Αφιέρωμα
της «Ελεύθερης Έρευνας»
στο '21

 

 
«Ο κύριος Κωνσταντίνος Σάθας,
έν τινι αξιολόγω πονηματίω επιγραφομένω: "Η κατά τον ιζ΄αιώνα επανάστασις της ελληνικής φυλής" διατείνεται εν σελ. 14, ότι το γνωστόν Καρυοφύλλι ονομάσθη ούτω από του εν Βενετία οπλοποιού Carlo figlio (Καρόλου υιού). Περίεργος μα την αλήθειαν η ανακάλυψις, αλλ’ ουδόλως ευάρεστος.

»Τολμώ μάλιστα, να είπω προς τον φίλον, ότι απαγορεύεται οιωδήποτε η δια τοιούτων ερευνών καταστροφή των θελκτικών μύθων, δι’ ων ετράφημεν...»


Αριστοτέλης Βαλαωρίτης,
Αθανάσιος Διάκος.
Αστραπόγιαννος, Αθήνα, 1867, 64-66.



 




Βλάχοι,
αρβανίτες, ανατολίτες,
βορειο-
αφρικανοί κ.ά.

Οι σημερινοί χριστιανοί κάτοικοι του ελλαδικού χώρου, που μιλούν ρωμέικα (τα λένε ελληνικά) δεν είναι φυλετικοί απόγονοι ή πνευματικοί κληρονόμοι των αρχαίων ελλήνων, των αθηναίων, της δημοκρατίας, των φιλοσόφων κ.λπ..

Είναι επήλυδες, βαλκάνιοι, ανατολίτες, βορειοαφρικανοί και όχι μόνον, ορθόδοξοι, με έντονη ανάμειξη της οθωμανικής κουλτούρας.

Έμαθαν να επιβιώνουν σε αυτοκρατορίες δεσποτικές (βυζάντιο, οθωμανική περίοδο) αναπτύσσοντας την υποκρισία, την κουτοπονηριά και πολλά άλλα ελαττώματα με σκέψη εντελώς διαφορετική από αυτή του δυτικού κόσμου...



 



Τα πραγματικά αίτια
και οι βαρβαρότητες
της εκστρατείας
του Μεγάλου Αλεξάνδρου

 

 
Ο Μ. Αλέξανδρος διέλυσε την αυτοκρατορία του Κύρου, αλλά συγχρόνως αφάνισε και τις ελληνικές πόλεις-κράτη. Λεηλάτησε τους θησαυρούς της Ασίας και τυράννησε τους λαούς περισσότερο από τη δυναστεία των Αχαιμενιδών.

Αυτός άλλωστε ήταν ο πρωταρχικός σκοπός της εκστρατείας. Η λαφυραγωγία. Απαραίτητη για την ισχύ και τον τρυφηλό βίο του βασιλικού οίκου και τον πλουτισμό των ευνοουμένων του...


 



Η θρησκευτική
πίστη
δεν αποτελεί προϋπόθεση
για την υγιή ευημερία
των κοινωνιών


Yπάρχει μια κοινή πεποίθηση, την οποία μοιράζονται οι οπαδοί των διαφόρων θρησκειών, ότι η λατρεία του Θεού και η υπακοή στα κελεύσματα της θρησκείας θεωρούνται ουσιώδη για μια υγιή και ειρηνική κοινωνία, ενώ όταν ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων μιας κοινωνίας απορρίψει το Θεό, τότε θα επέλθει η αποσύνθεσή της.

Σε περίπτωση, που η θρησκευτική αυτή θεωρία, του ότι η τυχόν απομάκρυνση από το Θεό είναι η αιτία για όλα τα κακά της κοινωνίας είναι σωστή, τότε θα έπρεπε να αναμένουμε τα περισσότερο θρησκευόμενα έθνη στη Γη να είναι οι προμαχώνες του εγκλήματος, της φτώχειας και των ασθενειών και τα πρότυπα των υγιών κοινωνιών. Η σύγκριση των άθρησκων εθνών όμως, με τα περισσότερο θρήσκα αποκαλύπτει μια πολύ διαφορετική κατάσταση...



 



Η λέξη καρκίνος στις μέρες μας έχει αποκτήσει τεράστια δύναμη. Μόνο το άκουσμά της αρκεί για να σπείρει τον τρόμο και τον πανικό.

Φανταστείτε αν ο γιατρός σας μετά από κάποια εξέταση, σας ανακοίνωνε, ότι έχετε καρκίνο. Στην κυριολεξία θα άνοιγε η γη να σας καταπιεί, θα παραλύατε από τον φόβο σας και θα πιστεύατε, ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πεθαίνατε.

Θα δεχόσασταν ό,τι θα σας έλεγαν οι «ειδικοί», νοιώθοντας αδαής και άσχετος για την ίδια σας την ασθένεια. Δεν θα είχατε καμία άποψη για την πορεία και την εξέλιξη της ασθένειάς σας, καμία επιλογή για το τι αγωγή θα λαμβάνατε, για το αν θα κάνατε χημειοθεραπεία ή όχι, για το αν θα σας χειρουργούσαν, αν θα ακρωτηρίαζαν κάποιο πάσχον μέλος σας. Όλα αυτά θα τα αποφάσιζαν οι γιατροί σας ακολουθώντας το «πρωτόκολλο του καρκίνου» χωρίς να σας ρωτήσουν, απλά θα σας τα ανακοίνωναν!

Θα ξυπνάγατε απ΄το χειρουργείο και θα σας έλειπε το στήθος σας, το νεφρό σας, ο μισός πνεύμονάς σας, ή κάποιο άλλο όργανό σας και δεν θα μπορούσατε παρά να συναινέσετε με την αφαίρεση αυτή. Θα ακολουθούσαν ατελείωτες χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες, επειδή «έτσι θα έπρεπε». Θα έπεφταν οι τρίχες του σώματός σας, τα νύχια σας και θα είχατε τεράστιες επιπλοκές και παρενέργειες. Εσείς, απλά θα δείχνατε την απόλυτη εμπιστοσύνη στις γνώσεις και στις μεθοδολογίες της συμβατικής Ιατρικής σιωπηλά και στωικά χωρίς άποψη και δυνατότητα επιλογής, αφού σας έχουν ήδη πείσει μέσω της πληροφόρησης, που έχετε λάβει από τα Μ.Μ.Ε. και τους γιατρούς σας, ότι αυτοί και μόνον αυτοί μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τον καρκίνο…

Είναι όμως, αυτή η πραγματικότητα;



 





«(Ο έρωτας μεταξύ άνδρα και γυ-
ναίκας) είναι παλλαϊκός...
αυτός ακριβώς χαρακτηρίζει τους
ανθρώπους, τους χωρίς ιδιαίτερη
ανάπτυξη...


»(Αφορά) μάλλον στην απόλαυση
των σωμάτων, παρά των ψυχών.
Και μάλιστα (εκείνες τις γυναίκες
και τα νεαρά παιδιά), που δια-
κρίνονται για υπερβολική βλακεία...

»Δείτε, αντιθέτως, την Ουράνια Α-
φροδίτη, που δεν προέκυψε από
την συμμετοχή άρρενος και θήλεος,
αλλά μόνον εκ του άρρενος...
πώς στερείται παραφοράς...

»Έτσι, όσοι εμπνέονται από το
αρσενικό φύλο, ερωτεύονται το
φύλο, το οποίο εκ φύσεως έχει
μεγαλύτερη ρώμη και περισσό-
τερη ευφυία
».

Πλάτωνα, «Συμπόσιο», 181b-c



 



Πατριωτισμός, εθνικά οράματα,
μεγαλοϊδεατισμοί κ.λπ. κ.λπ.
στα διάφορα έθνη-κράτη


Ο τρόπος, με τον οποίο συγκροτή-
θηκαν ιστορικά τα έθνη, έπλασε εθνικές ιδέες, που έχουν σε κάθε κράτος συνθέσει μια εθνική ιστορία δεδομένη και μοναδική. Η ιστορία αυτή προάγει τις ομοιότητες στο εσωτερικό και τις διαφορές στο εξωτερικό, ενώ αποδίδει σε κάθε έθνος δίκαια, τα οποία δεν αναγνωρίζει στους «άλλους». Συγκροτεί έτσι, μια κλειστή και γραμμική ιστορική αφήγηση, που περιστρέφεται γύρω από το ένδοξο παρελθόν κάθε μοναδικής και ιδιαίτερης εθνικής ομάδας, την οποία περιγράφει σαν ομοιογενή και αναλλοίωτη ουσία.

Σε κάθε κράτος οι έννοιες έθνος, πατρίδα και πατριωτισμός έχουν φορτιστεί μέσα στην ιστορική διαδρομή με τόσο γιγάντιο ηθικό βάρος, που έχουν γίνει αξίες μεγάλης και αδιαπραγμάτευτης ιδεολογικής σημασίας. Έτσι, στα σχολεία όλων σχεδόν των χωρών...



 



Από τον
«νεοελληνικό διαφωτισμό»
βλάστησαν ελληνοχριστιανισμός,
εθνικισμός και μεγαλοϊδεατισμός

Αδ. Κοραής:
Ο πραγματικός πατέρας
της ιδεολογικής μας σχιζοφρένειας


Μερικές δεκαετίες πριν από το '21, ο Αδαμάντιος Κοραής ξέθαψε αυθαίρετα και επέβαλε σιγά-σιγά την ξεχασμένη για αιώνες λέξη «έλληνας» χωρίς να απορρίψει βέβαια, το χριστιανισμό. Είχε την πεποίθηση, ότι έτσι θα μας έφερνε πιο γρήγορα κοντά στα κείμενα των αρχαίων ελλήνων και θα γινόταν μια ταύτιση, συγκλονιστική για τον μέσο κάτοικο του ελλαδικού χώρου (αρβανίτη, βλάχο, βορειοαφρικανό, ανατολίτη κ.λπ.), ότι είναι δήθεν απόγονος αυτού, που έφτιαξε τον Παρθενώνα και όλα τα λαμπρά μνημεία.

Η ιδέα έπιασε γρήγορα. Από τότε, όλο και περισσότεροι ρωμιοί άρχισαν να συνδέουν τους εαυτούς τους με κάποιο φανταστικό παρελθόν και να ανακαλύπτουν τους «αρχαίους προγόνους». Κολακεύονταν να έχουν την ψευδαίσθηση, πως ήταν τάχα απόγονοι των αρχαίων ελλήνων.

Η περίοδος του '21 επομένως, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο. Όχι βέβαια, επειδή έγινε κάποια δήθεν «ελληνική επανάσταση» -πλιάτσικο χριστιανικών συμμοριών, αρβανιτών στην πλειοψηφία τους, ήταν στην πραγματικότητα εξάλλου, όπως έχουμε δείξει στο Αφιέρωμα 1821: Η αποστασία των ρωμιών-, αλλά γιατί κατά τη σύντομη εκείνη περίοδο, οι ρωμιοί υπήκοοι της οθωμανικής αυτοκρατορίας με την καθοδήγηση του Κοραή και των άλλων εκπροσώπων του λεγόμενου «νεοελληνικού διαφωτισμού» μεταλλάχτηκαν σε «έλληνες»...

 



 


      

Read articles in English


ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΖΑΡΗ
 
ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ 1821
Η αποστασία των ρωμιών

Το ’21 δεν έγινε «για του Χριστού την πίστιν την αγίαν και
της πατρίδος την ελευθερίαν
». Δεν υπήρχαν ούτε εθνικά ού-
τε θρησκευτικά κίνητρα, όπως κατά κόρον προπαγανδίζεται
από τη δημιουργία του κράτους και εντεύθεν. Ούτε επίσης,
κοινωνικά/ταξικά, όπως υποστηρίχθηκε. Μοναδικός στόχος
των εξεγερμένων ήταν οι περιουσίες (χωράφια, χρυσαφικά
κ.λπ.) των μουσουλμανικών οικογενειών της Πελοποννήσου...

240 σελίδες.
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Δρόμων»
.

ETHNOPHOBIA


Ο σκηνοθέτης─animator
Γιάννης Ζιόγκας
μιλάει στην ''Ελεύθερη Έρευνα''
για τη νέα του ταινία


Έγραψε στις 06.11.2015 ο/η: Φυλακτού Ευγενία

Επιστροφή



Στην ταινία υπάρχουν τρεις ομάδες χαρακτήρων: Οι κίτρινοι, οι κόκκινοι και οι μπλε, που μπορεί να αντιπροσωπεύουν τρία διαφορετικά έθνη, τρεις διαφορετικές θρησκείες, τρεις διαφορετικές ιδεολογίες.

Τα προβλήματα και οι έριδες ξεκινούν, όταν αρχίζουν να εμφανίζονται και οι παρδαλοί, αυτοί με τα ενδιάμεσα χρώματα, δηλαδή οι πράσινοι (κίτρινο─μπλε), οι πορτοκαλί (κόκκινο─κίτρινο) και οι μωβ (κόκκινο-μπλε).

Όταν μάλιστα, ο πράσινος βασιλιάς κλέβει τη γυναίκα του κόκκινου, τότε ξεσπάει πόλεμος μεταξύ των ομάδων. Μαυρίζουν όλοι από τη σκόνη και το μπαρούτι κι αδυνατούν να ξεχωρίσουν μεταξύ τους. Δεν έχουν ιδέα ποιος να ακολουθήσει ποιον και σε ποια ομάδα να ενταχθεί.

Πέφτει όμως μια βροχή, τους ξεπλένει όλους, οπότε αποκαλύπτεται το αληθινό χρώμα του καθενός. Με αμηχανία διαπιστώνουν, ότι οι ομάδες, που είχαν εν τω μεταξύ σχηματίσει, ήταν με ανακατωμένα χρώματα...

Ο Γιάννης Ζιόγκας μας μιλάει για τη νέα ταινία του, η οποία πραγματεύεται θέματα ρατσισμού, ξενοφοβίας και αποκλεισμού της διαφορετικότητας. Ο σκηνοθέτης πιστεύει, ότι υπάρχει ρατσισμός στην Ελλάδα, όπως εξάλλου και σε ολόκληρα τα Βαλκάνια...

ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ


«Ε.Ε.»: Μίλησέ μας για την ταινία σου. Γιατί εθνοφοβία; Τι σημαίνει
για σένα αυτή η λέξη;


─ Είναι μια ιδέα, που είχε συλληφθεί πολλά χρόνια πριν, σχεδόν πριν από μια δεκαετία. Το θέμα της σχετίζεται με το ρατσισμό και τη διαφορετικότητα όχι μόνο μεταξύ ανθρώπων, αλλά και μεταξύ ιδεών κ.λπ..

Γιʼ αυτή την κοκορομαχία, που συμβαίνει  μεταξύ ανθρώπων για την εξουσία ή απλά για να επιβληθεί το μεγαλείο κάποιου απέναντι στον άλλον, για τα κόμπλεξ που κουβαλάει ο καθένας και που τα εκφράζει μειώνοντας τον άλλον, τον διπλανό, τον μικρότερο, για να νιώσει εκείνος ανώτερος.

Ξεκινήσαμε λοιπόν με τον σεναριογράφο Πέτρο Κοσκινά, να σκεφτούμε περί της ιδέας του ρατσισμού και της ξενοφοβίας με σκοπό να τις ενσωματώσουμε στο τεχνικό κομμάτι μιας ταινίας με την τεχνική του animation. Ιδέες υπήρχαν, όμως η δυσκολία ήταν να μεταφράσεις τις ιδέες αυτές στη συγκεκριμένη τεχνική.

Το σενάριο ολοκληρώθηκε πριν από πέντε χρόνια με ορισμένες μετέπειτες αναγκαίες τροποποιήσεις, για να μπορούν να υλοποιηθούν στην ταινία.

 

 
Ο Γιάννης Ζιόγκας είναι σκηνοθέτης animator.
Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών της Αλβανίας,
όπου πήρε ειδικότητα Σκηνογραφίας.
Μετά, δούλεψε για μια δεκαετία στην τηλεόραση
της Αλβανίας κι έπειτα ήρθε στην Ελλάδα.

 
Ειδικεύεται στο Animation και συγκεκριμένα στο Stop Motion
Animation με πλαστελίνες και μαριονέτες.
Οι ταινίες του έχουν προβληθεί και βραβευτεί στα διεθνή
φεστιβάλς των Annecy, Giffoni, Χιροσίμας, Νέας Υόρκης,
Πράγας, Κίνας, Δράμας κ.α.. Η Ethnophobia είναι η 13η
μικρού μήκους animation ταινία του.
 

Πρόκειται για μια ταινία, που αναφέρεται στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων και μιλάει για τον αγώνα επιβίωσης, τη ρήξη και τη συμβίωση μεταξύ τους, για τη χαρά, τον πόνο και κυρίως τη διαφορετικότητα. Εξηγεί το φαινόμενο του αποκλεισμού και της ξενοφοβίας με τον πιο απλό τρόπο. Είναι μια ταινία, που σου δίνει τη δυνατότητα να ρίξεις μια ματιά στα μαύρα βάθη της ψυχής.

Στην Etnophobia υπάρχουν τρία βασικά χρώματα. Κίτρινο, κόκκινο και μπλε. Είναι τρεις ομάδες, που μπορεί να αντιπροσωπεύουν τρία έθνη, τρεις ιδέες κ.ά., οι οποίες αρχίζουν να εμπλέκονται μεταξύ τους. Η όλη πορεία της ταινίας δείχνει τη συνεχή προσπάθεια των ομάδων να υπερισχύουν καταβάλλοντας τα μέλη των άλλων ομάδων.

Μετατρέπουν τα ξένα μέλη σε δικούς τους στρατιώτες κι επιχειρούν να αναδείξουν το μεγαλείο τους, που σ’ αυτή την περίπτωση υλοποιείται με την αρπαγή μεγαλύτερου κομματιού από τα θηρία, που σκοτώνουν.

Μέσα σ’ αυτές τις εξελίξεις βγαίνουν στη φόρα όλα τα φαινόμενα, που έχουν συνοδέψει την πορεία της ανθρωπότητας από την αρχή της ιστορικής της πορείας έως τους παγκόσμιους πολέμους, τους ορισμούς συνόρων και τη λαιμαργία των δυνατών σε βάρος των αδύνατων. Είναι μια εικόνα της ανθρώπινης ανοησίας, που κατοχυρώνει τη βία ως το έσχατο μέσο για την επίτευξη της ειρηνικής συμβίωσης. Να πολεμάμε όλους αυτούς τους αιώνες, για να φτάσουμε στην κατάσταση μιας ευάλωτης ειρήνης, της ειρήνης, που είναι το φυσιολογικό καθεστώς του ανθρώπινου όντος.   



Μετά απο ένα γλέντι, που διοργανώνουν τα τρία βασικά χρώματα, αρχίζουν να φλερτάρουν μεταξύ τους και το πρωί βλέπουμε, ότι καθώς ξυπνούν, έχουν μπλέξει, δηλαδή έχουν γεννηθεί και τα ενδιάμεσα χρώματα, οι παρδαλοί, όπως τους ονομάζω. Οι πράσινοι (κίτρινο─μπλε), οι πορτοκαλί (κόκκινο─κίτρινο) και οι μωβ (κόκκινο-μπλε). Αρχίζει έτσι μια κόντρα, γιατί τα καινούρια χρώματα δεν ξέρουν σε ποια ομάδα ανήκουν.

Επειδή δε, κάποιοι θέλουν να ενωθούν με τις υπάρχουσες ομάδες, που είναι άλλου χρώματος, δηλαδή της άλλης ιδέας, της άλλης πίστης, αυτούς πρέπει οπωσδήποτε να τους βαπτίσουν, δηλαδή να πάρουν το χρώμα της συγκεκριμένης ομάδας.

Τους βουτάνε λοιπόν μέσα στην κολυμβήθρα, όπου χρωματίζονται ανάλογα. Όποιος δεν παίρνει το χρώμα της ομάδας τον διώχνουν.Όμως, η ομάδα των παρδαλών χρωμάτων, που έχει ήδη δημιουργηθεί, κάποια στιγμή γίνεται πιο δυνατή από τις άλλες, πηγαίνουν σε ρήξη, η οποία τελικά, τους οδηγεί σε πόλεμο.


 

 

 
Εικόνες από το εργαστήριο του σκηνοθέτη.
 


«Ε.Ε.»: Ποιο είναι το μήνυμα της ταινίας; Να μην είμαστε εθνόφοβοι;

─ Να βρούμε αυτά που μας ενώνουν κι όχι αυτά που μας χωρίζουν. Ανήκουμε στην ίδια οικογένεια, την ανθρώπινη. Μοιραζόμαστε το ίδιο DNA, είτε είμαστε λευκόσαρκοι, μαύροι, κίτρινοι, κόκκινοι… Αυτά, που μας ενώνουν βέβαια, βρίσκονται κάτω από τη σάρκα μας.

Η ταίνια δεν έχει happy end, όμως σου λέει, ότι αν συνεχίσουμε να τσακωνόμαστε μεταξύ μας πάμε προς τη διάλυση της ύπαρξής μας σαν είδος.  

«Ε.Ε.»: Πιστεύεις, ότι υπάρχει εθνοφοβία στην Ελλάδα;

─ Ρατσισμός. Ναι, υπάρχει. Πιστεύω, ότι ειδικά στα Βαλκάνια υπάρχει ρατσισμός. Ιστορικά, είναι η περιοχή με τις μεγαλύτερες πολεμικές περιπέτειες παγκοσμίως.

«Ε.Ε.»: Στον κόσμο;

─ Πιστεύω, ότι τον άνθρωπο δεν το κάνει η εθνικότητα ούτε η υπηκοότητα.

Η διαφορά βρίσκεται στο ότι, ενώ στις ανεπτυγμένες χώρες λειτουργούν οι κανόνες δικαίου, που προστατεύουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, στα Βαλκάνια ο θεσμός αυτός είναι λιγότερα ανεπτυγμένος ή πιο σωστά υπάρχουν γραμμένοι νόμοι, που δεν βρίσκουν εφαρμογή.


 

 
«Το να κάνεις σήμερα στην Ελλάδα σινεμά και ειδικότερα 17 λεπτά stop-motion πλαστελίνη είναι απλά τρελοκομείο, γι' αυτό και δεν υπάρχουν πολλοί «τρελοί», για να το κάνουν. Η αγάπη όμως γι αυτή την Τέχνη και ιδιαίτερα γι αυτή την τεχνική με κάνει και αναπνέω τα τελευταία 33 χρόνια. Και βέβαια, δεν πρόκειται να το βάλω κάτω. Όσο πιο δύσκολη είναι η περίοδος, τόσο πιο απαραίτητη καθίσταται η έκφραση μέσω της Τέχνης». .
 


«Ε.Ε»: Υπάρχει μια εντυπωσιακή σκηνή στην ταινία, που είναι όλοι μαύροι. Πώς προέκυψε αυτό;

─ Μετά από συνεχείς κόντρες μεταξύ τους, κάποια στιγμή ο πράσινος βασιλιάς απαγάγει την γυναίκα του κόκκινου, γεγονός, που οδηγεί σε πόλεμο.

Γίνεται ο πόλεμος κι έχει μαυρίσει το σύμπαν, δηλαδή μαύρο το ντεκόρ, μαύρες κι οι ομάδες.

Μετά τον πόλεμο προσπαθούν να ανασυγκροτήσουν τις ομάδες τους, όμως δεν ξέρουν σε ποιον αρχηγό να πάνε, γιατί όλοι είναι μαύροι. Σε ποιον; Πού ανήκουν; Δεν ξέρουν, έχουν μαυρίσει όλοι τώρα.

Τελικά, πέφτει μια βροχή, τους ξεπλένει, οπότε ανακαλύπτεται το αληθινό χρώμα και διαπιστώνουν, ότι είχαν σχηματίσει τέσσερις ομάδες με ανακατωμένα χρώματα. Εκεί καταλαβαίνουν, ότι δεν έχουν διαφορές μεταξύ τους.

Τις διαφορές δηλαδή, εμείς τις δημιουργούμε, δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα. Η Εξουσία δημιουργεί αυτά τα θέματα.


 

 
Βάπτιση των αλλόφυλων.
 


«Ε.Ε.»: Η τεχνική της ταινίας είναι εντυπωσιακή. Πώς φτιάχτηκε;

─ Με μια φωτογραφική μηχανή ως μέσον συνδεδεμένη με τον υπολογιστή, όπου αποτυπώθηκαν οι εικόνες καρέ-καρέ για κάθε κίνηση.

Με βάση το σενάριο στήνεις τα ντεκόρ για κάθε σκηνή. Φτιάχνεις τους χαρακτήρες, τους φωτίζεις και ξεκινάς το γύρισμα. Για κάθε κίνηση τραβάς μια φωτογραφία και σιγά-σιγά ολοκληρώνεις τις κινήσεις των χαρακτήρων. Ανάλογα με την ταχύτητα που θέλεις και με τις δυνατότητες των χαρακτήρων μπορείς να τραβάς 12 καρέ σε 12 κινήσεις ή 6 κινήσεις με 2 καρέ το καθένα.

Η ταινία αποτελείται από 25.000 περίπου φωτογραφίες. Μπορείς να τραβάς 50-100 καρέ την ημέρα. Εξαρτάται και από τη δυσκολία της σκηνής. Αν είναι ένας χαρακτήρας στη σκηνή είναι πιο εύκολο, αν είναι πολλοί θέλεις περισσότερο χρόνο. Αν έχεις κινήσεις της κάμερας, αν χρειάζεται να διορθώσεις την εστίαση στη διάρκεια του γυρίσματος κ.λπ..



Εδώ είναι τα στόματα. Υπάρχουν στόματα, που δίνουν τις εκφράσεις. Αν θέλεις, αλλάζεις και τα φρύδια. Και τα μάτια έχουν τρύπα μέσα, ώστε να μπορείς να αλλάξεις την κατεύθυνση του βλέμματος.

Για να μην χαλάνε τα στόματα κάθε φορά, τα έφτιαξα με ειδική πλαστελίνη, που ψήνεται. Τα φτιάχνεις μια φορά και τα έχεις για όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων.
 
«Ε.Ε.»: Η Ethnophobia έλαβε μέρος
στο Φεστιβάλ της Δράμας. Πώς πήγε;


─ Πιστεύω πολύ καλά. Πήρε το πρώτο Βραβείο Animation. Ήταν κάτι πολύ καλό όχι μόνο για μένα, αλλά και για όλη την ομάδα, για όλα τα παιδιά, που βοήθησαν να ολοκληρωθεί αυτή η ταινία. Επιβραβεύτηκαν οι κόποι δύο χρόνων γυρισμάτων.

Το βραβείο αυτό έχει ψυχική σημασία. Αν πάρεις βραβείο δεν σημαίνει, ότι είσαι και ο καλύτερος. Είναι απλά μια αναγνώριση για όλο αυτό, που έχεις κάνει. Το θεωρώ ένα τραμπολίνο αισιοδοξίας, προκειμένου να ξεκινήσεις κάτι άλλο με περισσότερη όρεξη. Είναι σαν μια καταξίωση.


«Ε.Ε.»: Πόσο δύσκολο είναι να υποστηριχθεί οικονομικά μια τέτοια ταινία;


─ Αν γίνει στο πλαίσιο ενός οργανισμού, όπως είναι η ΕΡΤ ή το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου ή κάποιος άλλος οργανισμός, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν πας ως ιδιώτης με τη μόνη αμοιβή το κέφι και το ταλέντο σου πιστεύω, ότι θα το κάνεις μια φορά και μπορεί στο τέλος να τα παρατήσεις.

Το Animation είναι ακριβό χόμπι...
 


Η Ethnophobia βγαίνει
στον αέρα τώρα, που
οι πόλεμοι, οι αποκλεισμοί,
η προσφυγιά και η βαρβαρό-
τητα έχουν γίνει καθημερινό
θέμα.
 
 
«Ε.Ε.»: Την ταινία την χρηματοδότησε η ΕΡΤ;

─ Ναι, μέσω του προγράμματος Μικροφίλμ.

«Ε.Ε.»: Εσύ είσαι έλληνας ή αλβανός;

─ Έλληνας.

«Ε.Ε.»: Γεννήθηκες εδώ και σπούδασες στην Αλβανία;

─ Όχι, στην Αλβανία γεννήθηκα. Γεννήθηκα από έλληνες γονείς, μεγάλωσα στην αλβανική πρωτεύουσα, όπου και σπούδασα όλα τα σχολικά μου χρόνια.

Από εθνικότητα ήμουν έλληνας, από υπηκοότητα υπήρξα αλβανός και από ψυχή καλλιτέχνης. Χωρίς σύνορα και εμπόδια αγαπώ τον άνθρωπο χωρίς τα πρόσθετα επίθετα, έτσι όπως έχει γεννηθεί… σκέτος άνθρωπος.

«Ε.Ε.»: Πώς καθορίζεις την ελληνικότητα;

─ Από την εθνικότητα. Την μητέρα, την ημερομηνία γέννησης και τη εθνικότητα δεν μπορείς να τις αλλάξεις. Αφού κάτι δεν αλλάζει, αυτό το θεωρώ σαν βάση.

Όπου και να πας έχεις ελληνική εθνικότητα. Την υπηκοότητα και τη θρησκεία μπορείς να τις αλλάξεις, την εθνικότητα ποτέ. Και στην Αφρική ή στην Αμερική να πας αυτό που αλλάζεις είναι η υπηκοότητα.


 
Επιστροφή Επιστροφή στην κορυφή


ΣΧΟΛΙΑ



Ανώνυμος 35714 έγραψε...
Η πρωτογενής σκέψη για την δημιουργία αυτής της ταινίας είναι εξαιρετική.

Ρομαντική βέβαια διότι μάς εκπαιδεύουν από μικρούς και γινόμαστε είτε πράσινοι, είτε πορτοκαλοί είτε μωβ.

Θέλει μεγάλο διανοητικό αγώνα για να ξεφύγουμε από τις ομαδοποιήσεις οι οποίες εξ΄ άλλου προσφέρουν και μία ψευαίσθηση ασφάλειας στους ανασφαλείς.

Γερακίνα


06.11.2015, 09:22:45





Bielidopoulos έγραψε...

Και πιο πολύ από διανοητικό αγώνα χρειάζεται πολλά κότσια. Διότι ο άλλος ακόμα και όταν ξέρει ή του έχουν αποδείξει άλλοι, τις περισσότερες φορές αποφεύγει να αλλάξει διότι δεν έχει τα κότσια να αποδεχτεί την πραγματικότητα. Προτιμάει να επαναπαύεται σε κάτι που αποδέχεται και το υπόλοιπο κοπάδι.
Και ένα arcade με πλαστελίνη:
http://store.steampowered.com/app/307340/
http://store.steampowered.com/app/319180/
https://thepiratebay.la/search/platypus/0/99/400
;)

06.11.2015, 10:06:27





Bielidopoulos έγραψε...

claymation το λένε

06.11.2015, 10:12:03





Ανώνυμος 35717 έγραψε...

Σας συστηνω να διαβασετε το «Ταυτοτητα και Βια» του Αμαρτυα Σεν.
http://www.politeianet.gr/books/9789602215531-sen-amartya-alexandreia-tautotita-kai-bia-215548
06.11.2015, 16:05:15





Bielidopoulos έγραψε...

Καιρός είναι ο νεοελληνικός κινηματογράφος να περάσει από τον συμβολισμό στον ρεαλισμό. Αρκετά με τους συμβολισμούς και τα φιλοσοφημένα υπονοούμενα. Στον σκηνοθέτη θα πρότεινα να αφήσει τα μπλε, πορτοκαλί, μωβ κ.λπ. Τα πράγματα εν Ελλάδι είναι απλά. Δύο ομάδες υπάρχουν: οι ασπροπροβατάδες και οι μαυροπροβατάδες, πως να το κάνουμε δηλαδή. Πέστους και δεξιούς-αριστερούς, ελληνοέλληνες(δωδεκαθειστές)-χριστιανοέλληνες, υλιστές-ιδεαλιστές, καλούς-κακούς. Όλοι οι παραπάνω έχουν περάσει από τη μηχανή του κιμά: νεοελληνική οικογένεια, σχολείο, κοινωνία (τηλεόραση, στρατιωτική θητεία, αγορά εργασίας) και ως εκ τούτου είναι κλωνοποιημένοι, ασχέτως αν νομίζουν ότι διαφέρουν από τους άλλους (σε τί διαφέρουν ακριβώς;). Και κατά βάθος στην Ελλάδα υπάρχουν οι βολεμένοι και αυτοί που περιμένουν να βολευτούν. Απλά πράγματα, σταράτα λόγια.

06.11.2015, 20:36:56





Ανώνυμος 35721 έγραψε...
714 γερακινα
συμφωνω.Θέλει μεγάλο διανοητικό αγώνα για να ξεφύγουμε από τις ομαδοποιήσεις
μηπως ομως ολα ξεκινουν απο την ''αναγκη'' που εχθρος ειναι της λεξης ''ανθρωπος'' και δυστυχως την μηδένησε; εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις;;;
Bielidopoulos έγραψε..
διαπιστωση σωστη
προταση : ρεαλισμός;;
πως τον οριζεις για να καθορισεις το μέλλον;;
07.11.2015, 06:35:11





Ανώνυμος 35722 έγραψε...

Και εσύ Bielidopoulos από την ίδια μηχανή του κιμά πέρασες, ασχέτως αν νομίζεις ότι διαφέρεις από τους άλλους (σε τί διαφέρεις ακριβώς;).
07.11.2015, 09:11:29





Ανώνυμος 35723 έγραψε...
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ BIELIDOPOULOS ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΚΟΤΣΙΑ.
07.11.2015, 10:10:05





Bielidopoulos έγραψε...
@35721
1) Όπως έγραψα πιο πάνω χρειάζονται και τα κότσια πλην του διανοητικού αγώνα για την αυτοβελτίωση ή πέστο όπως θες. Η εμπειρία μου με το Ελλαδαριστάν και τους ιθαγενείς του μου λέει ότι το IQ (διανοητικός αγώνας) έχει δευτερεύουσα σημασία σε σχέση με τα κότσια. Ο ρωμιός δεν έχει @@. Του τα έκοψαν όταν ήταν μικρός με συστηματική πλύση εγκεφάλου, δηλαδή: κοινωνικοποίηση (ένταξη με το στανιό) στο βόθρο του νεοελληνικού τρόπου σκέψης/νοοτροπίας/κουλτούρας και άντε τώρα να καταφέρει να επιστρέψει στην κοινή, απλή λογική. Έτσι ακόμα και όταν καταφέρνει να συμπεράνει κάποιες αλήθειες, δεν τις αποδέχεται και δεν πράττει με βάση αυτές, για τον εξής απλό λόγο: δεν έχει @@. Είναι καραγκιόζης, ξεφτίλας και λαμπρός καρπαζοεισπράκτορ. Προτιμάει να είναι χαμέρπης και γλύφτης, παρά να ξεπροβάλλει από τον βόθρο στον οποίο πλατσουρίζει. Αυτός βεβαίως νομίζει ότι είναι απόγονος ενδόξων ανδρών (Παπαδόπουλος?) και κληρονόμος μεγάλου πολιτισμού. Το ***** που τον πέταγε!
2) Ασε τις αμπελοφιλοσοφίες και την φιλολογία περί ρεαλισμού, μέλλοντος και τρίχες κατσαρές. Αναφερόμουν στον ρεαλισμό στις ταινίες. Δηλαδή ρεαλιστικό σενάριο που δεν κρύβει τίποτε από τον θεατή και ρεαλιστικές, συναισθηματικές ερμηνείες από τους ηθοποιούς (και δεν εννοώ τις ελληνικές ταινίες τύπου Ρένας Βλαχοπούλου). Μερικές που μου έρχονται τώρα στο μυαλό: American History X, Tigerland, Assault on Wall Street, Whiplash και ένα σωρό άλλες. Είναι τυχαίο που οι καλύτεροι ηθοποιοί από Βρετανία, Ισπανία, Γερμανία, Καναδά, Μεξικό και Αυστραλία εργάζονται στις ΗΠΑ; Δες τον ισπανό Daniel Bruhl στο "Rush" ή τον γουατεμαλέζο Oscar Isaac στο "The Two Faces of January". Ο πολύς συμβολισμός σε μετατρέπει σε δημόσιο υπάλληλο. Δεν είναι επίσης τυχαίο πόσο πολύ οι δημόσιοι υπάλληλοι λατρεύουν τον συμβολισμό, διότι μέσω αυτού μπορούν να περάσουν τα μηνύματα που εξυπηρετούν τα δικά τους συμφέροντα μια και από πράξεις μην περιμένεις. 0,5% παραγωγικότητα έχουν, τι να σου κάνουν και αυτοί...

07.11.2015, 10:13:27





Ανώνυμος 35725 έγραψε...
@ 35722

Και εσύ γιατί προβληματίζεσαι\για την μηχανή του κιμά που πέρασε ο άλλος. Έκανε κάποιες σκέψεις και τις έγραψε. Δεν τον βλέπω να θεωρεί τον εαυτό του καλύτερο από τους άλλους μέσα από τα γραφόμενά του.

Μάλλον δεν τον χωνεύεις ε;


07.11.2015, 10:13:28





Ανώνυμος 35727 έγραψε...

Ο Daniel Bruhl προσδιοριζεται απο την wikipedia ως γερμανος ηθοποιος (https://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Brühl).
Σε καθε περιπτωση δεν ειναι τυχαιο που οι καλυτεροι ηθοποιοι απο Βρετανια Ισπανια κλπ. εργαζονται στις ΗΠΑ και αναλογως οι καλυτεροι ποδοσφαιριστες εργαζονται στην Ισπανια. Οπως επισης δεν ηταν τυχαιο που στην αρχαιοτητα, απο την κλασσικη εποχη μεχρι τα υστερα ρωμαϊκα χρονια, για σπουδες πηγαιναν στην Αθηνα.

07.11.2015, 14:22:49





Ανώνυμος 35728 έγραψε...
@35725
O Bielidopoulos είσαι ή ο δικηγόρος του;
07.11.2015, 15:51:26





Ανώνυμος 35729 έγραψε...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ/ΑΡΙΣΤΕΡΗ Ε.Ρ.Τ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ. ΔΕΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝΕ ΟΜΩΣ, ΕΑΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ? ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ, ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ? Η, ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΕΙΝΑΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΧΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝΕΚΤΙΚΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟ? ΔΗΛΔΗ ΡΕ ΑΛΒΑΝΟΕΛΛΗΝΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΟΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΑ ΘΕΣΗ ΥΠΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟ ΙΣΛΑΜ , ΟΙ ΑΓΚΟΛΕΖΟΙ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ? ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ. ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΝΕΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ. ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ, ΣΤΗΝ ΤΑΥΛΑΝΔΗ, ΣΤΟΝ ΚΑΥΚΑΥΣΟ, ΣΤΙΣ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ, ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ, ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΣΟΥΔΑΝ, ΣΤΗΝ ΝΙΓΗΡΙΑ, ΠΑΝΤΟΥ. ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ. ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΛΙΝΑΤΣΑ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ, ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΥΦΥΛΕΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΘΡΗΣΚΕΥΤΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ-ΕΣΤΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ - ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ? ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ? ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ ΝΑ ΑΒΑΝΤΑΡΕΙ ΤΑ ΣΚΥΒΑΛΑ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΥΘΡΗΣΚΕΥΤΙΣΜΟ ΕΝΤΟΣ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΕΧΘΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ.
07.11.2015, 17:15:28





Ανώνυμος 35730 έγραψε...

Με δωρεάν κούρεμα επαναλειτουργεί η Πειραματική Σκηνή του Εθνικού.
http://news.in.gr/culture/article/?aid=1500037815

lol

07.11.2015, 18:16:35





Ανώνυμος 35732 έγραψε...
ΜΠΙ ΛΑΝΤΕ ΠΩΛΕ
@@. Είναι καραγκιόζης, ξεφτίλας και λαμπρός καρπαζοεισπράκτορ. Προτιμάει να είναι χαμέρπης και γλύφτης, παρά να ξεπροβάλλει από τον βόθρο στον οποίο πλατσουρίζει. Αυτός βεβαίως νομίζει ότι είναι απόγονος ενδόξων ανδρών (Παπαδόπουλος?) και κληρονόμος μεγάλου πολιτισμού. Το ***** που τον πέταγε!
θαυμασε ΛΑΖΑΡΕ επιπεδο μορφωσης
κανετον και συναιτερο σου
ΨΕΥΤΑΡΑ ΣΚΥΛΕΥΤΗ μπιλαντε πωλει τε
ο παπαδοπουλος εγραψε:
ξεφυγε από ρατσες φυλες θρησκειες ………… και πρωτα ΑΝΘΡΩΠΟΣ προσπαθησε να γινεις
η ‘’αναγκη’’ εχθρος του ανθρωπου είναι αλλα και αγαπημενος φιλος του ‘’εγω’’
αυτό που είσαι παπαδοπουλε δεν μπορω να γινω
αυτό που ειμαι θα ηθελα να γινεις σαν ομοιος ομοιω αει πελαζει ‘’των λογων σου μπιλαντε
2) Ασε τις αμπελοφιλοσοφίες και την φιλολογία περί ρεαλισμού, μέλλοντος και τρίχες κατσαρές.
όταν ο ορφεας, ο ομηρος, ο ησιοδος, ο πινδαρος διδασκονται σε λατινων σχολες ερχεται ο ΙΣΛΑΜ ΜΠΙΛΑΝΤΕ ΠΩΛΟς ΙΜΠΡΑΗΜ ΠΑΣΑΣ να τους ονομαζει αμπελοφιλοσοφους γιατι δεν ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΤΕΣ..
ξεχνα ο ανοητος ότι και αυτή η λειτουργια που χρησιμοποιει ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ @@κατσαρα εχουν αυτων τις αμπελοφιλοσοφιες.οταν παντες ομολογουν ότι ο πολιτισμος από αυτους ξεκινησε.
θεατρο;;; καποιοι χρησμωδοι το υφαναν.
μπιλαντε!!!
συνεχισε να γιομιζεις τον εγκεφαλο σου με ουροκοπρωτικα μυξευματα που ελεγε ο παπαδοπουλος
η ζωη σου το πουλι σου Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΟΜΟΙΩΝ ΣΟΥ
και το Ισλάμ μιλησε
απανταχου ΤΣΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ θαυμαστε τον γονο σας.
λολ
να και μια σωστη παραπομπή που λαλιασες

08.11.2015, 05:55:53





Ανώνυμος 35733 έγραψε...
Τι πίνεις 35732 μπονόρα-μπονόρα;
08.11.2015, 09:17:45





Ανώνυμος 35734 έγραψε...
@ Ανώνυμος 35728 έγραψε...

@35725

O Bielidopoulos είσαι ή ο δικηγόρος του;

07.11.2015, 15:51:26


H δικηγόρος του.
08.11.2015, 10:51:17





Ανώνυμος 35735 έγραψε...
@ Ανώνυμος 35729 έγραψε...

ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ/ΑΡΙΣΤΕΡΗ Ε.Ρ.Τ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ. ΔΕΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝΕ ΟΜΩΣ, ΕΑΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ?

Ρε συ στείλε ένα μήνυμα στην ελεύθερη έρευνα να σε παίρνουν μαζί τους άλλη φορά. Να κάνεις κι εσύ τις ερωτήσεις σου για να ξεδίνεις.


08.11.2015, 10:55:37





Ανώνυμος 35736 έγραψε...

35734: Κακή δικηγόρος. Μόνο την αμοιβή ξέρεις να παίρνεις από τον πελάτη σου, τον ίδιο τον πελάτη και τις ιδέες του ούτε καν τις γνωρίζεις.
08.11.2015, 11:01:38





Bielidopoulos έγραψε...
@35732 (aka Papadopoulos)
Κλαψ, μου βρίζουν τον Φειδία και τον Ορφέα και τον Πίνδαρο και τους μυρμιδόνες. Σνιφ, έρχεται το ισλαμικό κράτος να βάλει μπομπούλες στα παιδόγγονα του Αριστοτέλη και του Μεγαλέξαντρου. Κλαψ, σνιφ, σνιφ.
Δύο πράγματα θα πρέπει να ξέρεις μπαρμπούλη. 1) Ο πίθηκος είτε βάλει κουστούμι, είτε χλαμύδα, είτε φέσι, παραμένει και είναι πίθηκος. 2) Πριν κάμποσο καιρό οι τούρκοι είχαν ζητήσει από τον Αλτσίπρα να συνεργαστούν στο Αιγαίο σε θέματα μετανάστευσης και διάσωσης. Ο βουτυρομπεμπέ-καραγκιόζης πρωθυπουργός της ρωμιοσύνης αρνήθηκε. Τώρα κάνει διακοπές με τον Σουλτς κατηγορώντας τους τούρκους ότι δεν ελέγχουν τους λαθρέμπορους, οι οποίοι λαθρέμποροι μέχρι πριν λίγο καιρό δραστηριοποιούνταν στην Ιταλία - Σικελία με τα ίδιες συνέπειες που βιώνει τώρα η Ελλάδα. Και μάλιστα ζητάει φοροαπαλλαγές για τα νησιά και χρήματα. Από πού και ως πού; Ξέχασε πόσα έχουν φάει από τους ευρωπαίους τις προηγούμενες δεκαετίες μόνο για να φτιάξουν υποδομές για τους μετανάστες που όμως δεν έφτιαξαν ποτέ; Ο Αλτσίπρας είναι τόσο αδίστακτος που είναι ικανός να αφήσει το Ισλαμικό Κράτος να βάλει μερικές μπόμπες στο Ελλαδιστάν και μετά να πάει κλαμμένος δήθεν στον Σουλτς και να ζητάει ρευστό για τα ελληνικά στρατά, για να τα ροκανίσει με το δημοσιουπαλληλικό κατεστημένο του Ελλαδιστάν. Αλλά τι κάθομαι και σου γράφω, αφού αυτά θα σου φαίνονται εξωγήινα. IQ ραδικιού.

08.11.2015, 12:41:24





Ανώνυμος 35738 έγραψε...

Σωστός ο Bielidopoulos!!!
08.11.2015, 12:44:14





Ανώνυμος 35739 έγραψε...
ΧΙΜΠΡΑΧΙΜ ΧΙΜΠΑΤΣΙΜ ΤΣΙΧΑΝΤΑΝ μπιντελαντεμ
Ο Αλτσίπρας είναι τόσο αδίστακτος που είναι ικανός να αφήσει το Ισλαμικό Κράτος
βάλει μερικές μπόμπες!!
δηλαδη θα επερναν αδεια από τον τσιπαρα;;;; τι;; γραφεις ρεεεεεε!!!!!!!!
πολύ πονο εχεις για τις μπομπες χιμπραχιμ
2) Πριν κάμποσο καιρό οι τούρκοι είχαν ζητήσει…..
κοιτά τον ρε συμπαθεια πουχει με τους τουρκους!!!! χιμπραχιμ βλεπεις μπι λαντε πουλος!
….για τις σφαγες και τα σκλαβομπαζαρα των γυναικων με τις μπουρκες ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ Ε;
μακαρι να γινομουν ‘’παπαδοπουλος’’ και οχι δρακουλιαρικα αιμοδιψασμενο χιμπραχιμ.
ρε @ιδι του κερατα ποσο μουλος είσαι να μιλάς για φειδια ιδια με ορφεα; πολύ παστουρμα μου μυριζεις.
θα πρέπει να ξέρεις μπαρμπούλη.
από ποτε ενας 55αρης εγινε μπαρμπουλης;; επειδή εμαθα πρωτα να σκεπτομαι και κατοπιν να μιλαω εγινα μπαρμπουλης;;;;
ρε κλεφτη αυτά που εγραψε ο παπαδοπουλος μας φερνεις;;
ρε μπουρμπουτσαλο όταν εγραφε ‘’οι ταμπελες αλλαζουνε αλλα τα τομαρια ιδια μενουν που ησουν ρεεεεεεεε
Ο πίθηκος είτε βάλει κουστούμι, είτε χλαμύδα, είτε φέσι, παραμένει και είναι πίθηκος.
όταν εγραφε για τις πιθηκομουτσουνες μας με το εγω μπροσταρη που ησουν ρεεεεεεε
δουλευεις καλα λογοκλοπε για την τσιχαντικη ανωτεροτητα της ρατσας σου.
…το ελαδισταν σου βλεπουν σαν φαρο σωτηριας οι κυνηγημενοι από τους τζιχαντιστες σου.
φαντασου το ελαδισταν –τζιχαντισταν
θα βγαζανε φωτογραφιες την ωρα που θα τους σφαζανε για να βλεπεις και να χαιρεσαι.
Αλλά τι κάθομαι και σου γράφω, αφού αυτά θα σου φαίνονται εξωγήινα. IQ ραδικιού.
μακαρι να ειχα την ευφυια του ραδικιου
ισως να ξεκιναγα να γινω ‘’ανθρωπος’’ και όχι ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΣ όπως σχιζοφρενικα φανερωνεσαι
με τα εξαγωγης παρανοια σου.
αρε παπαδοπουλε ποσο δικιο ειχες…..

08.11.2015, 17:06:04





Bielidopoulos έγραψε...
@35739 (aka Papadopoulos, apo to malaka)
Χαραμίζεσαι στο Ελλαδιστάν. Να πας στο Χάρβαρντ να διδάξεις αρχαιοπρέπεια και εγκεφαλομαλάκυνση στο Johns Hopkins University.
lol
Ο καημένος ο Αρτέμης Σώρρας έχει κάτι τρισεκατομμυριάκια στο USA για να σώσει το Ελλαδιστάν, αλλά οι αμερικάνοι τα έχουν δεσμεύσει διότι επιβουλεύονται τον πολιτισμό και την κουλτούρα των ρωμιών.
lol
https://www.youtube.com/watch?v=tNTu8v3tHL8

08.11.2015, 20:27:48





Ανώνυμος 35742 έγραψε...

Άσχετα μεταξύ τους το Harvard με το Johns Hopkins.
:)
08.11.2015, 23:11:56





Ανώνυμος 35743 έγραψε...
και το //τζιχαντισταν\\ μιλησε για το ελλαδισταν
θαυμαστε επιπεδο ερευνας
ταυτοτητα ‘’μπιντε’’ λοπουλου και λολα ‘’μαστουρα’’
σε ουροκοπρωτικη πλημμυριδα εγκεφαλου.
με ποσες σαρκας αιματα θα χορτασετε ρεεεεεε
«πρέπει να είναι πολύ μαλακες οι ΑγγλοΓερμανοΓαλλοι» με Λουβρο και Λειψια που ξαναβαλαν τα Αρχαια ελληνικα σαν κυριο μαθημα
ενω οι λολ μπιντεδες είναι πανεξυπνοι θεοπνευστοι ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ.
Λατρεψτε τους!!
από γραπτα τους πολλα ειδη βρισιας θα μαθετε
όταν το μυαλο δεν κοφτει γνωσεις βρισιες αμολαει με σφαγεα ΧΙΜΠΡΑΧΙΜ

09.11.2015, 06:09:33





Bielidopoulos έγραψε...
@35743
Βλακάκο μπορεί οι άγγλοι, γάλλοι, γερμανοί να ανέδειξαν την αρχαία Ελλάδα (και Ρώμη), αλλά το Ελλαδιστάν δεν έχει σχέση με αυτές τις χώρες και το κυριώτερο δεν συνορεύει καν με αυτές. Αντί να ηδονίζεσαι με αέρα κοπανιστό, προσγειώσου στην πραγματικότητα και δες ποιες είναι οι όμορες χώρες: Ιταλία, Αλβανία, Σκόπια, Βουλγαρία, Τουρκία, Αίγυπτος, Κύπρος. Με αυτές τις χώρες πρέπει να τα πάει καλά το Ελλαδιστάν, προχωρώντας σε διακρατικές συμφωνίες σε ένα σωρό θέματα και με αυτούς τους λαούς έχει κοινό ταμπεραμέντο, ιδιοσυγκρασία και κουζίνα. Τι σχέση έχει ο μέσος γερμανός ή άγγλος με τον ρωμιό... Αντί λοιπόν να ηδονίζεσαι με την οθόνη πλάσματος του γερμανού και του σουηδού, προσγειώσου στην πραγματικότητα, διότι δεν σε παίρνει πλέον, έρχονται και άλλες φάπες εξάλλου. Στο μεταξύ η κρεμούλα σου σε περιμένει, σλουρπ, σλουρπ.

09.11.2015, 08:56:16





Ανώνυμος 35746 έγραψε...

Δεν αφήνετε την χειροπρακτική που σας πειράζει και να πάτε αμφότεροι να βρείτε έναν σύντροφο να ξεχαρμανιάσετε σεξουαλικά;
09.11.2015, 09:39:41





Ανώνυμος 35754 έγραψε...
ηρθε ἤ τον φερανε σε τουτο το χωρο
εμαθε ελληνικα να μιλα και να γραφει αν και λατινοφερεται σαν ΙΜΠΡΑΗΜ υβριζοντας τον χωρο που τον αναστησε ἤ φιλοξενει.
Αντί λοιπόν να ηδονίζεσαι με την οθόνη πλάσματος του γερμανού και του σουηδού, προσγειώσου στην πραγματικότητα, διότι δεν σε παίρνει πλέον, έρχονται και άλλες ‘’φάπες’’ (θαυμαστε επιπεδο) εξάλλου. Στο μεταξύ η κρεμούλα σου σε περιμένει, σλουρπ, σλουρπ Βλακάκο ……ηδονίζεσαι με αέρα κοπανιστό, προσγειώσου στην πραγματικότητα και δες ποιες είναι οι όμορες χώρες: Ιταλία, Αλβανία, Σκόπια, Βουλγαρία, Τουρκία, Αίγυπτος, Κύπρος. (θαυμαστε λογικη τουρκο τζιχαντ)
απαντηση
και πριν από το σημερα;;
και πριν τους ρωμαιους;;
και πριν τους ελληνιστες;;
και πριν τους αθηναιοσπαρτιατες;;
και πριν τους κατακλυσμους;;
και μετα από τον
Βλακάκο ……ηδονίζεσαι με αέρα κοπανιστό, προσγειώσου στην πραγματικότητα και δες ποιες είναι οι όμορες χώρες: Ιταλία, Αλβανία, Σκόπια, Βουλγαρία, Τουρκία, Αίγυπτος, Κύπρος.
και μετα τον προετοιμαζομενο κατακλυσμο;;
‘’παιρνουμε την απαντηση’’
Δεν αφήνετε την χειροπρακτική που σας πειράζει και να πάτε αμφότεροι να βρείτε έναν σύντροφο να ξεχαρμανιάσετε σεξουαλικά;
τι ειπες;;;;;;;;;;
Αντί λοιπόν να ηδονίζεσαι με την οθόνη πλάσματος του γερμανού και του σουηδού, προσγειώσου στην πραγματικότητα, διότι δεν σε παίρνει πλέον, έρχονται και άλλες φάπες εξάλλου. Στο μεταξύ η κρεμούλα σου σε περιμένει, σλουρπ, σλουρπ.
τι ειπα;;;;;;;;
ηρθε ἤ τον φερανε σε τουτο το χωρο
εμαθε ελληνικα να μιλα και να γραφει αν και λατινοφερεται σαν ΙΜΠΡΑΗΜ υβριζοντας τον χωρο που τον αναστησε ἤ φιλοξενει.
…..764 ναι ετσι ειμαι.
«δωσε μου γνωσεις να παψω να ειμα». ‘’γνωσεις’’ οχι ‘’αναγκων πανδωριες τρυπες διαφημησεων’’ που καποιος ειπε και ερεθησε τον μπαναντοπουλο. μη λεμε ονοματα και βγαλει σπυρια αφρωδους μισους.

10.11.2015, 09:01:45





Ανώνυμος 35758 έγραψε...

Ρήσεις μεγάλων ανδρών:
«Δεν περιγράφω άλλο»
10.11.2015, 16:13:43





Ανώνυμος 35759 έγραψε...

Και η χειροτεχνία συνεχίζεται.......
10.11.2015, 16:17:38





Ανώνυμος 35760 έγραψε...
758
μεγάλε!!! που χάθηκες;; στην περιγραφή του λολ;;

746, 759
καλάααα τώρα τούς ξεπέρασες χειρο χήρα των μούντζας 5 δακτυλιδιών

10.11.2015, 18:07:21





Bielidopoulos έγραψε...
~
ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗ ΜΑΛΤΑ - Εγγραφο-βόμβα αποκαλύπτει το σχέδιο της ΕΕ να βάλει την Τουρκία στο Αιγαίο.
«Η Ελλάδα θεωρεί ότι η Τουρκία είναι κυρίως υπεύθυνη για την μεταναστευτική κρίση στην Ελλάδα, κυρίως λόγω των προσφύγων που φθάνουν στις ανατολικές της ακτές του Αιγαίου. Γι' αυτό τον λόγο η Ελλάδα συνεχώς επιμένει ότι μια σκληρή στάση πρέπει να ληφθεί όσον αφορά στην Τουρκία και ότι δεν πρέπει να δοθούν από πλευράς ΕΕ "δώρα" προς την Άγκυρα ως αντάλλαγμα για τη βοήθεια στο προσφυγικό.
Η ελληνική προσέγγιση, που αγνοεί το τεράστιο ανθρωπιστικό βάρος που επωμίζεται η Τουρκία, είχε ως αποτέλεσμα η Ελλάδα να μην είναι συνεργάσιμη στη Σύνοδο Κορυφής (για το μεταναστευτικό), όπου συζητήθηκε το action plan ΕΕ-Τουρκίας για τους πρόσφυγες».
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26509&subid=2&pubid=113845672

Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνομαι, σε αντίθεση με τα σούργελα τα οποία για άλλη μια φορά τρώνε την φάπα τους.

13.11.2015, 09:21:59





Bielidopoulos έγραψε...

Την ανάγκη συνεννόησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης με την Τουρκία για το προσφυγικό ζήτημα υπογράμμισε ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στις δηλώσεις του μετά το τέλος της διήμερης συνόδου κορυφής στη Μάλτα.
http://www.tanea.gr/news/politics/article/5310456/tsipras-apo-th-malta-monh-lysh-h-synennohsh-me-thn-toyrkia-gia-prosfygiko/

13.11.2015, 19:01:58





Ανώνυμος 35791 έγραψε...
μπαλαντοπουλε ΧΙΜΡΑΧΙΜ
οι φιλοι σου εσπειραν και παλι τον θανατο στην Γαλλια

15.11.2015, 06:42:43





Bielidopoulos έγραψε...

35791 αλβανός είσαι;

21.11.2015, 09:00:53





Ανώνυμος 35840 έγραψε...
παντως ΧΙΜΡΑΧΙΜ ΤΖΙΧΑΝΤ να σφαζω οπως η φαρα σου δεν ειμαι
22.11.2015, 08:01:59





Ανώνυμος 35864 έγραψε...

Καλά κρασιά.

23.11.2015, 09:06:23





Ανώνυμος 35869 έγραψε...
864
ημεθη του αιμοβορου εκραξε
φερτε μου να πιω........
24.11.2015, 05:30:36





Ανώνυμος 35870 έγραψε...

http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=875

24.11.2015, 20:10:48





Ανώνυμος 35873 έγραψε...
καλιο μακαρονια παρά ''ανθρωπους''
25.11.2015, 05:37:42






ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ



Υπολειπόμενοι χαρακτήρες

Κωδικός ασφαλείας:

2+1=





Αναζήτηση σε:


Αποστολή

 




FreeInquiry© 2013
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ
ΔΙΑΚΟΠΕΣ




Διαβάστε περισσότερα
 
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ
ΒΙΒΛΙΑ ΔΩΡΕΑΝ



Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ
ΜΑΖΙ ΜΑΣ



Στείλτε μας τα μηνύματά σας
στη διεύθυνση: info@freeinquiry.gr

 
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ



 
THE
FREEINQUIRY.GR
BAND

 

 

 

 

 

 

 

 


 
ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ



Για να ενημερώνεστε online
για όλες τις νέες αναρτήσεις
άρθρων της «Ελεύθερης Έρευνας».

Διαβάστε περισσότερα
 
 

  

  

 
 

 

 
 



240 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




64 σελίδες
έκδ. «Ελεύθερη Έρευνα»,
Αθήνα, 2016

Διαβάστε περισσότερα




72 σελίδες
έκδ. «Δρόμων», Αθήνα, 2014

Διαβάστε περισσότερα
 
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΜΑΣ

Άδεια Creative Commons Η «Ελεύθερη Έρευνα» διατίθεται με άδεια:
Αναφορά Δημιουργού─Μη Εμπορική Χρήση─Παρόμοια Διανομή─3.0 Ελλάδα (CC BY-NC-SA 3.0 GR).

Διαβάστε περισσότερα
 
 


Tα κίνητρα
και η πορεία
προς την εξουσία




«Λένε, ότι η εξουσία διαφθείρει,
αλλά το πιο σωστό είναι, ότι η εξουσία προσελκύει τους διεφθαρμένους.
Οι υγιείς συνήθως έλκονται από άλλα πράγματα, παρά από την εξουσία».

David Brin (αμερικανός συγγραφέας)


Σε πάρα πολλούς ανθρώπους αρέσει το χρήμα. Ιδιαιτέρως τους αρέσει να πλουτίζουν χωρίς ιδιαίτερο μόχθο και ρίσκο. Δύσκολο. Αυτό όμως, που συγκινεί τους περισσότερους ανθρώπους, είναι η άσκηση της εξουσίας.

Όσοι μπαίνουν στη πολιτική δεν το κάνουν για να συνεισφέρουν στο κοινό καλό, την ευημερία του μέσου πολίτη και την απλοποίηση της καθημερινότητάς του.

Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, πίσω από κάθε εισερχόμενο στη πολιτική κρύβονται προσωπικές φιλοδοξίες, αλλά και συμπλέγματα ή αδυναμίες, που προκλήθηκαν στα παιδικά του χρόνια...


 


Μεγαλόσχημοι ιστοριογράφοι
στην υπηρεσία της ιδεολογίας
της εκάστοτε εξουσίας
από την αρχαιότητα έως σήμερα




Ένα από τα σπουδαιότερα εργαλεία, που κρατάει στα χέρια της η πολιτική εξουσία, είναι η χρήση της ιστορικής γνώσης. Η ιστορική καταγραφή και γνώση σε συνδυασμό με τις μεθόδους χειραγώγησης των μαζών και των τακτικών πολιτικής προπαγάνδας, μπορούν να κατευθύνουν την πολιτική σκέψη των ανθρώπων.

Οι έντονοι διαξιφισμοί διαφόρων πολιτικών προσώπων με θέμα τη μέθοδο της διδασκαλίας της Ιστορίας στα σχολικά εγχειρίδια μονοπωλούν σε μεγάλα διαστήματα το ενδιαφέρον στα ΜΜΕ.

Μετά τους πολιτικούς, παίρνουν την σκυτάλη άνθρωποι, που φέρουν τον τίτλο του ιστορικού ερευνητή, προκειμένου να μας «διαφωτίσουν» για το ποια άποψη είναι ιστορικά σαφής και επιστημονικά αποδεδειγμένη...


 


Η γλωσσική ασυνέχεια
στον ελλαδικό χώρο
από την αρχαιότητα έως σήμερα



Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους του νεορωμέικου εθνικισμού είναι η τρισχιλιετής και πλέον ιστορία της γλώσσας μας, η αδιάλειπτη συνέχειά της δηλαδή, από την αρχαιότητα έως σήμερα. «Η ενιαία και αδιαίρετη ελληνική» αποτελεί σχεδόν στερεοτυπική έκφραση, που επαναλαμβάνεται συνεχώς. Ο μύθος της γλωσσικής συνέχειας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για έναν άλλο μύθο, αυτόν της πολιτισμικής και φυλετικής ενότητας και συνέχειας, καθότι η συνέχεια του «ελληνισμού» προϋποθέτει, φυσικά, και τη συνέχεια της γλώσσας.

Η γλώσσα επομένως, που επιβλήθηκε στους σημερινούς κατοίκους του ελλαδικού χώρου μέσω της υποχρεωτικής παιδείας του έθνους─κράτους, έπρεπε οπωσδήποτε να αναχθεί στην αρχαιότητα. Γι’ αυτό το λόγο έχει θεσπισθεί η ανούσια διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών ήδη από το Γυμνάσιο. Δεν ενδιαφέρει το εκπαιδευτικό σύστημα να μάθει αρχαία ο μαθητής. Τα διδάσκεται όμως, προκειμένου να πεισθεί, ότι είναι απόγονος των αρχαίων ελλήνων.

Για τους σημερινούς ρωμιούς, παρά τα χρόνια, που υποχρεωτικά διδάσκονται αρχαία ελληνικά στο σχολείο, είναι σαφές, ότι τους είναι εντελώς ακατανόητα. Το επιχείρημα, ότι πολλές λέξεις είναι ίδιες ή παρόμοιες δεν καθιστούν τα αρχαία κατανοητά, καθώς η αναγνώριση σποραδικών λέξεων μέσα σε προτάσεις δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση κατανόηση του νοήματος των προτάσεων.

Η σχετική εξ άλλου λεξιλογική και μορφολογική ομοιότητα της σημερινής γλώσσας (της ρωμέικης, όπως λεγόταν μέχρι πρότινος κι όχι ελληνικής) με προγενέστερες φάσεις της οφείλεται στον καθαρευουσιανισμό και στην τάση υποχρεωτικής «εξυγίανσής» της από διάφορα ξένα στοιχεία (αλβανικές, τούρκικες, σλάβικες κ.λπ. λέξεις και τοπωνύμια). Από τον 19ο αιώνα και μετά, επιβλήθηκε δια της παιδείας αθρόα και αυθαίρετη εισαγωγή αρχαίων λέξεων και ριζών για τη δημιουργία νέων λέξεων...


 


Πώς η Αριστερά της Ρωμιοσύνης
εφευρίσκει τους μύθους της




Ο φυλακισμένος αριστερός αγωνιστής, που έκλαιγε και ζητούσε «τη μανούλα του».

Ο κομμουνιστής συγγραφέας, που συνεννοήθηκε με τον Μάο μιλώντας του στα... κρητικά, ενώ εκείνος του απαντούσε στα κινέζικα!

Πώς ο ίδιος ξεσήκωσε τους παριστάμενους σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος στη Μόσχα παρουσιάζοντάς τους το πουκάμισό του, ως δήθεν το πουκάμισο ενός εκτελεσμένου από τους γερμανούς συντρόφου του.

Τα τρία αυτά επεισόδια περιγράφει με νοσταλγία και καμάρι ο Λεωνίδας Κύρκος σε εκπομπή, που προβλήθηκε τις προάλλες από το κανάλι της Βουλής («Σαν παραμύθι»).
 
Πρόκειται για μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του, κατά την οποία ο επί σειρά ετών βουλευτής της Αριστεράς, αφηγείται στιγμιότυπα από τον πολιτικό του αγώνα και προβαίνει σε εκτενή αναφορά ορισμένων ασυνήθιστων καταστάσεων, που έζησε κατά τη διάρκεια ενός παλιού ταξιδιού του στην Κίνα, όπου συνάντησε τον Μάο και στη Μόσχα, όπου συμμετείχε σε συνέδριο του Κομμουνιστικού Κόμματος της τότε Σοβιετικής Ένωσης.

Στο άρθρο αυτό θα αναλύσουμε τα όσα λέει στη συνέντευξη αυτή ο παλιός αριστερός πολιτικός, γιατί από τα λεγόμενά του μπορούμε χαρακτηριστικά να διακρίνουμε:

Με τι άνεση και οι άνθρωποι της Αριστεράς ─οι οποίοι είχαν σταθεί απέναντι σε ένα Σύστημα, που τους καταδίωκε και τους φυλάκιζε και το οποίο είχε κατασκευασθεί κι επιβληθεί με την αρωγή πλήθους εθνικών, θρησκευτικών και άλλων μύθων─ εύκολα κατασκεύαζαν κι εκείνοι με τη σειρά τους τους δικούς τους μύθους, προκειμένου να προπαγανδίσουν τη δική τους ιδεολογία...


 


Πέντε
ευρωπαϊκοί μύθοι



Οι εβραίοι υποχρεώνονταν κάποτε,
να φορούν το κίτρινο αστέρι του Δαβίδ.
Οι μετανάστες υποχρεώνονται σήμε-
ρα, να φορούν κόκκινα βραχιολάκια.


Η σημερινή Ευρώπη δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση με κανένα τρόπο. Αντιπροσωπεύει ό,τι πιο σάπιο, διεφθαρμένο και ανάλγητο έχει εμφανιστεί ποτέ στο έδαφός της. Έχει τεράστιες ευθύνες για τη φτώχεια και την εξαθλίωση των πολιτών της. Έχει τεράστια ευθύνη για τη συμβολή της στη δημιουργία του προσφυγικού ζητήματος. Έχει τεράστιες ευθύνες απέναντι στον ανθρωπισμό και τη δημοκρατία.

Με το άρθρο αυτό δεν επιχειρείται ο εξωραϊσμός του απατεώνα, κρατικοδίαιτου κλεφτοκοτά ρωμιού. Ούτε δίνεται άλλοθι στην πολιτική τυχοδιωκτική και ξεπουλημένη αλητεία, που κυβερνά αυτόν τον τόπο από συστάσεως του κρατιδίου-προτεκτοράτου της Ρωμιοσύνης. Αυτά τα έχουμε αναλύσει σε πολλά άρθρα μας κατά το παρελθόν.

Σκοπός του άρθρου είναι να απομυθοποιήσει την υποτιθέμενη «Ενωμένη Ευρώπη» και να καταδείξει το πραγματικό αποκρουστικό της πρόσωπο.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, τους ευρωπαϊκούς μύθους...