε Γερμανόφιλος.
23.04.2017, 09:44:41





Ανώνυμος 42579 έγραψε...
Ανώνυμος 42399 ( αν εισαι ο αντιρωμιος με ρωμαιικη υποσταση)
2 ποταμια ΑΙΜΑ ερχεται και ο χειμαρος να εξαφανηση καθε ζωης ειδος.
μεγαλε σου θιξανε τους ντοιτσερ. οταν κάποιος συκοφαντεί ως "γερμανόφιλο" φτου σου μεγαλομενος ταμπελοφορο. ακαταλαβιστικο εεε;ελληνογλωσσε!!!!
06.05.2017, 17:28:01






ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ



Υπολειπόμενοι χαρακτήρες

Κωδικός ασφαλείας:

5+6=





Αναζήτηση σε:


Αποστολή

 




FreeInquiry© 2013
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ
ΔΙΑΚΟΠΕΣ




Διαβάστε περισσότερα
 
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ
ΒΙΒΛΙΑ ΔΩΡΕΑΝ



Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ
ΜΑΖΙ ΜΑΣ



Στείλτε μας τα μηνύματά σας
στη διεύθυνση: info@freeinquiry.gr

 
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ



 
THE
FREEINQUIRY.GR
BAND

 

 

 

 

 

 

 

 


 
ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ



Για να ενημερώνεστε online
για όλες τις νέες αναρτήσεις
άρθρων της «Ελεύθερης Έρευνας».

Διαβάστε περισσότερα
 
 

  

  

 
 

 

 
 



240 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




64 σελίδες
έκδ. «Ελεύθερη Έρευνα»,
Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




72 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2014

Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΜΑΣ

Άδεια Creative Commons Η «Ελεύθερη Έρευνα» διατίθεται με άδεια:
Αναφορά Δημιουργού─Μη Εμπορική Χρήση─Παρόμοια Διανομή─3.0 Ελλάδα (CC BY-NC-SA 3.0 GR).

Διαβάστε περισσότερα
 
 


Tα κίνητρα
και η πορεία
προς την εξουσία




«Λένε, ότι η εξουσία διαφθείρει,
αλλά το πιο σωστό είναι, ότι η εξουσία προσελκύει τους διεφθαρμένους.
Οι υγιείς συνήθως έλκονται από άλλα πράγματα, παρά από την εξουσία».

David Brin (αμερικανός συγγραφέας)


Σε πάρα πολλούς ανθρώπους αρέσει το χρήμα. Ιδιαιτέρως τους αρέσει να πλουτίζουν χωρίς ιδιαίτερο μόχθο και ρίσκο. Δύσκολο. Αυτό όμως, που συγκινεί τους περισσότερους ανθρώπους, είναι η άσκηση της εξουσίας.

Όσοι μπαίνουν στη πολιτική δεν το κάνουν για να συνεισφέρουν στο κοινό καλό, την ευημερία του μέσου πολίτη και την απλοποίηση της καθημερινότητάς του.

Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, πίσω από κάθε εισερχόμενο στη πολιτική κρύβονται προσωπικές φιλοδοξίες, αλλά και συμπλέγματα ή αδυναμίες, που προκλήθηκαν στα παιδικά του χρόνια...


 


Μεγαλόσχημοι ιστοριογράφοι
στην υπηρεσία της ιδεολογίας
της εκάστοτε εξουσίας
από την αρχαιότητα έως σήμερα




Ένα από τα σπουδαιότερα εργαλεία, που κρατάει στα χέρια της η πολιτική εξουσία, είναι η χρήση της ιστορικής γνώσης. Η ιστορική καταγραφή και γνώση σε συνδυασμό με τις μεθόδους χειραγώγησης των μαζών και των τακτικών πολιτικής προπαγάνδας, μπορούν να κατευθύνουν την πολιτική σκέψη των ανθρώπων.

Οι έντονοι διαξιφισμοί διαφόρων πολιτικών προσώπων με θέμα τη μέθοδο της διδασκαλίας της Ιστορίας στα σχολικά εγχειρίδια μονοπωλούν σε μεγάλα διαστήματα το ενδιαφέρον στα ΜΜΕ.

Μετά τους πολιτικούς, παίρνουν την σκυτάλη άνθρωποι, που φέρουν τον τίτλο του ιστορικού ερευνητή, προκειμένου να μας «διαφωτίσουν» για το ποια άποψη είναι ιστορικά σαφής και επιστημονικά αποδεδειγμένη...


 


Η γλωσσική ασυνέχεια
στον ελλαδικό χώρο
από την αρχαιότητα έως σήμερα



Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους του νεορωμέικου εθνικισμού είναι η τρισχιλιετής και πλέον ιστορία της γλώσσας μας, η αδιάλειπτη συνέχειά της δηλαδή, από την αρχαιότητα έως σήμερα. «Η ενιαία και αδιαίρετη ελληνική» αποτελεί σχεδόν στερεοτυπική έκφραση, που επαναλαμβάνεται συνεχώς. Ο μύθος της γλωσσικής συνέχειας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για έναν άλλο μύθο, αυτόν της πολιτισμικής και φυλετικής ενότητας και συνέχειας, καθότι η συνέχεια του «ελληνισμού» προϋποθέτει, φυσικά, και τη συνέχεια της γλώσσας.

Η γλώσσα επομένως, που επιβλήθηκε στους σημερινούς κατοίκους του ελλαδικού χώρου μέσω της υποχρεωτικής παιδείας του έθνους─κράτους, έπρεπε οπωσδήποτε να αναχθεί στην αρχαιότητα. Γι’ αυτό το λόγο έχει θεσπισθεί η ανούσια διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών ήδη από το Γυμνάσιο. Δεν ενδιαφέρει το εκπαιδευτικό σύστημα να μάθει αρχαία ο μαθητής. Τα διδάσκεται όμως, προκειμένου να πεισθεί, ότι είναι απόγονος των αρχαίων ελλήνων.

Για τους σημερινούς ρωμιούς, παρά τα χρόνια, που υποχρεωτικά διδάσκονται αρχαία ελληνικά στο σχολείο, είναι σαφές, ότι τους είναι εντελώς ακατανόητα. Το επιχείρημα, ότι πολλές λέξεις είναι ίδιες ή παρόμοιες δεν καθιστούν τα αρχαία κατανοητά, καθώς η αναγνώριση σποραδικών λέξεων μέσα σε προτάσεις δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση κατανόηση του νοήματος των προτάσεων.

Η σχετική εξ άλλου λεξιλογική και μορφολογική ομοιότητα της σημερινής γλώσσας (της ρωμέικης, όπως λεγόταν μέχρι πρότινος κι όχι ελληνικής) με προγενέστερες φάσεις της οφείλεται στον καθαρευουσιανισμό και στην τάση υποχρεωτικής «εξυγίανσής» της από διάφορα ξένα στοιχεία (αλβανικές, τούρκικες, σλάβικες κ.λπ. λέξεις και τοπωνύμια). Από τον 19ο αιώνα και μετά, επιβλήθηκε δια της παιδείας αθρόα και αυθαίρετη εισαγωγή αρχαίων λέξεων και ριζών για τη δημιουργία νέων λέξεων...


 


Πώς η Αριστερά της Ρωμιοσύνης
εφευρίσκει τους μύθους της




Ο φυλακισμένος αριστερός αγωνιστής, που έκλαιγε και ζητούσε «τη μανούλα του».

Ο κομμουνιστής συγγραφέας, που συνεννοήθηκε με τον Μάο μιλώντας του στα... κρητικά, ενώ εκείνος του απαντούσε στα κινέζικα!

Πώς ο ίδιος ξεσήκωσε τους παριστάμενους σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος στη Μόσχα παρουσιάζοντάς τους το πουκάμισό του, ως δήθεν το πουκάμισο ενός εκτελεσμένου από τους γερμανούς συντρόφου του.

Τα τρία αυτά επεισόδια περιγράφει με νοσταλγία και καμάρι ο Λεωνίδας Κύρκος σε εκπομπή, που προβλήθηκε τις προάλλες από το κανάλι της Βουλής («Σαν παραμύθι»).
 
Πρόκειται για μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του, κατά την οποία ο επί σειρά ετών βουλευτής της Αριστεράς, αφηγείται στιγμιότυπα από τον πολιτικό του αγώνα και προβαίνει σε εκτενή αναφορά ορισμένων ασυνήθιστων καταστάσεων, που έζησε κατά τη διάρκεια ενός παλιού ταξιδιού του στην Κίνα, όπου συνάντησε τον Μάο και στη Μόσχα, όπου συμμετείχε σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος της τότε Σοβιετικής Ένωσης.

Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε τα όσα λέει στη συνέντευξη αυτή ο παλιός αριστερός πολιτικός, γιατί από τα λεγόμενά του μπορούμε χαρακτηριστικά να διακρίνουμε:

Με τι άνεση και οι άνθρωποι της Αριστεράς ─οι οποίοι είχαν σταθεί απέναντι σε ένα Σύστημα, που τους καταδίωκε και τους φυλάκιζε και το οποίο είχε κατασκευασθεί κι επιβληθεί με την αρωγή πλήθους εθνικών, θρησκευτικών και άλλων μύθων─ εύκολα κατασκεύαζαν κι εκείνοι με τη σειρά τους τους δικούς τους μύθους, προκειμένου να προπαγανδίσουν τη δική τους ιδεολογία...


 


Πέντε
ευρωπαϊκοί μύθοι



Οι εβραίοι υποχρεώνονταν κάποτε,
να φορούν το κίτρινο αστέρι του Δαβίδ.
Οι μετανάστες υποχρεώνονται σήμε-
ρα, να φορούν κόκκινα βραχιολάκια.


Η σημερινή Ευρώπη δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση με κανένα τρόπο. Αντιπροσωπεύει ό,τι πιο σάπιο, διεφθαρμένο και ανάλγητο έχει εμφανιστεί ποτέ στο έδαφός της. Έχει τεράστιες ευθύνες για τη φτώχεια και την εξαθλίωση των πολιτών της. Έχει τεράστια ευθύνη για τη συμβολή της στη δημιουργία του προσφυγικού ζητήματος. Έχει τεράστιες ευθύνες απέναντι στον ανθρωπισμό και τη δημοκρατία.

Με το άρθρο αυτό δεν επιχειρείται ο εξωραϊσμός του απατεώνα, κρατικοδίαιτου κλεφτοκοτά ρωμιού. Ούτε δίνεται άλλοθι στην πολιτική τυχοδιωκτική και ξεπουλημένη αλητεία, που κυβερνά αυτόν τον τόπο από συστάσεως του κρατιδίου-προτεκτοράτου της Ρωμιοσύνης. Αυτά τα έχουμε αναλύσει σε πολλά άρθρα μας κατά το παρελθόν.

Σκοπός του άρθρου είναι να απομυθοποιήσει την υποτιθέμενη «Ενωμένη Ευρώπη» και να καταδείξει το πραγματικό αποκρουστικό της πρόσωπο.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, τους ευρωπαϊκούς μύθους...